Spring naar bijdragen

Ftf Log Volgt!


Aanbevolen berichten

 

Weer die ..*&%^7 statistieken, ik cache voor mijn eigen lol en ik vraag niet om die statistieken... Ik vind het heerlijk om een keer te rennen voor goud, gewoon voor het gevoel wat het geeft en voor de ftf eventjes.. statistieken zijn voor mensen die zichzelf zo geweldig vinden dat iedereen moet zien hoe "goed" ze wel niet zijn... Dat de rest van het gezin papa of mama niet meer ziet, maakt dan niet uit.. je staat wel mooi op nr 1...

 

Wat een generalisatie weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Weer die ..*&%^7 statistieken, ik cache voor mijn eigen lol en ik vraag niet om die statistieken... Ik vind het heerlijk om een keer te rennen voor goud, gewoon voor het gevoel wat het geeft en voor de ftf eventjes.. statistieken zijn voor mensen die zichzelf zo geweldig vinden dat iedereen moet zien hoe "goed" ze wel niet zijn... Dat de rest van het gezin papa of mama niet meer ziet, maakt dan niet uit.. je staat wel mooi op nr 1...

Zo zeg, waarom nu weer mensen zo beledigen? Is toch nergens voor nodig? :thumbdown:

Over statistieken gesproken, misschien dan ook maar de gsak statistieken van je profielpagina op geocaching.com weghalen?

 

-Hemma-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer die ..*&%^7 statistieken, ik cache voor mijn eigen lol en ik vraag niet om die statistieken... Ik vind het heerlijk om een keer te rennen voor goud, gewoon voor het gevoel wat het geeft en voor de ftf eventjes.. statistieken zijn voor mensen die zichzelf zo geweldig vinden dat iedereen moet zien hoe "goed" ze wel niet zijn... Dat de rest van het gezin papa of mama niet meer ziet, maakt dan niet uit.. je staat wel mooi op nr 1...

Zo zeg, waarom nu weer mensen zo beledigen? Is toch nergens voor nodig? :thumbdown:

Over statistieken gesproken, misschien dan ook maar de gsak statistieken van je profielpagina op geocaching.com weghalen?

 

-Hemma-

 

Hallo all,

 

 

Het is maar hoe je het leest Hemma.

 

Ik lees het namelijk anders (net zoals n0kk0 het schrijft)

 

Groetjes,

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwahahahaha, FTF log volgt, neerzetten omdat het “netjes” is, FTF log volgt neerzetten omdat het dan ook weer “netjes” is om andere schaamstaal jagers het teken te geven dat ze er niet meer met nacht en ontij op uit hoeven te rukken, FTF log volgt neezetten omdat dan de “volgorde” op de pagina klopt, wat een kolder van het allergrootst grootste moment,

 

Zij die zich met die “praktijken” bezighouden hebben allang door adraline gedreven hun huis en haard verlaten om met een bloedgang naar die zelfde cache te gaan, die hebben geen tijd om de pagina goed te bestuderen laat staan dat er gewacht word op het lezen de logs. en al zouden ze het wel lezen ze trekken er toch op uit omdat ze nog kinderlijk blij kunnen zijn als ze de Joop Zoettemelk plek hebben “verovert” dan nog niet te spreken dat ik met grote regelmaat ook mensen verheugt heb zien doen als ze ondanks alle moeite wat er getroost is al veels en veels te laat waren

 

Het kalken van, FTF log volgt, heeft in iedergeval meer letters dan TVTC of een smily, dat is wel “netjes”

 

 

Barny,

 

Die al veel te veel door haast gedreven vernielingen/ illigaliteiten, rip gevaarlijke rudel ontmaagdingen heeft meegemaakt/gelezen

 

HMMMMMM

en wat schertst mijn verbazing dat degene met de grootste mond op nummer 13 staat van de ranglijst op metacaching.nl

 

13 Barny 4572 Bekijk logs

 

 

(EDIT) mijn bron blijkt niet zo betrouwbaar te zijn en dus veel spooklogjes weergeeft :(

 

EXCUSES richting Barny

bewerkt door handleiding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien eerst een de discussies over die FTF ranglijsten goed lezen voor je er een oordeel over geeft dan.

Meerdere mensen hebben aangegeven er niet op te willen staan, maar bij de buren vinden ze het veel belangrijker om maar interesant te doen met hun ranglijstejes wie er de meeste puntjes kan halen met ftf.

Wij houden onze statistieken voor onszelf bij en niet om maar zo hoog mogelijk op de NL ranglijst te staan met zoveel mogelijk puntjes voor FTF.

