Spring naar bijdragen

publieksprijs cachefoto 2010  

156 leden hebben gestemd

1. 1. Welke foto heeft jouw voorkeur?

• 1
      8
    • 2
      14
    • 3
      3
    • 4
      7
    • 5
      0
    • 6
      2
    • 9
      6
    • 11
      14
    • 12
      1
    • 14
      9
    • 17
      2
    • 24
      2
    • 26
      0
    • 29
      6
    • 34
      0
    • 38
      0
    • 39
      0
    • 46
      9
    • 47
      7
    • 51
      4
    • 52
      0
    • 60
      1
    • 61
      1
    • 65
      4
    • 66
      3
    • 67
      5
    • 68
      1
    • 75
      10
    • 83
      0
    • 85
      26
    • 87
      0
    • 91
      1
    • 99
      1
    • 100
      1
    • 105
      0
    • 106
      1
    • 110
      0
    • 112
      1
    • 114
      3
    • 115
      3

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij gaan voor foto 47. Deze foto had ik graag zelf gemaakt. Het mooie bruin van de Hooglander steekt prachtig af tegen het witte landschap. Prachtige foto.

Geplaatst

Ik heb gekozen voor foto 11.

De reden is dat ik deze foto het beste bij geocaching vind passen. (Dat was dan ook de opdracht, toch?)

Op de meest vreemde plekken een briefje zitten beschrijven. :lol:

Geplaatst

Genieten van de foto's, variërend van prachtige composites, sfeerbeelden tot een aparte invalshoek. :thumbup:

Van een cachefoto verwacht ik toch een direct verband met cachen op de foto te zien.

Veel foto's zijn prachtig, maar die zou je tijdens een willekeurige wandeling kunnen maken.

Daarom is mijn keus op een cachegerelateerde foto gevallen.

Geplaatst

Ik stem voor foto 6. Mooi dat we nu thuis een probleem hadden want Jones stemt eigenlijk voor een andere foto. Maar ik kan maar 1 keer stemmen en ik ben van het sterke geslacht dussuh..... :P Het is foto 6 geworden omdat:

zo ervaar ik nu het cachen. Goed aankleden omdat het geen zomer is maar er wel lekker met wat mensen op uit trekken. Door een mooie omgeving, op plaatsen komen waar ik voorheen niet kwam. Genieten van de natuur. En harmonie van samen dit spel spelen.

Geplaatst

Voor niet-geocachers is het raadselachtige kunst, voor geocachers de harde waarheid. Het geeft dát weer wat geocachen in de basis is: je zoekt naar een pietluttig vaak vies kokertje, maar als je goed kijkt zie je heel veel moois er omheen.

Ook ik heb voor 85 gestemd en ik kan de reden niet beter verwoorden dan GeoVlinder hierboven!

Geplaatst

Toch maar voor nr. 85 gekozen. Ik zat te twijfelen met nr. 46

Ik vind foto's van heel dichtbij genomen erg mooi.

Succes met de wedstrijd.

Gr, Mr. Loggy

Geplaatst

Nummer 6 omdat dat voor ons het mooiste event/cache van het jaar 2010 was. Een lekkere lang wandelevent door het land van Stevig Stappen, een van de mooiste gebieden in Nederland. De lokatie van de foto betreft een vijver van een voormalig landhuis op een prachtig punt (soort Lost Place). Van ons mag deze foto zeker cachefoto 2010 worden.

Geplaatst

Ik heb gekozen voor foto nr.12. Waarom ?

De vreugde die dit jonge cachertje uistraalt geeft goed het gevoel weer dat ik steeds heb als ik er weer een uitdagende cache heb gevonden.

Als ik dat gevoel niet meer zou hebben, denk ik dat het tijd is om te stoppen met cachen.

Kortom: daar doe je toch (ook) voor ?

Geplaatst (bewerkt)

Moeilijk ik heb een paar die eruit springen, 47 is een mooie foto, maar valt voor mij af omdat de link met cachen niet duidelijk is, het zou ook gewoon een hele mooie foto kunnen zijn.. foto 4 ben ik ook weg van de link met cachen is niet helemaal duidelijk, maar wat doen die mensen anders in het donker met die zaklampen, het heeft iets mystieks en je blijft er naar kijken... Foto 85 heeft ook iets... we zoeken nog een schilderij voor op de slaapkamer, en dat zou zomaar hierop kunnen lijken.... pffff moeilijk ik slaap er nog een nachtje over.. :sleep1:

Ik kan me ook herinneren dat Patje vorig jaar een topic was begonnen over een geocaching kalender en dat er toen weinig foto's waren.... Ik zou willen vragen of er animo voor is om met deze foto's dit initiatief weer meer leven in te blazen....

bewerkt door n0kk0
Geplaatst

Ik ga eens fijn voor 24. Er zijn een vracht aan sfeervolle plaatjes te vinden, die ik echter overal kan tegenkomen en dus niet speciaal relateer aan Geocache. 85 was zeker een prachtig twijfelgeval voor mij, maar ik denk dat het komt omdat hij technisch mooi is.

Uiteindelijk geeft 24 mij het meeste geocache gevoel; Een man in 'buitenpak' en zijn hond als vriend prominent op de voorgrond. De foto ademt avontuurlijk buiten zijn uit. Ook de GPS is goed in beeld waardoor de relatie met Geocaching duidelijk is. En dan die deur. Dat zwarte gapende gat. Die lonkt mij toe; "kom binnen" Wat zit daar? Dat gat schreeuwt om aandacht.

Zo simpel en toch zo pakkend. 24 dus.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...