Spring naar bijdragen

Cache stats najagen, wat is er mis mee?


Geopatra

Aanbevolen berichten

Ja, wij zijn ook bang dat ons logje een beetje shockerend was. En dronken :ph34r: , wil je wel even op je woorden letten. Ik ben gewoon melig van mezelf, maar het is een wijs man, die voor gek spelen kan, zei mijn oma zaliger altijd. Het enige wat ik er maar mee aan wilde geven is; Sommige berichtjes zijn misschien niet zo overduidelijk als geintje bedoeld, maar zijn het wel. Jammer om zoiets uit de hand te zien lopen. En met zo’n hele gekke kwinkslag kan de sfeer van een draadje hopelijk omslaan. NIET DOOD!! Maar misschien dachten de niet-carnavals-liedjes-kenners (leuk woord voor mannetje-aan-de galg) dat ze niets meer mochten schrijven omdat die hendjes de lucht in moesten. Die hendjes mogen overigens nu weer zakken, Carnaval is weer voorbij. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

.

Misschien kunnen we de gedachtenwisseling over wat geocaching inhoudt voortzetten in het draadje waar de discussie in februari ook is gestart. Zonder daarbij op de man of vrouw te spelen. In het besef dat beledigingen de argumenten zijn van mensen die geen argumenten hebben.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B) Met interesse las ik de berichten over het scoren van caches. Iedere cache telt evenzwaar heb ik gemerkt en niet iedere microcache is even makkelijk te vinden. Als er een scorewaarde aan het type cache gehangen wordt dan worden caches van redelijk caliber, vooral als je niet bang bent voor natte voeten enzo, echt de moeite waard om te doen. Het waarderen van caches vormt (volgens mijzelf) echter de bottlenek om het scoren van moeilijke caches aantrekkelijk te maken.Ik prefereer zelf de echte cache waar je moeite voor moet doen. Dus niet een run and go. Ieder zijn fun en dan wel met zijn geo-allen. :beerchug: Samen moeten we er wat van maken ieder op zijn/haar manier :lol1:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...