Spring naar bijdragen

Gps Software En Windows 7


guus&mary

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Enige reden voor mij om m'n netbook niet te vervangen door een asus transformer (echt heel mooi apparaat) is dat gsak per se via windows moet. En zo zijn er nog wat programma's die ik toch wel vaak genoeg gebruik om in ieder geval nog 1 apparaat met windows te willen hebben.

Ik hou ook niet zo van halfopgegeten appeltjes, omdat ik er te weinig mee kan (en op bepaalde gebieden me net zo erger als aan bepaalde windows-eigenschappen). Ik heb liever tweakbaarheid met een vrij goede gebruikservaring dan weinig aan te kunnen passen met de uitstekende gebruikservaring van de appeltjes. Het is dat ik vanwege bepaalde programma's niet om de raampjes heen kan, of een nog duurder appeltje moet gebruiken, anders zou ik tegenwoordig met echt alleen linux en android werken (behalve als ik voor raampjes-helpdesk moet spelen ;) )

Typen op een netboek gaat net zo goed als op een gewone laptop is mijn ervaring. Daar kan een onscreen-keyboard echt niet tegenop. Op m'n netbook haal ik met gemak zo'n 150 aanslagen per minuut, op een onscreen-keyboard ga je dat echt niet redden, zelfs niet als je kunt swypen (hoewel dat ook alweer stukken sneller gaat dan lettertje voor lettertje moeten typen op een schermpje)

Allemaal weer vooroordelen die grote onzin zijn!

Met een appeltje kun je net zoveel als met andere tablets en nog beter ook.

Android is de grootste rotzooi die er is en werkt op nog geen enkele tablet goed!

En typen op een netbook gaat niet zo snel als op een laptop!

En je hebt nog nooit met een iPad gewerkt anders zou je dat niet zeggen!

Maar goed je hebt altijd eigenwijze types die denken dat ze alles beter weten en dan alles gebruiken om het appeltje in de grond te boren!

Blijf dan maar lekker met je kop in het zand zitten, maar vertel geen onwaarheden over een appeltje als je er zelf geen stukje van hebt gegeten :nono:

 

Over vooroordelen gesproken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grootste probleem van die afgekloven appel is dat ie wel erg duur is.

Als je voor trends gevoelig bent is dat naar ik aanneem geen bezwaar, maar ik ben helemaal niet trendgevoelig. Apple adepts zijn nmm. allemaal heel erg trendgevoelig. Laten we nou eerlijk zijn: welke zot gaat er 's nachts voor een winkel liggen omdat er een nieuw model afgekloven appel uit komt. :crybaby:

 

Verder had ik een Netbook, maar ben daarvan terug gekomen, omdat ze te traag zijn en het scherm te klein is.

 

Thuis geef ik bij verre de voorkeur aan mijn desktop met fors scherm, waarop je meerdere beelden naast elkaar kunt zetten om te verwerken.

Daarnaast is er een goeie laptop.

En kwa smartphone heb ik de voorkeur gegeven aan een android 2.3 systeem, dat lekker door mijn werkgever wordt betaald.

Kortom: ik heb helemaal niets met afgekloven appels en ben ook helemaal niet trendgevoelig. Dat heb je soms met "ouwe carambaletjes".(om een of andere reden werd het woord carambalen vervangen door carambalen ... om te janken, eigenlijk: :crybaby::crybaby::crybaby: )

 

Verder moet iedereen vooral doen wat hij zelf nodig vindt op dit gebied.

 

Zullen we nu dan maar weer over gaan tot interessantere onderwerpen.

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige reden voor mij om m'n netbook niet te vervangen door een asus transformer (echt heel mooi apparaat) is dat gsak per se via windows moet. En zo zijn er nog wat programma's die ik toch wel vaak genoeg gebruik om in ieder geval nog 1 apparaat met windows te willen hebben.

 

Zodra men er in slaagt om de Asus Transformer GOED op Windows te laten draaien (oftwel: een tabletversie van Windows / of WM7 met ondersteuning van het toetsenbord) schaf ik er ook een aan. Fantastisch apparaat waarmee je zowel een netbook als een tablet hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over vooroordelen gesproken...

Zijn geen vooroordelen hoor, maar is de waarheid.

Iedereen heeft z'n mening klaar over de iPad, maar heeft er zelf nog nooit eentje gehad anders zouden ze zo niet praten :lol1:

 

En dat laatste is dus een vooroordeel, maar als iemand zegt er zelf een gehad te hebben en toch voor wat anders te kiezen, dan negeer je dat gewoon? Lees m'n andere posts dan nog maar eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat laatste is dus een vooroordeel, maar als iemand zegt er zelf een gehad te hebben en toch voor wat anders te kiezen, dan negeer je dat gewoon? Lees m'n andere posts dan nog maar eens

 

Ja maar jij wilt gelijk dat een tablet hetzelfde werkt als een gewone PC om te kunnen tweaken e.d. en voor 95% van de gebruikers is dat helemaal niet nodig :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn probleem is dat je wel van alles roept, maar niet leest wat anderen zeggen. Want hoe goed is de ipad2? Nou, hardwarematig verliest die het keihard van bijvoorbeeld de asus eeepad transformer, behalve qua scherm. Maar qua processorsnelheid, resolutie, aansluitmogelijkheden winnen de meeste android-apparaten het van de ipad2. Softwarematig kan er nog heel wat verbeterd worden aan android, dat klopt. Maar dan komt dus de vraag: waar wil je je tablet voor gebruiken, welke mogelijkheden wil je hebben en hoeveel heb je er voor over? Die vragen bepalen welke tablet beter is voor een bepaald persoon.

