Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi medecachers

Ik ben op zoek naar leuke puzzels/mystery. Iedereen lost weleens een puzzel op met de bijgedachte deze was nu echt leuk. Dat soort puzzels zoek ik. Uiteraard zal iemand een puzzel top vinden die ik te moeilijk vind maar dat is dan mijn probleem. Bij deze dus een oproep om je favoriete mystery te promoten.

• Top! 1
Geplaatst

Een hele serie puzzels over Frankrijk. 7 puzzels en een bonus. Daarna weet je alles over Frankrijk, eten, de Tour, etc. Echt de leukste mysterie serie die wij gedaan hebben.

GC16H41 is je startpunt. Tussen Delft, Rijswijk en Den Haag. Je moet flink speuren op internet.

Geplaatst

Een toppuzzel en ook niet "Ver Weg" Is "Ver Weg" in de buurt van Zaandam, gemaakt door Siemp en Kalkendotters.

Ik heb me uren, dagen vermaakt en weer veel geleerd.

Geplaatst

Nee hoor gewoon overal en nergens. Soms heb je weer eens zin om lekker te puzzelen en het ophalen kan altijd nog. Een enkele keer heb ik hierdoor wel de puzzel maar niet meer het veldwerk kunnen doen (cache gearchiveerd. Geeft niets. Vaak heb ik al lol voor tien om het gewoon op te kunnen lossen.

Geplaatst

Ik ben nu bezig met de "Niet" serie van Biegstra in Amersfoort. Stuk voor stuk hele leuke en soms frustrerende puzzeltjes. Voor mij is het puzzelen al leuk, maar het vinden van de cache is toch wel een leuke beloning.

Geplaatst

Nee hoor gewoon overal en nergens. Soms heb je weer eens zin om lekker te puzzelen en het ophalen kan altijd nog. Een enkele keer heb ik hierdoor wel de puzzel maar niet meer het veldwerk kunnen doen (cache gearchiveerd. Geeft niets. Vaak heb ik al lol voor tien om het gewoon op te kunnen lossen.

Kijk dan maar eens bij ons profiel voor een paar cryptografische puzzels... dat geeft vast lol. Of frustratie. Of allebei. :lol: Ze waren in ieder geval leuk om te maken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...