Duifjes Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Goh, Wij hebben gewoon een boekje bij ons en maken aantekeningen bij iedere gevonden cache. Bovendien maken we een foto van iedere log (wel zo leuk voor het archief) en is met name het jonge duivinnetje zo gedreven dat iedere cache naar behoren gelogd wordt. Ons maximum is nu 6 caches op 1 dag en dat lukt ook nog wel uit het hoofd. Kortom. Wij zouden ook zeer ontevreden zijn met lege logjes maar we hebben zelf nog geen actieve caches. We proberen wel altijd iets leuks in een log te melden en alleen al voor onze eigen historie schrijven we het volgnummer en de tijd op. Als er niets leuks te melden is, dan schrijven we dat ook op, maar proberen dan toch nog steeds iets opbouwends te zeggen. En wie puntjes wil scoren... ga je gang. Het boeit ons echt niet of je 200 FTF's of 1000 caches in een jaar hebt. Wij weten bij voorbaat dat we dat niet halen en hebben dus een ander doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 (bewerkt) Ik zou deze gewoon verwijderen, zal wel een foutje zijn, per ongeluk op found it geklikt denk ik dan maar. Als het bedoelt was om later te loggen klikt hij nog maar een keer op found it om zijn log alsnog te plaatsen. Zou na die log tijdens cache-controle ook kijken of er een fysieke log gedaan is. Zo niet, dan weer verwijderen. Als er een andere reactie komt zal het de cacher snel duidelijk worden denk ik edit: "Tikvautje" 24 november 2010 bewerkt door Team WilP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertje Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Al drie weken prijkt op een van de twee eerder in dit draadje genoemde caches de log: "FTF, log volgt", met 6 big smiles erbij rond het woord "FTF". En ook vandaag is desbetreffend account weer ingelogd geweest bij gc.com ... Ik heb de logger vanavond een vriendelijk mailtje gestuurd dat ik na 3 weken toch wel erg benieuwd ben naar zijn ervaringen bij die FTF. Makkelijke puzzel? Moeilijk verstopt? Ik kreeg direct een reactie: "helemaal vergeten". En de FTF-log is zojuist (alsnog) geplaatst. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 geocache_visits.txt Bedankt voor de tip. Heb het ook even opgezocht en geprobeerd. en inderdaad, alle founds en bonuscodes, gedropte trackables enz. staan erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Iphone, mobiele gadgets.....gemak(zucht) dient de mens en werkt nonchalance in de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Kreeg laatst ook een log met slechts de tijd en datum. Weinig boeiend leesvoer, maar het schrijven even iets meer dan een paar letters lijkt voor sommigen nou eenmaal teveel moeite.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Heuv Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Het bestandje geocache_visits.txt uploaden naar fieldnotes. Click here to upload Field Notes from your Garmin Colorado or Garmin Oregon Daarna naar Access Your Field Notes via Your profile en alle caches staan er bij en in de juiste volgorde van found. The Heuv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast JackHoe Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Bedankt voor de tip. Ga ik dit weekend eens uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden