Spring naar bijdragen

Gps Software En Windows 7


guus&mary

Aanbevolen berichten

Goed zo, als je je gelijk niet kunt krijgen moet je anderen maar beledigen.

Erg sneu zo'n reactie en vooroordeel dat anderen dom zijn en er geen verstand van hebben als ze het niet met je eens zijn.

Dat heeft niks met wel of niet eens zijn te maken, maar met kennis. Mensen denken als ze kunnen typen op een computer dat ze er verstand van hebben, helaas kom ik dagelijks tegen dat dat dus niet zo is :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

[offtopic]

zo wat een geflame... het zal ook nooit anders zijn... alle OS'en hebben zo zijn voor en nadelen.

[/offtopic]

 

[ontopic]

Even terug naar de vraag. Draait GSAK, MapSource en GCT op Windows 7?

 

Antwoord Ja het draait op Windows 7. Zowel 32 als 64bit varianten.

[/ontopic]

 

[offtopic]

GSAK draait niet op iOS. GDAK is er voor Android

GCT zat alternatieven voor zowel iOS als Android

MapSource draait alleen op Windows

 

Windows 7 kan op tablets maar draait niet lekker. Is niet gemaakt voor touch... hiervoor komt Windows 8 eind 2012

 

Ofwel met de bovenstaande eisen is een Netbook de enige optie met Windows 7 of Windows XP. Tenzij je een laptop of een PC met generator wilt meeslepen.

 

Einde discussie????

[/offtopic]

bewerkt door René Bliekendaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een hoop reacties op de Topic die ik ben begonnen, bedankt daarvoor.

Mijn vraag was werken de programma`s zoals GSAK Mapsource ect. op windows 7.

Ik wil de netbook 12 inch. gebruiken voor vakantie voor het lezen van de mail Geocachen en even babbelen via de MSN, dus volgens mij heb ik meer aan een netbook dan aan een Tablet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een hoop reacties op de Topic die ik ben begonnen, bedankt daarvoor.

Mijn vraag was werken de programma`s zoals GSAK Mapsource ect. op windows 7.

Ik wil de netbook 12 inch. gebruiken voor vakantie voor het lezen van de mail Geocachen en even babbelen via de MSN, dus volgens mij heb ik meer aan een netbook dan aan een Tablet.

Ondanks alle ruis tussendoor was het antwoord al gegeven. Even heel kort samengevat: Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil de netbook 12 inch. gebruiken voor vakantie voor het lezen van de mail Geocachen en even babbelen via de MSN, dus volgens mij heb ik meer aan een netbook dan aan een Tablet.

Voor het lezen van je mail, MSN'en en Geocaching kun je ook prima een tablet gebruiken.

Voor Geocaching zijn er diverse Apps op de iPad.

Ik gebruik mijn iPad o.a. ook om te Geocachen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil de netbook 12 inch. gebruiken voor vakantie voor het lezen van de mail Geocachen en even babbelen via de MSN, dus volgens mij heb ik meer aan een netbook dan aan een Tablet.

Voor het lezen van je mail, MSN'en en Geocaching kun je ook prima een tablet gebruiken.

Voor Geocaching zijn er diverse Apps op de iPad.

Ik gebruik mijn iPad o.a. ook om te Geocachen :yes:

Tja, en als HereIsTom het zegt dan moet het waar zijn. Hij heeft namelijk geen vooroordelen, is de enige met ervaring in ICT (wel 20 jaar!) en weet het dus beter als alle anderen.

 

Maar ik zou geen extra geld aan een Ipad uitgeven als de netbook gewoon voldoet. Wat de Ipad in ieder geval niet kan is GSAK draaien. Maar wie weet is ook hier een mooi alternatief voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en als HereIsTom het zegt dan moet het waar zijn. Hij heeft namelijk geen vooroordelen, is de enige met ervaring in ICT (wel 20 jaar!) en weet het dus beter als alle anderen.

Tja gek he dat er bijna geen netbooks meer worden verkocht maar wel heel veel iPads, raar hoor als je toch niks kan met een iPad :lol1:

 

Nog een paar voordelen van een iPad t.o.v. een netbook, de accu van de iPad gaat 5x langer mee en in de iPad zit GPS en er zijn veel Apps voor Geocaching op de iPad die ook je GSAK bestanden kunnen lezen :yes:

bewerkt door HereIsTom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en als HereIsTom het zegt dan moet het waar zijn. Hij heeft namelijk geen vooroordelen, is de enige met ervaring in ICT (wel 20 jaar!) en weet het dus beter als alle anderen.