Dat is schijnbaar zo belangrijk dat alles er maar voor moet wijken om maar zo hoog mogelijk op die lijst te staan getuige de vele logjes van "midden in de nacht" "alle verkeersregels overtredend" enzovoort logjes waar alleen maar wordt gesneerd met de FTF en totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is schijnbaar zo belangrijk dat alles er maar voor moet wijken om maar zo hoog mogelijk op die lijst te staan getuige de vele logjes van "midden in de nacht" "alle verkeersregels overtredend" enzovoort logjes waar alleen maar wordt gesneerd met de FTF en totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat.

 

Ach sommige mensen hebben het over een FTF in de nacht, anderen vinden het blijkbaar heel belangrijk om via een copy en paste logje zoveel mogelijk cacheeigenaren te melden dat er een aanhanger in Gulpen opgehaald moest worden :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de echte statiestieken maakt dat wel uit. Er kan er maar 1 daadwerkelijk FTF hebben, dus ook al loggen jullie beide met FTF, in de statiestieken krigjt alleen de eerste FTF toegewezen en de ander niets (volgens globalcacheing).

Metacaching houdt weer de telling aan dat als er meerdere FTF loggen, de eerste FTF online deze toegwezen krijgt, de volgende automatisch STF.

Er kan achter FTF dus echt maar 1 naam staan.

 

Weer die ..*&%^7 statistieken, ik cache voor mijn eigen lol en ik vraag niet om die statistieken... Ik vind het heerlijk om een keer te rennen voor goud, gewoon voor het gevoel wat het geeft en voor de ftf eventjes.. statistieken zijn voor mensen die zichzelf zo geweldig vinden dat iedereen moet zien hoe "goed" ze wel niet zijn... Dat de rest van het gezin papa of mama niet meer ziet, maakt dan niet uit.. je staat wel mooi op nr 1...

 

je hoeft niets met die statistieken. Als je er niets mee wilt prima toch. Ik vind het wel leuk om bij te houden. Ik sta er wel van te kijken hoe je daar meteen een waardeoordeel aan geeft ten aanzien van mijn moederschap.

bewerkt door Jaruti
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regelmatig lees ik bij nieuwe caches: FTF log volgt. Soms volgt die werkelijk, maar soms ook niet. :crybaby: Waarom niet gewoon even wachten met loggen tot je weer rustig thuis bent. Wel zo netjes voor de cache-owner en houdt het ook nog even spannend voor de concollega-cachers die na je komen. ;)

 

Ik vind het zelf wel fijn om te lezen of metaal al weg is of niet. Spannend is het toch wel want in de tijd dat jij onderweg bent kan er nog iemand loggen natuurlijk. Ik heb zelf geen mobiel internet dus ik log altijd pas thuis. Soms gaat daar ook wat tijd overheen. Tja dat kan gebeuren. Dat is ook geen probleem.

Wel vind ik het jammer, ook voor de CO, als het logje achteraf dan niet alsnog geschreven wordt.

Maar goed, er zijn geen logregels die zeggen hoe snel je moet loggen online, hoeveel regels je bericht moet bevatten. Dus iedereen doet het op de eigen manier en laten we elkaar maar gewoon in die waarde houden. Dat geldt met zoveel dingen rondom het cachen. Ik zie veel meer gebeuren waar ik mijn vraagtekens bij heb. Dat is niet mijn manier van het spel maar kennelijk wel hun manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HMMMMMM

en wat schertst mijn verbazing dat degene met de grootste mond op nummer 13 staat van de ranglijst op metacaching.nl

 

13 Barny 4572 Bekijk logs

 

en dan kijk je naar de logs en zie je dat hij 26/2/2011 wel 5 FTF gelogd heeft

 

Houd toch alsjeblieft op met dat gezeur en gezemel, en laat iedereen in zijn

waarde !!!

 

 

ZUCHT, daar gaan we weer, hoe vaak moet ik dat nog uitleggen, ach jij ben heel goed in uitzoeken dus ik zou zeggen zoek dan ook maar eens uit waarom ik nu een vervent tegenstander ben van die cache-onterende toestanden wat het huidige generatie schaamstaaljagers teweeg brengt.

 

 

 

Ik ben wel benieuwd hoe jij aan die gegevens komt, als ik op die uitgestorven site kijkt zie ik dat plaats 13 niet voorkomt.

 

Het zou heel goed zijn dat mijn naam daar onzichtbaar staat, en als je dan toch aan het kijken ben, zie dan ook eens in welke periode ik al die ontmaagdingen heb gedaan, en geef dan ook gelijk eventjes aan welke 5 cache's ik op 26 feb 2011 heb ontmaagd? Ik weet van niets,,,,,,,,,, het nijgt een beetje als laster

 

 

 

Ik heb namelijk aan de beheerder van meta gevraagd om mijn naam te verwijderen of in ieder geval onzichtbaar te maken omdat er herhaaldelijk, zoals nu ook hier, figuren opduiken met de "ontdekking" dat ik wel zovel ontmaagdingen op mijn naam heb staan,dat ik dan verder niet moet zeuren.

