Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En dan: wie wist wat goed te raden??

Eind maart 2011 is er nog een tussentijdse wedstrijd uitgeschreven voor iedereen (ook niet-deelnemers) die wilden raden wat de uiteindelijke kilometerstand zou worden voor de winnnende coin in de kilometerrace (= 2711 km voor de coin van Brain and Pinky, zie boven).

Deze tussentijdse wedstrijd is gewonnen door CCWAM, die op 24 maart een kilometerstand van 2733 km doormailde! :thumbup::thumbup:

De 3 winnaars in deze strijd (met de bijbehorende prijzen) zijn:

1. CCWAM – geraden: 2733 km

Een geactiveerde Reintje de Vos in memoriam geocoin, ter adoptie aangeboden door Goedweerloper + Een Love and Loyalty geocoin, gedoneerd door geocoinshop.de + Een personalized wilg Geotag, gedoneerd door wilg

2. Miniatuur – geraden: 2789 km

Een Geocaching All in One 2009 geocoin, gedoneerd door geocoinshop.de

3. Best(s)e Broekies – geraden: 2856 km

Een Salzburg Geo Fortress 2009 mega event geocoin, gedoneerd door geocoinshop.de

Geplaatst

Dat is pas goed nieuws om het nieuwe jaar mee te beginnen :thumbup: Ons Ssschaap ging niet zo erg rap, maar we hebben zowaar de kms (bijna) goed geraden! Ontzettend leuk om iets te winnen. Wijngemachtigde en donateurs bedankt voor de wedstrijd en de prijzen :beerchug:

Geplaatst

Alle winnaars van harte gefeliciteerd, Guus bedankt voor de uitmuntende organisatie en het plezier wat we met z'n allen aan de 12 provincienrace hebben mogen beleven.

Geplaatst

Alle winnaars van de diverse mooie prijzen gefeliciteerd. :D Mijn coin heeft in ieder geval de 12 provinciën bezocht :) en is niet net als vorig jaar spoorloos verdwenen :crybaby: .

Wijngemachtigde bedankt voor de organisatie :thumbup:

Geplaatst

Zijn alle gedoneerde prijzen nu ook daadwerkelijk weggegeven en zo niet, wat gebeurt er met wat nog over is?

Er zijn 2 dingen die niet als prijs zijn toebedeeld:

- een ongeactiveerde Hockey shirt team Wilg geocoin. Deze is met goedkeuring van de donateur (wilg) overgeheveld naar de prijzenpot van 2012.

- een Dutch Lion geocoin. Deze is (hopelijk met goedkeuring van iedereen) in de speciale collectorsbox van de wedstrijdleiding terechtgekomen... :blush:

Wat verder nog moet gebeuren is het bepalen van de eerste 3 plekken in de fotowedstrijd (wordt de komende dagen aan gewerkt). Daarvoor zijn nog een paar coins en cachecontainers gereserveerd.

Maar verder is er niks meer over.

Geplaatst

Hallo Wijngemachtigde,

- een Dutch Lion geocoin. Deze is (hopelijk met goedkeuring van iedereen) in de speciale collectorsbox van de wedstrijdleiding terechtgekomen...

Van mij heb je de volledige goedkeuring :thumbup::thumbup:

Vriendelijke Groet,

Keske27

Geplaatst (bewerkt)

Zijn alle gedoneerde prijzen nu ook daadwerkelijk weggegeven en zo niet, wat gebeurt er met wat nog over is?

Er zijn 2 dingen die niet als prijs zijn toebedeeld:

- een ongeactiveerde Hockey shirt team Wilg geocoin. Deze is met goedkeuring van de donateur (wilg) overgeheveld naar de prijzenpot van 2012.

- een Dutch Lion geocoin. Deze is (hopelijk met goedkeuring van iedereen) in de speciale collectorsbox van de wedstrijdleiding terechtgekomen... :blush:

Wat verder nog moet gebeuren is het bepalen van de eerste 3 plekken in de fotowedstrijd (wordt de komende dagen aan gewerkt). Daarvoor zijn nog een paar coins en cachecontainers gereserveerd.

Maar verder is er niks meer over.

:thumbup: :thumbup:

Goed antwoord, beter als de sneue reactie ik per pb kreeg van een ander.

PB spontaan uitgezet, zeuren mag op het forum, niet in mijn postbus.

bewerkt door team nessa
Geplaatst

Heb even getwijfeld of ik van mijn kant ook nog een reactie aan dit draadje zal toevoegen.

Ik heb namelijk niks nieuws te melden!

Alles wat ik wilde schrijven is al vele malen geuit hier.

Val toch nog maar weer een keertje in herhalingen!

Diep respect en waardering voor de manier waarop Guus deze wedstrijd georganiseerd heeft.

De site en stand zijn het hele jaar actueel en snel bijgewerkt.

Ik heb met veel genoegen aan deze race meegedaan en ben ondertussen al weer full-speed met de nieuwe gemeenterace bezig!

Guus; helemaal top! Ga zo door.

Gr. RvU

Ps. En die Dutch Lion geocoin, die is je natuurlijk van harte gegund!

Geplaatst

Om de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 helemaal af te ronden is er (opnieuw) een poll geplaatst om te bepalen wie de beste (mooiste, leukste, origineelste) foto heeft gemaakt van een van de racecoins in 2011.

Je kunt HIER je stem uitbrengen tot 15 januari 2012.

:eek::eek: LET OP - NB - LET OP :eek::eek:

Lees eerst het 1e bericht goed door voordat je op een van de 8 genomineerden klikt, want anders breng je direct een stem uit, en die is onomkeerbaar. In het 1e bericht staan links naar de genomineerde foto's, aan de hand daarvan kun je je keuze maken en vervolgens bovenin het draadje stemmen.

Bedankt voor je stem!!

Geplaatst

Bedankt voor de mooie coin. Net gevonden in onze brievenbus n.a.v. de km race. Als tweede prijs kregen wij de all in one coin.

Bedankt Guus

Geplaatst

Ook ik heb vandaag de coin ontvangen hartelijke dank voor al diegene die hem verplaats hebben en ook een hele grote pluim voor de organisatie want het was allemaal perfect geregeld en nu gaan we voor de gemeente race 2012en hopen dat dit ook zo mooi verloopt allemaal

Groetjes Gijsie

Geplaatst

Hallo Wijngemachtigde,

- een Dutch Lion geocoin. Deze is (hopelijk met goedkeuring van iedereen) in de speciale collectorsbox van de wedstrijdleiding terechtgekomen...

Van mij heb je de volledige goedkeuring :thumbup::thumbup:

Vriendelijke Groet,

Keske27

:thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...