Spring naar bijdragen

Verkiezing Cacher of the YEAR 2004


Peetee

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Verkiezing Cacher of the YEAR 2004

    • Keske27
      10
    • Keske27
      5
    • Keske27
      4


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo Geocachend Nederland.

 

Na afgelopen week het draadje gevolgd te hebben op het forum over de canisters,vond ik het tijd worden om het geocachen weer eens in een positief daglicht te zetten.(en dat is aardig gelukt geloof ik) ;)

 

Na alle reactie's op de smakkerd die ik gemaakt zou hebben vind ik het tijd worden om nu maar eens open kaart te spelen.

 

Ik ben ben blij dat er zo werd meegeleefd en dat er zelfs een "Geocacher of the year" voor werd geopend.

Bij het lezen van alle reactie's heb ik nu alleen een vreselijk zere buik over gehouen,maar dan wel van het lachen.

 

Ook vind ik het belangrijk om te melden dat er in huis enorm om gelachen is en dat irma mijn vrouw me geholpen heeft om dit alles te realiseren.

(ze is nl gediplomeerd visagiste).

 

Voorzover mijn reactie op dit ongevalletje ik hoop dat een ieder het heeft gewaardeerd????? :lol:

 

Groetjes Keske(die wel in is voor een geintje)27

Je hebt een leuke draai aan het forum gegeven,was ook wel even nodig. :cry:

 

En van je zere buik hoef ik geen foto's van te zien hoor. :thumbup:

 

 

 

gr twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Hallo all.

 

Afgelopen weekeinde dus wel gewond geraakt tijdens het opsporen van de cache Music4u.

 

Namelijk in een konijnenhol mijn enkel lelijk verstapt en alles kraakte bij het neerkomen.

 

Wat blijkt mijn enkel lelijk verstuikt.

Gevolgen een dag thuis met een nauwelijks te bewegegn enkel en S'morgens waker geworden en misselijk van de pijn.

 

Jammer genoeg geen foto's deze keer, maar neem van mij maar aan dat dit geen pretje is om zo op te staan.

 

Na een dag gaat het wat beter en kan ik weer redelijk lopen en ben weer aan het werk gegaan ondanks dat alles nog zeer deed.

 

Vandaag is het veeeeel beter en ga aanstaand weekeind weer op pad voor de volgende enkelbreker.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all.

 

Afgelopen weekeinde dus wel gewond geraakt tijdens het opsporen van de cache Music4u.

 

Namelijk in een konijnenhol mijn enkel lelijk verstapt en alles kraakte bij het neerkomen.

 

Wat blijkt mijn enkel lelijk verstuikt.

Gevolgen een dag thuis met een nauwelijks te bewegegn enkel en S'morgens waker geworden en misselijk van de pijn.

 

Jammer genoeg geen foto's deze keer, maar neem van mij maar aan dat dit geen pretje is om zo op te staan.

 

Na een dag gaat het wat beter en kan ik weer redelijk lopen en ben weer aan het werk gegaan ondanks dat alles nog zeer deed.

 

Vandaag is het veeeeel beter en ga aanstaand weekeind weer op pad voor de volgende enkelbreker.

 

Groetjes Keske27

 

Beterschap Kees en neem vooral je rust.

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een dag gaat het wat beter en kan ik weer redelijk lopen en ben weer aan het werk gegaan ondanks dat alles nog zeer deed.

 

Vandaag is het veeeeel beter en ga aanstaand weekeind weer op pad voor de volgende enkelbreker.

 

Groetjes Keske27

 

In de Engelstalige landen zeggen ze wel eens "Break a leg ..." en dan bedoelen ze "Veel geluk".

 

Ik zeg toch maar: Beterschap! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte beterschap.

Ter geruststelling voor de andere geocachers: de kans om door konijnenholen beschadigd te worden neemt de laatste jaren sterk af. Er zijn niet zoveel konijnen meer. En de hazenpopulatie (Lepus europaeus) neemt toe (die herken je van verre aan de oortjes) maar die graven geen holen.

In de Nederlandse duinen wordt de haas beschouwd als “kleine grazer” en een bondgenoot om de duingebieden open en gevarieerd te houden.

haas2.jpg

Maar om terug te komen op het konijn:

Van de Nederlandse konijnenpopulatie uit 1994 was in 2004 nog maar 30 procent over. Het konijn is sinds het van kracht worden van de Flora- en faunawet een inheems beschermde diersoort maar is echter nog steeds (onder vergunning) bejaagbaar tussen 15 augustus tot 31 december.

konijn.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...