Spring naar bijdragen

Superhandig Middel Om Caches Te Spotten


W2AP

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Helemaal geweldig!!! :thumbup:

 

Wat heeft dat ding een snelheid en een stabiliteit. Ben benieuwd hoelang het duurt voor het leger ze ontdekt en er iets mee gaat doen. Zal veel heli crashes schelen, denk ik.

 

En ik hoef met cachen mijn rugzak niet meer te dragen, dat mag dat ding dan doen voor mij. Nu nog 1 waar ik zelf onder kan hangen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd hoelang het duurt voor het leger ze ontdekt en er iets mee gaat doen.

 

Ik denk dat die het al jaren hebben. Zo gaat dat meestal...

 

Zijn zelfs al doorgedrongen bij de politie en worden daar vooral gebruikt voor het opsporen van wietplantages.

 

canachopper2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel niet zo'n algemeen bekend klein helicoptertje, maar die met 6 propellors waardoor hij zo stabiel is. Al wist ik ook niet dat ze die kleine bij politie wel gebruikten. Maar mag toch aannemen dat iedereen die kleine dingen al kent, maar die hexacopter is nieuw voor mij.

 

Hier vliegen ze gewoon met normaal formaat heli, om te zoeken naar wiettelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

ik zie toch nog wel een klein minpuntje hoor. Hoe kan je met die herrie nou ongehoord loggen?????

Da's juist heel makkelijk. Iedereen in de buurt kijkt omhoog om te zien wat daar zo'n lawaai maakt, en ondertussen kun jij rustig je dingetje doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...