Twentse Mug Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 Ik vraag me af of er nog meer zijn die de laatste versie van firefox 3.6.13 traag en instabiel vinden.
AJKwak Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 Ik heb er hier geen last Van werkt na behoren.
MJMW Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 Firefox 3.6.13 werkt bij mij perfect inclusief alle add-ons MJMW Den Helder
Cernunnos Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 Ook hier geen problemen, werkt prima, ook met greasemonkey en andere add-ons. Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2011!
Twentse Mug Geplaatst 31 december 2010 Auteur Geplaatst 31 december 2010 Dank voor alle feedback. Dan moet het ergens aan één of andere plugin, addon, theme of iets dergelijks liggen bij mij. Goed te weten.
Diafragma Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 Dank voor alle feedback. Dan moet het ergens aan één of andere plugin, addon, theme of iets dergelijks liggen bij mij. Goed te weten. Je bent niet de enige met dit probleem! Ik heb er ook last van met een terugkerende kenmerk dat meestal wordt gevolgd door een update van Mozilla: Firefox gaat een steeds groter gedeelte van het werkgeheugen innemen! Bovendien crasht de adobe flash addon om de haverklap!
Malyenki Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Bij mij ook vaak "vage" problemen/bijzonderheden met FF...
Lemon Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Hm, hier geen probleem met Firefox 3.6.13. Het laden van een Geocaching.com pagina duurt wel even, maar dat komt door de geïnstalleerde scripts (Greasemonkey, Geocache Decrypt 2010, GC Vip List Helper, GC Gallery, GCV Email Maximizer, GC Find Counter, GC Tidy, GC Bag-o-tricks, GC VIP list, GC-Vote; hier moet ik eens in snoeien denk ik). Terug naar je probleem: kan het niet veroorzaakt worden door een antivirusprogram (real time web shield) dat niet zo goed samenwerkt met Firefox?
Team Professor X Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Zojuist mijn eerste goede voornemen i.v.m. geocachen uitgevoerd. En dat was weer het installeren van Firefox op mijn nieuwe PC. Standaard zit daar Windows en Explorer op. Met Internet Explorer kan veel, maar niet alles. Laatst zat ik te stoeien met de Garmin Communicator en dat wil niet in Explorer. Via dit draadje werd ik op het juiste spoor gezet. Oja, on topic.........Firefox werkt hier weer.....supersnel
snif&snuitje Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Ik vraag me af of er nog meer zijn die de laatste versie van firefox 3.6.13 traag en instabiel vinden. Je zou kunnen proberen om een nieuw profiel aan te maken. Je doet dat met deze regel ( firefox.exe -ProfileManager ) in te voeren in je "start>>uitvoeren" Maak wel eerst even een backup met Mozbackup. Dan kan je zo je favorieten en ander items terug zetten behalve je "general settings" want dan stop je het probleem er misschien weer in terug. Suc6
Grote Griezel Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Ik had na de laatste FF update ook een probleem met een zeer trage Firefox en hoge CPU waarden. Dit werd bij mij veroorzaakt door het proces "plugin-container.exe", dat soms minutenlang op +90% CPU stond. Je zou eens kunnen kijken met de Windows taskmanager via <Start> <Uitvoeren> Taskmgr.exe en dan klikken op de tab <Processen> en deze sorteren op <CPU> of er bij jou wellicht een proces is dat je CPU zwaar belast. Daarnaast kun je Firefox ook eens in Safe mode starten via het commando: “C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe” -safe-mode. Hierdoor worden Plugins, Extensions en dat soort zaken tijdens deze Safe sessie tijdelijk gedisabled. Als blijkt dat je dan het probleem niet hebt weet je dat je het in die hoek moet zoeken. Mocht je ook "last" hebben van de eerder genoemde plugin-container.exe dan is die eventueel weer uit te schakelen. Deze plugin-container.exe is door de ontwikkelaars overigens geïntroduceerd om FF Plugins in een apart proces te kunnen draaien, dit om Browser crashes en instabiliteit te voorkomen. Deze dan weer uitschakelen zou dan natuurlijk wel weer tot een instabiele browser kunnen leiden. Ik heb de plugin-container.exe (op mijn Windows 7 64Bit Ultimate OS) inmiddels uitgeschakeld en ervaar inderdaad geen performance problemen meer. Dit heeft bij mij tot op heden niet geleid tot browser crashes, maar ik gebruik dan ook niet zo heel veel plugins. Tja, zaken testen en elimineren is eigenlijk de enige weg voor dit soort vage problemen. Suk6 en groetjes, Grote Griezel
Twentse Mug Geplaatst 1 januari 2011 Auteur Geplaatst 1 januari 2011 @Grote Griezel Geweldig!!! Het ligt inderdaad aan die plugin.exe. Ik heb 'm uitgezet en nu loopt hij als een trein in de zomer. Mijn dank is groot want ik gebruik firefox erg veel. 1
Grote Griezel Geplaatst 2 januari 2011 Geplaatst 2 januari 2011 Fijn te horen dat het is opgelost en dank voor je terugkoppeling :-). Grtz, GG
Aanbevolen berichten