Spring naar bijdragen

Oregon, Ik Heb Het Maximum Bereikt Om Er Geocaches Op Te Zetten

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste Vrienden, ik zit even met een probleem. mijn Oregon300 heeft 200 geocaches opgeladen, en ik krijg er geen enkele meer bij en ook geen af.

wat moet ik nu doen dan ?

Geplaatst

Zomaar een ideetje: Heb je misschien het geheugenkaartje gelockt? (d.m.v. klein schuifje op het kaartje)

Geplaatst

Als ik mijn Garmin Oregon 300 aanzet dan komt er op mijn scherm: maximum number of gpx files exceeded.

mijn gevonden caches + mijn nog te zoekende caches komen overeen op 200.

ik krijg er geen enkele nieuwe cache nog bij die ik wil vinden ?

Geplaatst

Als ik mijn Garmin Oregon 300 aanzet dan komt er op mijn scherm: maximum number of gpx files exceeded.

mijn gevonden caches + mijn nog te zoekende caches komen overeen op 200.

ik krijg er geen enkele nieuwe cache nog bij die ik wil vinden ?

Zo te horen zit je geheugen kaartje gewoon vol. Als je een paar oude .gpx bestanden verwijderd van het kaartje kan je waarschijnlijk wel weer nieuwe files erbij zetten.

Kijk inderdaad anders ook nog even naar het lock schuifje op het kaartje.

Succes!

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij kan je niet meer dan 200 "losse" gpx files laden op de Oregon.

Je kan wel 1 gpx file met een maximum van 2000 caches laden.

Dit meen ik ergens te hebben gelezen op een forum maar ben het ff kwijt op welk??

Edit:

Ik heb dit gevonden hier over.

The Oregon 300 and 400 support up to a maximum of 2000 geocaches (in addition to the 1000 waypoint limit). The Oregon 550 supports up to 5000 geocaches. All Oregons support a maximum of 200 gpx files. If you exceed either the geocache limit or the 200 file limit the Oregon will warn you.

bewerkt door Icemen4
Geplaatst

Uit de voorgaande berichten maak ik op dat je de gpx bestanden ook op het sd kaartje kunt zetten ? Klopt dit ? Ik gebruik de export macro vanuit gsak, en dan gaat de gpx naar het intern geheugen. Hoe krijg ik deze gpx dan op mijn sd kaartje ?

gr wendy

Geplaatst

Je kunt in de export-functie de plaats en de naam van het bestand aangeven. Het SD-kaartje heeft een eigen naam, bij mij is dat meestal G:/ . Overigens heb je er niet zoveel aan, want het aantal geocaches dat je kunt laden wordt niet groter door ze op het SD-kaartje op te slaan. Daarom zet ik ze altijd op het eigen geheugen van de Oregon.

Geplaatst

Je kunt in de export-functie de plaats en de naam van het bestand aangeven. Het SD-kaartje heeft een eigen naam, bij mij is dat meestal G:/ . Overigens heb je er niet zoveel aan, want het aantal geocaches dat je kunt laden wordt niet groter door ze op het SD-kaartje op te slaan. Daarom zet ik ze altijd op het eigen geheugen van de Oregon.

nee, je blijft maximaal aan 2000, maar misschien dat de oregon minder sloom wordt omdat zijn interne geheugen minder vol is ?

gr wendy

Geplaatst (bewerkt)

The Oregon 300 and 400 support up to a maximum of 2000 geocaches (in addition to the 1000 waypoint limit). The Oregon 550 supports up to 5000 geocaches. All Oregons support a maximum of 200 gpx files. If you exceed either the geocache limit or the 200 file limit the Oregon will warn you.

ik snap het eigenlijk nog steeds niet echt goed, ik geraak mijn geocoins en tb's dus nergens meer kwijt?

ik moet ze dus maar gaan verzamelen ? maar ik wil ze eigenlijk niet houden....

bewerkt door Fl@nders
Geplaatst

ik snap het eigenlijk nog steeds niet echt goed, ik geraak mijn geocoins en tb's dus nergens meer kwijt?

ik moet ze dus maar gaan verzamelen ? maar ik wil ze eigenlijk niet houden....

Nu begrijp ik jou ff niet?

Hang dat ding ff aan de pc en zoek dan naar het mapje : GPX

dat mapje maak je leeg en je kan dan weer nieuwe caches laden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...