cobusity Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Vorige week toen ik met de Ipad aan het cachen was, ontving ik twee Souvenirs. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ze staan alleen in de geocaching-applicatie van mijn Ipad en nog niet op mijn profiel pagina. Duurt dit gewoon even of moet ik nog iets anders instellen ofzo Heeft iemand hier ervaring mee?
Twentse Mug Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Niet dat ik een antwoord ben, maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Welke souvenirs waren dat?
superstein Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Beetje vaag die souviniers. Hoe kom ik bv opeens aan een 'New Jersey State' souvenier? Superstein
eitjes Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Beetje vaag die souviniers. Hoe kom ik bv opeens aan een 'New Jersey State' souvenier? Heb je ooit een cache gevonden in New Jersey? Souvenirs worden nu met terugwerkende kracht uitgedeeld voor de plaatsen waar je geweest bent. Zo niet, dan is het een fout, waarschijnlijk sinds de laatste update van vorige week dinsdag. Ik dacht echter dat Groundspeak die bug alweer had opgelost en de foutief uitgegeven Souvenirs had 'teruggehaald'.
superstein Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Beetje vaag die souviniers. Hoe kom ik bv opeens aan een 'New Jersey State' souvenier? Heb je ooit een cache gevonden in New Jersey? Souvenirs worden nu met terugwerkende kracht uitgedeeld voor de plaatsen waar je geweest bent. Zo niet, dan is het een fout, waarschijnlijk sinds de laatste update van vorige week dinsdag. Ik dacht echter dat Groundspeak die bug alweer had opgelost en de foutief uitgegeven Souvenirs had 'teruggehaald'. Ja , ik heb wel ooit wat caches in New Jersey gevonden, het zou dus goed kunnen zijn
Twentse Mug Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 Zomaar uit nieuwsgierigheid. Waarom worden souvenirs voor New Jersey uitgedeeld?
Waldio Geplaatst 16 november 2010 Geplaatst 16 november 2010 Niet alleen voor New Jersey. Ik heb er ook eentje van badenwürtenberg. Hier zie je de beschrijving van die souvenir.
Twentse Mug Geplaatst 16 november 2010 Geplaatst 16 november 2010 Ik was benieuwd naar de keuze van de staten. Waarom sommige wel en andere niet?
cirkel Geplaatst 16 november 2010 Geplaatst 16 november 2010 Ook ik heb plotseling een souvenir uit Baden Wurtenberg. Hoe ik eraan kom is mij een raadsel. Is er ergens iets meer bekend hoe die dingen worden uitgedeeld, waar ik een lijst hiervan kan vinden en of Nederland uberhaupt meedoet ? Groetjes Cirkel
Tovenaartje Geplaatst 16 november 2010 Geplaatst 16 november 2010 (bewerkt) Je hebt waarschijnlijk in het verleden in die regio een cache gelogd. Een overzicht dat ik heb gevonden (geen idee of er inmiddels bij gekomen zijn) in post #8 van het volgende draadje (sorry geen idee hoe een linkje te plaatsen, dus maar even met kopieren en plakken). http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=17120&st=0&p=274029&hl=souvenirs&fromsearch=1entry274029 Edit: zie dat het forum er zelf al een linkje van maakt. Handig zo'n zelf denkend forum. 16 november 2010 bewerkt door Tovenaartje
eitjes Geplaatst 16 november 2010 Geplaatst 16 november 2010 (bewerkt) Hartelijk dank voor het linkje naar de lijst! Zo te zien krijgen wij er dan ook nog wel een aantal bij van plekken waar we in het verleden zijn geweest. En er zijn inderdaad, zoals ook al eerder gemeld, nog geen souvenirs voor plekken in Nederland. Bovendien zijn ze nog niet zelf te maken of aan te vragen bij Groundspeak. We schijnen nog in een testfase te zitten wat betreft de souvenirs. P.S. wel een vreemde plek trouwens, voor dit draadje. Heb je souvenirs in de aanbieding Cobusity? Misschien kan een moderator dit draadje even verplaatsen? 16 november 2010 bewerkt door eitjes
cobusity Geplaatst 16 november 2010 Auteur Geplaatst 16 november 2010 P.S. wel een vreemde plek trouwens, voor dit draadje. Heb je souvenirs in de aanbieding Cobusity? Misschien kan een moderator dit draadje even verplaatsen? Haha, heb heel niet gekeken in welke catagorie ik mijn berichtje zette
oliphientje Geplaatst 16 november 2010 Geplaatst 16 november 2010 Dit is een draadje met hetzelfde onderwerp als http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=17120&pid=274029&st=0entry274029 ??
BY Angels Geplaatst 17 november 2010 Geplaatst 17 november 2010 P.S. wel een vreemde plek trouwens, voor dit draadje. Heb je souvenirs in de aanbieding Cobusity? Misschien kan een moderator dit draadje even verplaatsen? Haha, heb heel niet gekeken in welke catagorie ik mijn berichtje zette Het is handig om, als je dit merkt, even een moderator te informeren. Dat kan bijvoorbeeld met de reportknop. Die optie heb ik net ook maar even gebruikt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden