Spring naar bijdragen

Gps Software En Windows 7


guus&mary

Aanbevolen berichten

Ik kan me niet echt voorstellen dat het toetsenbord op een Ipad groter is dan op een beetje netbook....GSAK lijkt me ook lastig op een Ipad...scherm is inderdaad wat groter en ongetwijfeld beter van kwaliteit....en o ja, ik hou niet van half opgegeten appeltjes.

 

Tja dat is het probleem als je niet van half opgegeten appeltjes houdt, dan weet je ook niet hoe goed het werkt ;)

GSAK zelf werkt ook niet op de iPad, maar je kunt met een App wel alle gegevens inlezen.

En op het toetsenbord van de iPad zijn de toetsen veel groter, en dus makkelijker te gebruiken, dan op een netbook!

 

Het niet houden van appeltjes betekend niet dat ik niet weet hoe het werkt...

 

Mijn Netbook toetsenbord is 10inch breed, lijkt me niet dat de toetsen op een Ipad veel groter zijn.....

 

De toetsen zijn op een iPad zijn wel degelijk groter dan op een netbook!

 

wormhole-keyboard-575x431.png

bewerkt door HereIsTom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Haha, ja, daar heb je een punt, maar indien ik redelijk wat cijfers en leestekens gebruik, is een volledig qwerty toetsenbord echt wel sneller.

 

Om e.e.a. op een onscreen toetsenbord beter bedienbaar te maken zijn er toetsen weggelaten, precies hetzelfde wat Android doet (in ieder geval op mijn Desire in Android 2.3.5).

 

Maar daardoor kun je niet zeggen dat het toestenbord groter of kleiner is, het is een heel ander toetsenbord.

 

Jan

We zijn nu trouwens wel heel erg off-topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Apple zo goed was, hoefde je niet af te geven op andere OS-sen lijkt me.

Daarnaast boren wij Ipad's niet de grond in, dat is wat jij met Android doet....

 

Als je bedoeld dat Android nog niet volwassen genoeg is voor tablets, heb je enigszins gelijk.

 

Daarnaast heb je in je huis meer apparaten die op een linux variant draaien dan op iOs.

 

Had ik al gezegd dat Apple bepaald welke software er op een iPad kan/mag draaien?

 

Ik ben wel van mening dat je op een onscreen toetsenbord met wat oefening even snel typt als op een netbook of welk ander toetsenbord. Behoudens wellicht de echt kleine netbooks, maar dat zelfde geldt voor kleine tablets.

 

Precies dat bedoel ik Android werkt nog steeds niet goed op tablets en de iOS is speciaal voor de iPad gemaakt en daarom werkt het ook goed en hoef je ook geen andere software erop te zetten.

En als je even wat ervaring op doet met het toetsenbord op de iPad typt het net zo snel als op een gewoon toetsenbord, dit type ik ook op de iPad ;)

 

Haha, ja, daar heb je een punt, maar indien ik redelijk wat cijfers en leestekens gebruik, is een volledig qwerty toetsenbord echt wel sneller.

 

Om e.e.a. op een onscreen toetsenbord beter bedienbaar te maken zijn er toetsen weggelaten, precies hetzelfde wat Android doet (in ieder geval op mijn Desire in Android 2.3.5).

Je kan op de iPad het toetsenbord wisselen naar nummeriek, leestekens e.d. dus heb je wel een volledig qwerty toetsenbord op de iPad :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens, zo'n onscreen toetsenbord werkt prima, ook op het relatief kleine schermpje van mijn Desire.

Ik type vaak genoeg forum berichten daarop. Nu even niet, omdat ik de PC moest aanslingeren voor andere zaken.

 

Een ander OS is wellicht niet nodig op een iPad, ik refereerde meer naar de apps. Er zijn er heel veel, maar toch Apple bepaald wat er in de store komt.

 

Jan

 

 

Haha, ja, daar heb je een punt, maar indien ik redelijk wat cijfers en leestekens gebruik, is een volledig qwerty toetsenbord echt wel sneller.

 

Om e.e.a. op een onscreen toetsenbord beter bedienbaar te maken zijn er toetsen weggelaten, precies hetzelfde wat Android doet (in ieder geval op mijn Desire in Android 2.3.5).

Je kan op de iPad het toetsenbord wisselen naar nummeriek, leestekens e.d. dus heb je wel een volledig qwerty toetsenbord op de iPad :yes:

Precies, maar als je een volledig qwerty toetsenbord aanzet, is het zeker niet meer groter dan op een Netbook denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vooroordeel dat ik nooit op een ipad gewerkt zou hebben. Ik heb er op gewerkt en ik vond de GUI absoluut sneller, smoother en volwassener aanvoelen dan android. Dat gaf ik al eerder toe. Maar als je zo'n tweaker bent als ik, dus gewend bent aan enorm veel vrijheid als het gaat om aanpassen van kleurtjes, lettergrootte, hoe de automatische helderheid zich gedraagt en nog een heel aantal van dat soort dingen, dan voel je je op een ipad gewoon erg beperkt. Ik kies dan liever voor een net wat minder volwassen product waar ik persoonlijk beter mee uit de voeten kan.

Laat ik het zo zeggen: voor m'n man en mijzelf zou ik eerder android aanraden dan ios, voor m'n ouders zou ik eerder ios aanraden. Gewoon verschil in hoe je met een apparaat om gaat. Ik hecht meer aan de vrijheid die ik bij android ervaar dan aan de soepelheid van ios. Zelfs windows is me al te beperkt in aanpasbaarheid, en dat geldt ook voor de nieuwe grafische schil van Ubuntu (Unity). Ondertussen is m'n schoonvader dolblij met de ipad die hij van ons overgekocht heeft en zijn wij dolblij met onze android-apparaten (had ik al gezegd dat de asus transformer een fantastisch apparaat is? ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fotogravinnetje zegt het precies zoals ik het voel.

 

Wat met verder opvalt, en dat is geen verwijt, is dat Apple addepten alleen maar de positieve dingen van Apple benadrukken.

Prima ieder zijn ding, maar negatieve dingen heb ik helaas niet met mijn iPad :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt.

Dus nog maar even windows. En gdak op Android.

Er zijn wel Apps op de iPad waarmee je je Gsak files kan inlezen.

 

waar zitten de cursor toetsen eigenlijk?

Cursor toets? Op een iPad heb je geen cursor, het is een touchscreen :lol1:

ac491_Tips_4684674928_0a63ddd0db_o.jpg

bewerkt door HereIsTom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit gaat niemand winnen. Gewoon stoppen. Windows mensen gaan gewoon verder op windows. Android op hun systeem en apple gebruikers op hun eigen OS of iOS. En ik hoop echt dat alle drie de systemen naast elkaar blijven bestaan anders krijgen we een monopoly positie en dat is nooit goed. Concurrentie zorgt er voor dat de prijzen laag blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoef ook niet te winnen hoor, ik ben ook geen 'Apple addept', heb alleen toevallig de iPad en iPod touch van Apple, mijn desktop computer is een Windows systeem, dus inderdaad goed dat er veel concurentie is, dan kunnen de producten alleen maar beter worden :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...