Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches Op Twitter


O550

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@Heracross, dat klopt inderdaad.

 

Ik zou zelf alleen GeoGuyNL volgens, aangezien die echt alleen caches meld. Kruimeldief gaat helaas ook nog vaak in discussie op twitter en dan krijg je veel meer berichten door met tekst dan met caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zelf alleen GeoGuyNL volgens, aangezien die echt alleen caches meld. Kruimeldief gaat helaas ook nog vaak in discussie op twitter en dan krijg je veel meer berichten door met tekst dan met caches.

 

Dan mis je wel de helft van de caches.... ze worden namelijk door de één òf door de ander gereviewd, niet door beiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk wordt ik knettergek via al die Published-Tweets, want het zijn er echt veel. Als Tukker zal het me ook een zorg zijn of er in Zeeland of op Texel cashes gepublished worden. Mijn mening is dat je beter een Premium Membership kunt nemen. Dan kun je ze via de site van geocaching.com naar je email sturen, die je dan op je SmartPhone binnen laat komen. Je kunt zelf in welke straal je de nieuwe caches wilt ontvangen, m.a.w. alleen de nieuwe caches die voor jou interessant zijn. Maar goed, dat is mijn idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Tukker zal het me ook een zorg zijn of er in Zeeland of op Texel cashes gepublished worden.

 

 

Ja, idd. Stel dat er plots een Ajax-cache online komt... dat wil je (momenteel) niet zien.

 

(sorry flauw, kon het niet laten :goof: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Heracross, dat klopt inderdaad.

 

Ik zou zelf alleen GeoGuyNL volgens, aangezien die echt alleen caches meld. Kruimeldief gaat helaas ook nog vaak in discussie op twitter en dan krijg je veel meer berichten door met tekst dan met caches.

 

Ik vind dat juist vaak wel aardig en informatief.

Veel gestelde vragen worden beantwoord en geduldig herhaald.

Je krijgt soms een indruk hoeveel caches er in de rij staan of dat de lijst even leeg is en af en toe een melding van hoeveel zijn teruggestuurd etc.

Maar inderdaad, je krijgt ook die tientalle vragers langs die herhaaldelijk aan Kruimel vragen wanneer ze aan de beurt zijn, da's i.m.o. wat minder.

 

En soms inderdaad wat berichtjes die niet met reviewen te maken hebben.

 

Tja, als je dat niet wilt dan moet je de officiële notificaties instellen, maar wanneer je de ene reviewer wel volgt en de andere niet, dan krijg je inderdaad maar een deel te zien.

 

 

 

Overigens krijg je, van alle reviewers, Tweets waarin vermeld wordt dat cache GCxxxx wordt of is gepubliceerd.

 

Het kan dan nog even duren voordat Groundspeak de cache werkelijk on-line zet en deze zichtbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...