Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat ligt er natuurlijk maar net aan wat er in staat. In principe mogen logs niet verwijderd worden als het logboekje getekend is. Tenzij er niet-passende taal gebruikt wordt. De cache owner is verantwoordelijk voor de teksten, dus als er te veel in gescholden wordt ofzo dan mag het verwijderd worden.

Een kritische log met opbouwende kritiek zonder spoilers zou niet verwijderd moeten worden.

Misschien kun je per mail om opheldering vragen?

Geplaatst

De cache-eigenaar heeft zelf geen contact gezocht. Geen scheldpartijen, ik heb alleen wat verbeterpunten opgesomd. Bijvoorbeeld dat het begrip stapeltellen niet goed gebruikt wordt, dat het rondje nogal saai is en dat soort dingetjes.

Geplaatst

Gewoon weer loggen !

Als ik de listing lees dan wordt ik gelijk al enthousiast:

"En nu op naar de schat…

Pas hier wel op voor mogelijke brandnetels en misschien poep!!!"

Dat moet wel een mooi plekje zijn !

Geplaatst

Gewoon weer loggen !

Als ik de listing lees dan wordt ik gelijk al enthousiast:

"En nu op naar de schat…

Pas hier wel op voor mogelijke brandnetels en misschien poep!!!"

Dat moet wel een mooi plekje zijn !

Heb ik maar weer gedaan.

Geplaatst

Mijn log van 25 april (die verwijderd is) was als volgt:

Achter de multi zit een leuk idee maar zoals ik het zie is het daar helaas bij gebleven.

De vragen zijn niet overal even duidelijk en eenduidig. Bijvoorbeeld het begrip stapeltellen wordt verkeerd gebruikt: het levert namelijk altijd een cijfer 1 t/m 9 op. Verder vind ik dat de uitvoering geen samenhang heeft met het thema van de cache. Eigenlijk heeft maar een waypoint (waar je op een afstand voorbij wandelt) iets met het thema te maken. Blijft een saai rondje op een saai bedrijventerrein over. Niet goed vind ik ook dat je priveterrein op moet om een vraag te beantwoorden bij een andere waypoint.

Tenslotte nog dat de cache verstopt is in een veels te opvallende grote container op een saaie plek tussen brandnetels en poep.

Gelogd op 2e paasdag 2011

Geplaatst

Geen leuke log voor de legger maar wel eentje

waarin jij aangeeft hoe jij het hebt ervaren.

Niks mis mee lijkt me, duidelijke en nette verwoording.

Geplaatst

Het is alweer verwijderd. Ik vind het geen goede zaak als je geen kritische logjes zou mogen posten.

Gewoon weer plaatsen met de opmerking dat ook kritische logs niet verwijderd mogen worden. Blijft hij doorgaan, dan kunnen de reviewers logs blokkeren, zodat deze niet verwijderd kan worden. Je kunt hiervoor via twitter contact opnemen met de reviewers.

Geplaatst

Mijn log van 25 april (die verwijderd is) was als volgt:

Achter de multi zit een leuk idee maar zoals ik het zie is het daar helaas bij gebleven.

De vragen zijn niet overal even duidelijk en eenduidig. Bijvoorbeeld het begrip stapeltellen wordt verkeerd gebruikt: het levert namelijk altijd een cijfer 1 t/m 9 op. Verder vind ik dat de uitvoering geen samenhang heeft met het thema van de cache. Eigenlijk heeft maar een waypoint (waar je op een afstand voorbij wandelt) iets met het thema te maken. Blijft een saai rondje op een saai bedrijventerrein over. Niet goed vind ik ook dat je priveterrein op moet om een vraag te beantwoorden bij een andere waypoint.

Tenslotte nog dat de cache verstopt is in een veels te opvallende grote container op een saaie plek tussen brandnetels en poep.

Gelogd op 2e paasdag 2011

jou log grote container maakt deze bende wild :thumbup:

Geplaatst

Het is alweer verwijderd. Ik vind het geen goede zaak als je geen kritische logjes zou mogen posten.

Maar jou log is niet ktitische !

zegt mij dat de waypounts onduidelijk is,puzzel klopt niet,en dat prive terein moet ik wel op

maar aan het eind een mooi caches :thumbup:

betere reclame kan toch niet :yes:

Geplaatst

Bij de cache GC2T4M1 heb ik een kritische found geschreven. Die is zomaar zonder overleg door de eigenaar verwijderd. Mag dat zomaar, en wat kan ik nu gaan doen?

Een reviewer vragen (evt via twitter) om je foundlog terug te plaatsen en te locken (zodat deze niet verwijderd kan worden).

Geplaatst

Bovenstaande optie van Malyenki is verreweg de meest snelle, maar Groundspeak biedt zonodig ook hulp:

"If you are a geocacher and you believe that your log was deleted in error, you will have politely emailed the cache owner requesting that the log be reinstated.

If you require further assistance, please email contact@geocaching.com".

Bron: link

Een log mag eigenlijk alleen verwijderd worden wanneer de naam van de vinder niet in het in het logboekje staat en/of wanneer beledigende of obcene taal gebezigd wordt.

Niet omdat je wat kritisch bent of aangeeft dat je de cache niet zo mooi vindt.

Ik zou de CO daar bij het schrijven van een PM aan herinneren en ook aangeven dat je eventueel GC.com of de reviewer gaat verzoeken om je terug te plaatsen log vast te zetten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...