Spring naar bijdragen

Ftf Log Volgt!


Aanbevolen berichten

Misschien eerst een de discussies over die FTF ranglijsten goed lezen voor je er een oordeel over geeft dan.

Meerdere mensen hebben aangegeven er niet op te willen staan, maar bij de buren vinden ze het veel belangrijker om maar interesant te doen met hun ranglijstejes wie er de meeste puntjes kan halen met ftf.

Wij houden onze statistieken voor onszelf bij en niet om maar zo hoog mogelijk op de NL ranglijst te staan met zoveel mogelijk puntjes voor FTF.

Dat is schijnbaar zo belangrijk dat alles er maar voor moet wijken om maar zo hoog mogelijk op die lijst te staan getuige de vele logjes van "midden in de nacht" "alle verkeersregels overtredend" enzovoort logjes waar alleen maar wordt gesneerd met de FTF en totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat.

 

 

"Waar totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat"? Weleens gehoord van het woord 'gotspe'? Ik heb ook niks met de jacht op eremetaal, maar er zijn wel meer manieren om te laten werken dat het je voor geen meter boeit waar een cache over gaat, bijvoorbeeld door gewoon de oplossing van een mystery bij iemand anders of op een kant-en-klare cheatsite te scoren.

 

En wat heeft dat hier mee te maken?

Het gaat hier over FTF en niet over hoe je iets oplost.

 

Het gaat over cache en hoe je het spel denkt te spelen, dus ook over de dingen die je denkt te moeten of kunnen gebruiken. In dit kan ik kvd alleen maar gelijk geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien eerst een de discussies over die FTF ranglijsten goed lezen voor je er een oordeel over geeft dan.

Meerdere mensen hebben aangegeven er niet op te willen staan, maar bij de buren vinden ze het veel belangrijker om maar interesant te doen met hun ranglijstejes wie er de meeste puntjes kan halen met ftf.

Wij houden onze statistieken voor onszelf bij en niet om maar zo hoog mogelijk op de NL ranglijst te staan met zoveel mogelijk puntjes voor FTF.

Dat is schijnbaar zo belangrijk dat alles er maar voor moet wijken om maar zo hoog mogelijk op die lijst te staan getuige de vele logjes van "midden in de nacht" "alle verkeersregels overtredend" enzovoort logjes waar alleen maar wordt gesneerd met de FTF en totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat.

 

 

"Waar totaal niet wordt gekeken naar waar de cache over gaat"? Weleens gehoord van het woord 'gotspe'? Ik heb ook niks met de jacht op eremetaal, maar er zijn wel meer manieren om te laten werken dat het je voor geen meter boeit waar een cache over gaat, bijvoorbeeld door gewoon de oplossing van een mystery bij iemand anders of op een kant-en-klare cheatsite te scoren.

 

En wat heeft dat hier mee te maken?

Het gaat hier over FTF en niet over hoe je iets oplost.

 

Het leek me dat jij kritiek had op de houding van "totaal niet kijken naar waar een cache over gaat". Dat ben ik dus met je eens.

Aanvulling: en men kan dus op meerdere manieren blijk geven van een dergelijke houding. Een beetje gehaaste FTF loggen scoort bij mij dan trouwens minder slecht van de twee voorbeelden.

bewerkt door kdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kunnen we het er nog eens over hebben wie er nou eigenlijk het cache-hart op de juiste plaats heeft.

 

Tja, vele zullen van zichzelf denken en zeggen dat ze dat hebben en ook daar denkt iedereen anders over. Zelf lees ik het forum, maar de meeste discussie's gaan na het lezen meteen de prullenbak in. Want meestal lees ik ze als ik de gps aan het laden ben met cache's, om vervolgens te gaan genieten van het BUITEN zijn met het cachein, daar draait het om. toch???

 

Patje

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort ga ik mijn eerste cache online zetten. Kwestie van dagen, hij ligt klaar om proef gelopen te worden. Ik ben heel benieuwd hoe snel 'ie gevonden wordt, en hoeveel cachers er binnen een dag of week voor de deur hebben gestaan (nee, het is geen voortuincache). Ik vind het wel grappig om te lezen dat er blijkbaar cachers zijn die allerlei alarmbellen laten rinkelen op het moment dat er een nieuwe cache uitkomt. Dat is hun manier van cachen. Voorlopig ben ik nog niet zo (prettig, en dus niet negatief bedoeld) gestoord, maar heb wel de neiging om een 24 uur vrij te plannen vanaf het releasemoment :D

 

Hoe de FTF tot en met de TTF log er uit zullen zien ben ik wel heel benieuwd naar. Ik ga er vanuit dat iedereen op zijn/haar eigen manier het cachen mag beleven, maar wel met respect voor elke cache en de legger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...