 

Helaas zien al die "wakkere" ontdekkers niet in welk tijdsbestek dat is gedaan, en als ze wel opgelet hebben, waarom zou je dat ook bekent maken als je dat niet goed uitkomt!

 

Helaas is de beheerder van die andere site "de broekies" ook zo af en toe hier te zien, en hoewel de slogan ooit eens was dat hij en zijn site er was voor elke geocacher en ook dat elke uitvoerbare wens gehonoreerd zou worden, helaas is hij met zijn site helemaal niet genegen om ook maar 1 kleijne wens van mij in te willigen zodat ik me elke keer weer moet verantwoorden en uitleggen aan mensen die maar halfslachtig (zoals hier ook weer) te werk gaan.

 

Als jij ooit wel eens met 10 man bij een roedel ontmaagding heb gezien als jij wel eens heb zien van de beschadigingen door ontmaagdingen zijn gedaan, als jij wel eens ziet welke wetten worden overtreden voor die ontmaagdingen, als jij wel eens ziet welke wensen van cacheeigenaren worden terzijde geschoven om maar als eerste te wezen, misschien als je eens gaat nadenken kom je tot de zelfde conclusie als ik een aantal jaren geleden dat al die idioterie niet goed is voor de cache op zich, en niet goed voor het cachen in het algemeen.

 

 

 

Barny

 

handleiding:natuurlijk aanvaard, ik waardeer het

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien eerst een de discussies over die FTF ranglijsten goed lezen voor je er een oordeel over geeft dan.

Meerdere mensen hebben aangegeven er niet op te willen staan, maar bij de buren vinden ze het veel belangrijker om maar interesant te doen met hun ranglijstejes wie er de meeste puntjes kan halen met ftf.

Wij houden onze statistieken voor onszelf bij en niet om maar zo hoog mogelijk op de NL ranglijst te staan met zoveel mogelijk puntjes voor FTF.

Dat is schijnbaar zo belangrijk dat alles er maar voor moet wijken om maar zo hoog mogelijk op die lijst te staan getuige de vele logjes van "midden in de nacht" "alle verkeersregels overtredend" enzovoort logjes waar alleen maar wordt gesneerd met de FTF en totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat.

 

 

"Waar totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat"? Weleens gehoord van het woord 'gotspe'? Ik heb ook niks met de jacht op eremetaal, maar er zijn wel meer manieren om te laten werken dat het je voor geen meter boeit waar een cache over gaat, bijvoorbeeld door gewoon de oplossing van een mystery bij iemand anders of op een kant-en-klare cheatsite te scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het dan wel zo netjes dat iemand met 'FTF, logt volgt' alvast aangegeven heeft dat je je niet hoeft te haasten om nog een FTF te kunnen scoren. Uiteraard moet die 'FTF, logt volgt' wel een vervolg krijgen met een uitgebreide log.

 

Helemaal mee eens.

En verder: ga gewoon lekker cachen! :thumbup: Veel betere tijdsbesteding dan elkaar afz**ken op een forum...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben ik blij dat ik deel uitmaak van deze fantastische club!

Zullen we eens met z'n alleen afspreken in Woerden? Daar hebben ze een leuk cafeetje. :beerchug: Dan kunnen we het er nog eens over hebben wie er nou eigenlijk het cache-hart op de juiste plaats heeft. :eek:

Ik stel een prachtige trofee ter beschikking voor diegene die op dit item iets werkelijks zinnigs te zeggen heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien eerst een de discussies over die FTF ranglijsten goed lezen voor je er een oordeel over geeft dan.

Meerdere mensen hebben aangegeven er niet op te willen staan, maar bij de buren vinden ze het veel belangrijker om maar interesant te doen met hun ranglijstejes wie er de meeste puntjes kan halen met ftf.

Wij houden onze statistieken voor onszelf bij en niet om maar zo hoog mogelijk op de NL ranglijst te staan met zoveel mogelijk puntjes voor FTF.

Dat is schijnbaar zo belangrijk dat alles er maar voor moet wijken om maar zo hoog mogelijk op die lijst te staan getuige de vele logjes van "midden in de nacht" "alle verkeersregels overtredend" enzovoort logjes waar alleen maar wordt gesneerd met de FTF en totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat.

 

 

"Waar totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat"? Weleens gehoord van het woord 'gotspe'? Ik heb ook niks met de jacht op eremetaal, maar er zijn wel meer manieren om te laten werken dat het je voor geen meter boeit waar een cache over gaat, bijvoorbeeld door gewoon de oplossing van een mystery bij iemand anders of op een kant-en-klare cheatsite te scoren.

 

En wat heeft dat hier mee te maken?

Het gaat hier over FTF en niet over hoe je iets oplost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...