Spring naar bijdragen

Souvenirs


cobusity

Aanbevolen berichten

Vorige week toen ik met de Ipad aan het cachen was, ontving ik twee Souvenirs. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ze staan alleen in de geocaching-applicatie van mijn Ipad en nog niet op mijn profiel pagina. :blush:

Duurt dit gewoon even of moet ik nog iets anders instellen ofzo :cry:

Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beetje vaag die souviniers. Hoe kom ik bv opeens aan een 'New Jersey State' souvenier?

 

Heb je ooit een cache gevonden in New Jersey? Souvenirs worden nu met terugwerkende kracht uitgedeeld voor de plaatsen waar je geweest bent.

Zo niet, dan is het een fout, waarschijnlijk sinds de laatste update van vorige week dinsdag. Ik dacht echter dat Groundspeak die bug alweer had opgelost en de foutief uitgegeven Souvenirs had 'teruggehaald'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje vaag die souviniers. Hoe kom ik bv opeens aan een 'New Jersey State' souvenier?

 

Heb je ooit een cache gevonden in New Jersey? Souvenirs worden nu met terugwerkende kracht uitgedeeld voor de plaatsen waar je geweest bent.

Zo niet, dan is het een fout, waarschijnlijk sinds de laatste update van vorige week dinsdag. Ik dacht echter dat Groundspeak die bug alweer had opgelost en de foutief uitgegeven Souvenirs had 'teruggehaald'.

 

Ja , ik heb wel ooit wat caches in New Jersey gevonden, het zou dus goed kunnen zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb plotseling een souvenir uit Baden Wurtenberg.

Hoe ik eraan kom is mij een raadsel.

Is er ergens iets meer bekend hoe die dingen worden uitgedeeld, waar ik een lijst hiervan kan vinden en of Nederland uberhaupt meedoet ?

 

Groetjes Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt waarschijnlijk in het verleden in die regio een cache gelogd.

 

Een overzicht dat ik heb gevonden (geen idee of er inmiddels bij gekomen zijn) in post #8 van het volgende draadje (sorry geen idee hoe een linkje te plaatsen, dus maar even met kopieren en plakken).

http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=17120&st=0&p=274029&hl=souvenirs&fromsearch=1entry274029

 

Edit: zie dat het forum er zelf al een linkje van maakt. Handig zo'n zelf denkend forum.

bewerkt door Tovenaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank voor het linkje naar de lijst! Zo te zien krijgen wij er dan ook nog wel een aantal bij van plekken waar we in het verleden zijn geweest. En er zijn inderdaad, zoals ook al eerder gemeld, nog geen souvenirs voor plekken in Nederland. Bovendien zijn ze nog niet zelf te maken of aan te vragen bij Groundspeak. We schijnen nog in een testfase te zitten wat betreft de souvenirs.

 

P.S. wel een vreemde plek trouwens, voor dit draadje. Heb je souvenirs in de aanbieding Cobusity? Misschien kan een moderator dit draadje even verplaatsen?

bewerkt door eitjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.S. wel een vreemde plek trouwens, voor dit draadje. Heb je souvenirs in de aanbieding Cobusity? Misschien kan een moderator dit draadje even verplaatsen?

 

 

Haha, heb heel niet gekeken in welke catagorie ik mijn berichtje zette :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.S. wel een vreemde plek trouwens, voor dit draadje. Heb je souvenirs in de aanbieding Cobusity? Misschien kan een moderator dit draadje even verplaatsen?

 

 

 

Haha, heb heel niet gekeken in welke catagorie ik mijn berichtje zette :blush:

 

 

Het is handig om, als je dit merkt, even een moderator te informeren. Dat kan bijvoorbeeld met de reportknop. Die optie heb ik net ook maar even gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...