Spring naar bijdragen

Andere buitensporten EN GPS


dj bel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zo'n bevestiging is in ieder geval beter dan de gps los in de hand houden of om je nek hangen. Ik heb het al vaak gehad dat ik onverhoopt toch twee handen aan mijn ATB- of racefietsstuur moest hebben. Zodoende heeft het apparaat al vreselijke knallen tegen het stuur gehad. Nou had ik laatst wel een keer van die vreemde strepen op het display maar dat ik nu gelukkig weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Garmin's zijn getest op klappen van 6G en kunnen hier abslouut tegen.

 

Stada: je spreekt over strepen op het scherm. Als het over een etrex hebt en het probleem zich weer voor mocht doen: ga terug naar leverancier; wordt vrijwel zeker onder garantie verholpen.

 

Groeten uit Notter,

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebruik mijn Etrex Vista met originele Garmin stuurmount al een hele tijd op racefiets en mountainbike.

Vandaag tijdens het MTB-en weer twee keer behoorlijk gevallen. (onbenullig) :dribble:

Zere knie en schouder, maar de GPS mankeert niks. kan echt wel tegen een stootje. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet iedereen heeft een super de luxe splinternieuwe auto met alle mogelijke veringen. Ik denk toch dat er wel auto's rondrijden waar de GPS op het dashboard meer in het rondtrilt dan op menig lekker geveerd ATB fietsie :dribble:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup:Een kraai zit op een tak boven in een boom en koestert zich in de zon. Een konijn op de grond kijkt naar hem en zegt: "He kraai, wat zit je lekker te niksen. Denk je dat ik ook zo kan luieren?" De kraai antwoordt: "Natuurlijk kun je dat, ga je gang." En het konijn strekt zich uit in het zand en dut in. Even later komt er een vos langs, ziet het konijn en vreet het op.

 

Moraal: Om ongestraft niets te kunnen doen, moet je heel hoog in de boom zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in het bezit van een eMap die bevestigd is dmv een originele bevestiging van Garmin op het stuur. Ook bij mij geen problemen bij het gebruik in ruig terrein met de MTB

 

Bovendien gebruik ik de eMap op de motor dmv een RAM mount die met een soort keilbout in het balhoofd is bevestigd.

(Dan is het trouwens ook goed om te zien hoe groot de tellerafwijking op topsnelheid is, zo'n 10% :blink: )

Voor routes op de motor: o.a. www.promotor.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...