Vlindertje Geplaatst 10 oktober 2011 Geplaatst 10 oktober 2011 Ik wilde stemmen, maar ontdekte toen dat ik me eerst moet registreren. Helaas... Ach, registreer je toch even. Daar is het tenslotte om te doen. En wie wil er nu niet stemmen op de grootste PECHVOGEL? Geef de mensen, die er vorige maand met veel misbaar 'vandoor zijn gegaan' en sindsdien vertoeven in betere oorden, toch tenminste de illusie dat de moeite om dit lokkertje te bedenken niet voor niets is geweest. Wie weet verzinnen ze dan nog meer intrigerende polls!
mmjjt Geplaatst 10 oktober 2011 Geplaatst 10 oktober 2011 Tsjonge jonge GET A LIFE! Het gaat om kissies zoeken en muntjes, niet om leven en dood! 1
de-fam Geplaatst 10 oktober 2011 Geplaatst 10 oktober 2011 Ach, registreer je toch even. Daar is het tenslotte om te doen. En wie wil er nu niet stemmen op de grootste PECHVOGEL? Geef de mensen, die er vorige maand met veel misbaar 'vandoor zijn gegaan' en sindsdien vertoeven in betere oorden, toch tenminste de illusie dat de moeite om dit lokkertje te bedenken niet voor niets is geweest. Wie weet verzinnen ze dan nog meer intrigerende polls! Nou nou...Denk om je hart. Kom je iets te kort of zo?
De Wijngemachtigde Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Geplaatst 10 oktober 2011 Ik wilde stemmen, maar ontdekte toen dat ik me eerst moet registreren. Helaas... Ach, registreer je toch even. Daar is het tenslotte om te doen. Onzin. Ik heb vooraf gezegd dat ik een poll zou uitschrijven om de grootste pechvogel te kunnen kiezen. Als er een poll op drie fora zou draaien zou dat de uitslag kunnen beinvloeden vanwege mogelijke dubbele stemmen. Nu de aandacht op gc.nl (hier dus) een beetje verslapt, en ook op het forum van gc.com het niet echt storm loopt, en ik toch iedereen wil bedienen, heb ik de poll op de site gezet waar ook de race onderdak vindt. Maar ik wil de poll wel onder de aandacht brengen. De poll stond al op het programma toen de race werd aangekondigd, november 2010, dus deze aantijging slaat als k.. op dirk. Geef de mensen, die er vorige maand met veel misbaar 'vandoor zijn gegaan' en sindsdien vertoeven in betere oorden, toch tenminste de illusie dat de moeite om dit lokkertje te bedenken niet voor niets is geweest. Wie weet verzinnen ze dan nog meer intrigerende polls! Ik heb nooit gezegd dat ik hier vandoor zou gaan. Wel heb ik het e.e.a. naar elders overgeheveld. Maar waarom reageer ik eigenlijk op deze vervelende opmerkingen van vlindertje a.k.a. Geoman?
Indy & Jones Geplaatst 11 oktober 2011 Geplaatst 11 oktober 2011 Man, man, man, ik raak dit gez*** zo zat!!!! Stelletje kleuters. Ik wil gewoon graag een forum kunnen bezoeken om daar info op te halen. Maar het is de ene ruzie naar de andere. Zitten we weer in onze pubertijd op een middelbare school of zo????
't Hopbelletje Geplaatst 11 oktober 2011 Geplaatst 11 oktober 2011 Ik zou het erg fijn vinden voor de goede sfeer dat dit draadje weer OT verder kan gaan.
mmjjt Geplaatst 11 oktober 2011 Geplaatst 11 oktober 2011 Er was en is een prima sfeer! De wijgemachtigde geeft aan dat er een poll is voor de grootste pechvogel. Positief nieuws dus en het help zeker mee aan de sfeer En dat sommigen deze post gebruiken om de "sfeer te bepalen" dat ligt mogelijk bij NL zelf en Vlindertje in het bijzonder toch? Zo "Race On" in de 12 provinciën race 2012.
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Geplaatst 11 oktober 2011 Er was en is een prima sfeer! De wijgemachtigde geeft aan dat er een poll is voor de grootste pechvogel. Positief nieuws dus en het help zeker mee aan de sfeer En dat sommigen deze post gebruiken om de "sfeer te bepalen" dat ligt mogelijk bij NL zelf en Vlindertje in het bijzonder toch? Zo "Race On" in de 12 provinciën race 2012. Uh....Race on in the 12 Provinciën Geocoinrace 2011 en vervolgens in de Gemeenterace 2012. Binnenkort meer over de verloting van de Magellan GPS...
mmjjt Geplaatst 11 oktober 2011 Geplaatst 11 oktober 2011 Uh....Race on in the 12 Provinciën Geocoinrace 2011 en vervolgens in de Gemeenterace 2012. Ach ik raak helemaal in de war van dat gerace, ik doe n.l. ook nog mee met de VomarRace 2011. Het begint een dagtaak te worden Binnenkort meer over de verloting van de Magellan GPS... Moet je nou toch eens kijken nog meer prijzen nog meer SFEER! Guus, je bent goed bezig zeg!!!!!! :thumbup:
AJKwak Geplaatst 11 oktober 2011 Geplaatst 11 oktober 2011 He wat leuk dat ik toch weer in de race zit al is het dan om de pech prijs... Dus stemmen allemaal misschien komt er dan nog iets uit de race naast de mooie coin die ik al heb mogen ontvangen. Groeten AJKwak
Lemfisk Geplaatst 15 oktober 2011 Geplaatst 15 oktober 2011 Helaas, helaas......ik heb mijn Race-coin als vermist moeten markeren ,nu er geen spoor meer van deze leuke reizende dolfijn te bekennen is na de laatste drop in Drenthe De gemailde cachers (op 1 na) -die na de drop de bewuste cache hebben bezocht -laten allemaal weten mijn race-coin niet meer gezien te hebben. Degene die niet reageert kan natuurlijk nog .........
Birdie.NL Geplaatst 25 oktober 2011 Geplaatst 25 oktober 2011 Jippie, mijn racecoin Appeltje voor de dorst heeft ook de finish bereikt. Wel bijna 6 maanden na de winnaar, maar gelukkig wel nog in het lopende jaar. Alle verplaatsers bedankt voor het helpen aan dit resultaat. De Gemeenterace van 2012 gaat wel een uitdaging worden. Met meer dan 400 gemeentes in Nederland komt dat op meer dan 1 verplaatsing per dag, dus fysiek al bijna niet te doen. Tenzij een heel legioen van cachers zich hierop werpt ... Ik ben benieuwd.
De Wijngemachtigde Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ga er niet van uit dat een coin in 2012 alle gemeenten gaat aandoen. Onmogelijk, denk ik. Daarom dat we er rekening mee houden dat de Gemeenterace 2012 dan ook het hele jaar gaat duren!
Japiejoo Geplaatst 26 oktober 2011 Geplaatst 26 oktober 2011 Ligt er in elke gemeente van Nederland eigenlijk wel een cache?
AJKwak Geplaatst 26 oktober 2011 Geplaatst 26 oktober 2011 (bewerkt) vast wel kan me geen gemeente voorstellen waar geen cache licht 26 oktober 2011 bewerkt door AJKwak
Aanbevolen berichten