Tja gek he dat er bijna geen netbooks meer worden verkocht maar wel heel veel iPads, raar hoor als je toch niks kan met een iPad :lol1:

 

De hoge verkoopcijfers van de iPad kun je ook verklaren met kuddegedrag.

Apple is gewoon erg sterk in marketing, maar dat betekend nog niet dat ze ook voor iedereen het beste produkt leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en als HereIsTom het zegt dan moet het waar zijn. Hij heeft namelijk geen vooroordelen, is de enige met ervaring in ICT (wel 20 jaar!) en weet het dus beter als alle anderen.

Tja gek he dat er bijna geen netbooks meer worden verkocht maar wel heel veel iPads, raar hoor als je toch niks kan met een iPad :lol1:

Daar kan ik niets tegenin brengen. Maar de vraagsteller vroeg nu eenmaal iets over een netbook. En niet iets over een Ipad.

 

[offtopic]

Persoonlijk heb ik geen ervaring met een Ipad, wel met ICT. Wat jou ervaring met ICT is weet ik natuurlijk niet, maar mijn ervaring ken ik natuurlijk wel. Persoonlijk ben ik niet zo kapot van Apple. Niet om de mogelijkheden, maar om de hoge prijs. En die is weer het gevolg van het monopoly van Apple. En dan bedoel ik niet het monopoly op tablets, maar op he OS.

 

Als ik een tablet aan zou schaffen zou het een Android zijn. Puur om de prijs/kwaliteit verhouding. Het is ook niet voor niets dat Android zo snel terrein wint op Apple...

 

Maar laten we dit topic verder maar gewoon over aan de originele vraag. Als we een discussie willen starten over Apple vs Android moeten we maar een nieuw topic starten...

[/offtopic]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hoge verkoopcijfers van de iPad kun je ook verklaren met kuddegedrag.

Apple is gewoon erg sterk in marketing, maar dat betekend nog niet dat ze ook voor iedereen het beste produkt leveren.

Tja wat een hoop dom volk hè die allemaal zo'n stomme iPad kopen omdat de buurman 'm ook heeft :lol1:

 

Persoonlijk heb ik geen ervaring met een Ipad, wel met ICT. Wat jou ervaring met ICT is weet ik natuurlijk niet, maar mijn ervaring ken ik natuurlijk wel. Persoonlijk ben ik niet zo kapot van Apple. Niet om de mogelijkheden, maar om de hoge prijs. En die is weer het gevolg van het monopoly van Apple. En dan bedoel ik niet het monopoly op tablets, maar op he OS.

 

Als ik een tablet aan zou schaffen zou het een Android zijn. Puur om de prijs/kwaliteit verhouding. Het is ook niet voor niets dat Android zo snel terrein wint op Apple...

 

Maar laten we dit topic verder maar gewoon over aan de originele vraag. Als we een discussie willen starten over Apple vs Android moeten we maar een nieuw topic starten...

Ik geef alleen aan dat een netbook niks is en dat een iPad een goed alternatief is.

En prijs/kwaliteit is wel duidelijk, de tablets die nippen aan de kwaliteit van een iPad zijn net zo duur, die goedkope tablets heb je echt niks aan :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HereIsTom,

 

Als Site-admin van een Apple gerelateerd forum is inmiddels jouw mening wel duidelijk.

Maar op geen enkel punt wordt er een zinvolle bijdrage geleverd aan de vraag van de topic starter.

Het zou dan ook niet misstaan om je op dit forum aan dezelfde regels te houden dan je van de gebruikers van jouw forum vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef alleen aan dat een netbook niks is en dat een iPad een goed alternatief is.

En prijs/kwaliteit is wel duidelijk, de tablets die nippen aan de kwaliteit van een iPad zijn net zo duur, die goedkope tablets heb je echt niks aan :no:

 

En waarom is een netbook niks? Kost minder dan de helft van een iPad en doet precies waar ik hem voor gekocht heb.

 

En inderdaad, de specs van een iPad zijn beter, maar dat zijn de specs van een krachtige laptop ook. Duurder en krachtiger is niet noodzakelijk beter, zeker niet als je naar de prijs prestatie verhouding kijkt. Als ICT-er met zoveel ervaring moet je dat toch ook weten.

 

Feit is dat alle genoemde applicaties werken op een netbook met Windows 7 en niet op een iPad. Iemand de voldoende heeft aan een kruimeldief smeer je toch ook geen dure stofzuiger aan?

 

Jan

 

Als Site-admin van een Apple gerelateerd forum is inmiddels jouw mening wel duidelijk.

 

Haha lol, het is dus nooit een discussie geweest....maakt e.e.a. wel duidelijker.

 

Maar goed, ondanks alles heeft de TS wel antwoorden gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...