Kopfdorf-Rangers Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 (bewerkt) Hoi cachers Ik heb deze hele week al geen plaatje op de cachepagina's. Rechtsonderaan staat altijd een klein kaartje. Bij een multi staan er vaak voetstappen. Dat kaartje blijft nu dus blanco. De rest is wel zichtbaar. Klinkt dit bekend? 10 april 2011 bewerkt door Kopfdorf-Rangers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Bij mij staat het kaartje er gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stapvoetjes Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Het kaartje is alleen zichtbaar als je bent ingelogd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Ik heb hetzelfde probleem als Kopfdorf-Rangers. Wel ingelogd, maar geen kaartje. Alleen een leeg kadertje waar het kaartje in zou moeten staan. Ik werk trouwens met Internet Explorer 9. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 (bewerkt) Ik werk ook met Explorer 9, maar het Google kaartje aan de rechterkant van de pagina verschijnt keurig in beeld. Het kaartje rechts onder aan de pagina is echter leeg. Vreemd. Als je erop klikt dan wordt het kaartje groot en dan doet ie het wél.... Heb het ook even met Safari geprobeerd. Daar werkt het wél. Het heeft dus kennelijk iets met de weergave in Microsoft's Explorer 9 van doen.... Maar als gezegd. Even klikken op "enlarge" en je hebt een prachtige grote plaat!!! Soms vereist Microsoft wat creativiteit van haar softwaregebruikers..... 10 april 2011 bewerkt door Gerrit Tabak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Gebeurd mij óók vrij regelmatig. Met alle kaartjes. (Ik gebruik firefox) Maar een reload/vernieuwen is meestal voldoende om het alsnog te laten zien. Ik moet wel zeggen dat dat 'vroeger' níet zo was, toen was het er gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchcoppi Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Ik heb dit inderdaad ook vaak gehad met Firefox, nu werkt het wel weer. Het lijkt of er iets niet ondersteund wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 10 april 2011 Auteur Share Geplaatst 10 april 2011 Blij dat wij niet de enige zijn. Bij ons kun je ook de grotere kaart nemen maar dan komt gewoon geacaching maps en zie je niet de additional waypoints via voetstappen. Dat vind ik wel een handige optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skjal Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Ik gebruik SRWare Iron en heb nog nooit last gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden