diepenpj Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 In het kader van ons zussenweekend ben ik op zoek naar leuke multi's in de buurt van oisterwijk. Dus wie heeft er een leuke tip voor een multi? Eentje dat je echt aan het eind hebt van..... tjeempie die is super! Het mag ook een andere cachesoort zijn, maar het liefst een leuke wandeling tot +/- 7,5 km. Ben benieuwd! Alvast bedankt voor de leuke tips Groetjes, team de 3 beren
Indy & Jones Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 Wij hebben een keer Kampina - Vennen gelopen. Mooie route. GCR3G9. De natuur is er erg mooi.
technetium Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 The Falcon heeft daar een paar erg mooie caches liggen. Tc
n0kk0 Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 De Oisterwijkse bossen en vennencodecache is ook erg mooi om te lopen.
meelhopper Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 De Oisterwijkse bossen en vennencodecache is ook erg mooi om te lopen. Daar sluit ik me bij aan. Leuke en iets andere cache dan normaal.
sjef82 Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Echte knalaanrader is toch wel zoals Indy & Jones zegt de Kampina - Vennen Een van de mooiste simpele brabantse wandelingen. Genieten geblazen.
famvandijk Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 Afgelopen weekeinde GC2BYD4 Pierebeesie gedaan. Niet al te moeilijk (met de spoilerfoto's) maar erg leuke wandeling van 5 km door zeer afwisselend gebied.
Ringeling Geplaatst 10 augustus 2011 Geplaatst 10 augustus 2011 (bewerkt) En Rondje Oisterwijk - ruim 8 KM lang,is ook echt de moeite waard hoor! Hij heeft van mij een Geo d'Or gekregen. Maar idd, Kampina Vennen is ook een hele fraaie en 'must do'! En als je dan toch in de buurt bent, kijk dan ook eens naar Ter Braakloop en naar De Brekxsche Hoven - 5,5 KM lang , ten zuidwesten van Oisterwijk. En De Logt - 9 KM lang, zuidoostelijk van Oisterwijk. Kunnen jullie even vooruit zo? 10 augustus 2011 bewerkt door Ringeling
Aanbevolen berichten