Spring naar bijdragen

Gps Software En Windows 7


guus&mary

Aanbevolen berichten

HereIsTom,

 

Als Site-admin van een Apple gerelateerd forum is inmiddels jouw mening wel duidelijk.

Maar op geen enkel punt wordt er een zinvolle bijdrage geleverd aan de vraag van de topic starter.

Het zou dan ook niet misstaan om je op dit forum aan dezelfde regels te houden dan je van de gebruikers van jouw forum vraagt.

Tja omdat ik er verstand van heb ben ik Admin van het iPad forum, als ik er geen verstand van zou hebben had ik ook niet gereageerd.

En ik draag wel bij als ik een alternatief voorstel en ik hou me prima aan de regels :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja omdat ik er verstand van heb ben ik Admin van het iPad forum, als ik er geen verstand van zou hebben had ik ook niet gereageerd.

En ik draag wel bij als ik een alternatief voorstel en ik hou me prima aan de regels :thumbup:

Ondanks je 20 jaar ervaring als ICT-er heb ik geen enkele reden om te geloven dat je er veel verstand van hebt. Of in de woorden van Apple zelf:

"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."

 

Nou, ik houd het wel bij computers...

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag was of gsak en mapsource draaien op een netbook met windows 7. Inmiddels zal het voor de meesten wel duidelijk zijn dat het antwoord daarop bevestigend is. Het lijkt mij ondertussen ook ondubbelzinnig duidelijk dat zowel gsak als mapsource niet op een ipad draaien. Dus komt een ipad voor deze programma's totaal niet in beeld. Ergo: een netbook met windows is geschikt voor mapsource en gsak, een ipad niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik bij de kibbelaars hoor denk ik, ben ik het ook met dat antwoord eens hoor! Maar ik had al een aantal postjes terug gevraagd om deze discussie in een apart topic te voeren. Helaas is daar geen gehoor aan gegeven, en ik ben natuurlijk ook zelf schuldig. :blush: Dat is wel duidelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...