Weet je wat het verschil is? Jij roept meteen dat de ene tablet het veruit wint van de andere. Ik geef aan wat voor mij de beste keus is. Dat eerste is als het roepen dat het ene het beste is zonder ooit het andere echt goed uitgetest te hebben. Wat ik probeer is het afwegen van de verschillen en hoeveel waarde ik (of een ander) hecht aan bepaalde eigenschappen en op grond daarvan zeggen dat de een of de ander beter is voor die bepaalde persoon.

Ik kan wel zeggen: een desktop is een betere computer dan een mobiele telefoon, maar is dat ook zo? Wat bepaald of hij beter is? Misschien kun je 'beter' wel definieren als 'de beste rekenprestaties per m3 apparaat'. Ik kan je garanderen: dat wint de mobiel. Maar voor tekstverwerken heb ik het liefste een desktop met groot scherm en normaal toetsenbord, en om mee te nemen onderweg liever m'n telefoon, terwijl ik bij een logeerpartij maar al te blij ben dat ik een netbook mee kan nemen.

 

Enneh... op grond waarvan denk je dat ik hetzelfde verwacht van een tablet als van een desktop? Alleen omdat ik graag tweak? Ik kan je wel even uit de droom helpen: ik tweak op m'n desktop op een behoorlijk andere manier dan op m'n telefoon, en met een tablet zou ik eerder op dezelfde manier verwachten te kunnen tweaken als op m'n telefoon omdat ze op dezelfde OS-familie draaien. Een tablet lijkt nu eenmaal meer op een telefoon dan op een desktop

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Want hoe goed is de ipad2? Nou, hardwarematig verliest die het keihard van bijvoorbeeld de asus eeepad transformer, behalve qua scherm. Maar qua processorsnelheid, resolutie, aansluitmogelijkheden winnen de meeste android-apparaten het van de ipad2.

 

Dat klopt dus voor geen meter, ik heb de transformer ook gehad, maar heb 'm juist ingeruild voor een iPad 2 omdat de transformer juist traag reageerde en vaak bleef hangen!

En de iPad 2 wint het juist van de meeste andere Android tablets, deze werken meestal voor geen meter, iedereen die ik ken met een andere tablet zijn jaloers als ze even mijn iPad 2 hebben geprobeerd.

Maar goed het is bekend dat mensen graag dingen van Apple de grond in willen boren omdat ze gewoon iets tegen Apple hebben, ik heb niks met Apple, heb alleen de iPad en dat is gewoon de beste tablet van dit moment.

Mensen die het hier niet mee eens zijn, snappen gewoon niet wat een tablet is!

Maar goed ik werk pas 20 jaar in de ICT, dus zal ik er wel geen verstand van hebben :lol1:

bewerkt door HereIsTom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iemand die niks met Appel heeft draaf je anders behoorlijk door in je verdediging.

Wij hebben een ipad geprobeerd en zijn blij dat we dat hebben gedaan voor we hem hebben aangeschaft.

En dat je 20 jaar in de ict werkt wil niet zeggen dat je het beter weet, zeker niet als je een roze apple bril op hebt. :thumbdown:

Jaloers op een Ipad? never, onze Samsung werkt veel beter, en dat kunnen we uit ervaring zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iemand die niks met Appel heeft draaf je anders behoorlijk door in je verdediging.

Wij hebben een ipad geprobeerd en zijn blij dat we dat hebben gedaan voor we hem hebben aangeschaft.

En dat je 20 jaar in de ict werkt wil niet zeggen dat je het beter weet, zeker niet als je een roze apple bril op hebt. :thumbdown:

Jaloers op een Ipad? never, onze Samsung werkt veel beter, en dat kunnen we uit ervaring zeggen.

Tuurlijk als je er geen verstand van hebt werkt alles beter!

Maar goed ik heb geen zin meer in dit welles nietes spelletje, als jullie zo dom willen blijven moet je dat vooral lekker zelf weten :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet jij ook even je roze bril af en lees je dan die vergelijking van hardware.info? Daar staat gewoon netjes uitgelegd dat de Ipad slechtere hardware heeft, maar dat android nog niet volop gebruik weet te maken van de mogelijkheden van de betere hardware in de android-tablets. Mag je van mij blijven roepen dat de Ipad hardwarematig ook beter is, maar dan is het wel duidelijk met wat voor bril je kijkt.

En van mij zeggen, o nee, insinueren, dat ik wat tegen Apple heb en het de grond in wil boren (wijs maar eens aan waar ik dat doe!) en niet zien waar je zelf mee bezig bent.... Vooral zelf weten, hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...