Spring naar bijdragen

Chatiqette?


Fotogravinnetje

Aanbevolen berichten

Aan chatiquette kunnen we ook cacheiquette toevoegen. Wederom laten sommige cache eigenaren zien dat hun opperste doel en levensgeluk bestaat uit het bedreigen van de hobbyist die wij allen "geocachers" noemen, met dreigmails en schantpalen als wall of shames als voorbeeld als de in hun ogen voute log blijft staan :dribble: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De enkele keer dat ik er kom zegt 90% van de aanwezigen geen stom woord.....

 

wie wil er nu ook met jou praten :)

 

Ik mis in deze chat de mogelijkheid om aan te geven dat je even weg bent. Denk dat dat ook wel heel wat onduidelijkheid zou kunnen schelen

 

 

je kan toch ook de chat verlaten?

Of ben je bang dat je "iets" mist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah tuurlijk, dat is het.

Ze praten liever over me/ons achter onze rug ipv gewoon eerlijk zijn.(wat overigens niet alleen slaat op de mensen in de chat maar algemeen bedoeld is.)

bewerkt door team nessa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk, ze weten altijd heel goed wat je verkeerd doet, maar dat zeggen ze liever tegen anderen.

 

Wat ik btw niet snap is waarom mensen in de chat zitten en niks zeggen, er zijn mensen gewoon de hele avond zonder wat te zeggen, en dan praat ik over meerdere keren dat ik geweest ben en steeds dezelfde namen zie die er wel zijn en geen woord zeggen.

Dus dat "ik zit niet steeds achter de computer" gaat niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk, ze weten altijd heel goed wat je verkeerd doet, maar dat zeggen ze liever tegen anderen.

 

Wat ik btw niet snap is waarom mensen in de chat zitten en niks zeggen, er zijn mensen gewoon de hele avond zonder wat te zeggen, en dan praat ik over meerdere keren dat ik geweest ben en steeds dezelfde namen zie die er wel zijn en geen woord zeggen.

Dus dat "ik zit niet steeds achter de computer" gaat niet op.

 

 

Tja dat zeg ik he, niks willen missen en heel vaak terug lezen want stel je voor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je komt stil binnen en je zegt niks dan zie ik niet dat je er bent als ik bijvoorbeeld met GSAK bezig bent of met wat anders, dus de fout licht niet bij de aanwezige maar bij de binne komer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom binnen, zit er niemand (of alleen een afwezige kalk). Moet ik dan ook maar weggaan? Is er ook niemand als er wat later iemand anders de chat in komt.... Maar ik ga heus niet voortdurend de chat in de gaten houden. Heb nog wel andere dingen te doen ook. Een chat heeft gewoon mensen nodig die rustig online blijven ook als er niets gebeurt, anders komt er nooit een gesprek van de grond, tenzij je toevallig min of meer tegelijk inlogt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn mensen gewoon de hele avond zonder wat te zeggen, en dan praat ik over meerdere keren dat ik geweest ben en steeds dezelfde namen zie die er wel zijn en geen woord zeggen.

 

Dacht dat het wel duidelijk was, maar schijnbaar niet getuige de reacties.

Als ik weer eens de moeite ga nemen om de chat in te gaan zal ik de namen opschrijven en hier melden.

Hoeven de anderen zich niet aangevallen te voelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar men zich al niet druk om kan maken .. in dit geval het feit dat er iemand binnen is geweest en niets heeft gezegd terwijl je er zelf ook niet eens was! Waar gaat dit over! Had je graag 'hallo' en 'dag' willen terug lezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat deze discussie een beetje een rare draai begint te krijgen... Even samengevat staat er volgensmij in de eerste post van fotogravinnetje dat ze zicht ergens aan ergert en ze vraagt zich af hoe andere mensen erover denken en of het misschien wel normaal is of niet. En nu komt er een, in mijn ogen, hele negatieve draad berichten achteraan. En dan niet omdat mensen er anders over denken, maar de manier waarop het gezegd wordt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien toch kwestie van elkaar in zijn waarde laten.

Sommige zitten steeds naar het chatscherm te kijken en reageren op alles.

Anderen zitten in de chat en doen ondertussen andere zaken maar laten de chat open staan om later lekker de gesprekken terug te kunnen lezen.

De een groet als ie binnen komt, de ander niet. De een groet terug, de ander niet.

 

Wat maakt het allemaal uit? Je treft de personen die er zijn, en die zullen echt niet altijd op een lijn zitten met wat ik wil.

Ik vind dat niet erg. De enkele keer dat ik er kom spreek en reageer ik op die personen waar het leuk mee chatten is en meng ik me in leuke gesprekken of onderwerpen.

Zijn mensen onbeschoft, geen bedankje voor hulp, oid dan trek ik mijn eigen plan en weet ik wie ik een volgende keer minder snel zal helpen of op zal reageren.

 

Ik denk dat het er gewoon een beetje bij hoort.

 

Als mensen zich nu in de chat misdragen dan vind ik het wat anders. Ik vind dat de chat wel voor een ieder toegankelijk moet zijn. Kom je zoiets tegen dan kun je altijd een ticket aanmaken en er melding van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...