Spring naar bijdragen

Gsak


Ouders

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je gebruikt een macro om de statistieken aan te maken. Alle macro's zijn te vinden op http://www.gsak.net/board/MacroIndex.php

De macro die je zoekt begint waarschijnlijk met FindStatGen, je moet even kijken of je de officiele versie of de beta versie wilt gebruiken. Zelf gebruik ik het liefst de nieuwste beta versie, die doet goed wat ik wil.

Je kunt natuurlijk ook kijken in het subforum gsak, daar staat vast ook nog veel meer uitleg.

 

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier ook een vraag over. Ik gebruik deze macro ook. Mijn gegevens die ik in GSAK zet, komen daar via een aangemaakte Pocket Query, waarin ik aangeef dat hij mijn gevonden caches moet selecteren. Echter, hier komt mijn probleem. Bij het maken van een PQ, kan hij niet verder zoeken dan 500 km van je thuislocatie af. Ik heb een paar caches in Marokko gevonden, en ik vind het nu juist zo leuk, als de wereldkaart in de stats dat ook laat zien. Die neemt de PQ nu niet mee naar GSAK. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Alvast bedankt,

 

Roland aka rovolvo_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt in de notes (daar kom je bij via de opties in findstatsgen) extra informatie toevoegen. Veel mensen plaatsen daar hun bannercodes in.

 

Oh, dat ga ik dan ook maar eens proberen...

Ik heb een wordbestandje met alle banners,

die ik kopieer en plak nadat ik de uploadstats gedaan heb...

 

Werkt prima, maar als GSAK het voor me doet is dat nog makkelijker... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier ook een vraag over. Ik gebruik deze macro ook. Mijn gegevens die ik in GSAK zet, komen daar via een aangemaakte Pocket Query, waarin ik aangeef dat hij mijn gevonden caches moet selecteren. Echter, hier komt mijn probleem. Bij het maken van een PQ, kan hij niet verder zoeken dan 500 km van je thuislocatie af. Ik heb een paar caches in Marokko gevonden, en ik vind het nu juist zo leuk, als de wereldkaart in de stats dat ook laat zien. Die neemt de PQ nu niet mee naar GSAK. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Alvast bedankt,

 

Roland aka rovolvo_

Je kan onderaan de pocket queries pagina eenmaal per week kiezen voor My Finds.

Je krijgt dan al je gevonden caches in een querie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan onderaan de pocket queries pagina eenmaal per week kiezen voor My Finds.

Je krijgt dan al je gevonden caches in een querie.

 

He te gek! Stom dat ik dit nog niet eerder gezien had. Zit ik dat helemaal na te maken met mijn eigen PQ!

 

Dank voor de snelle reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik gebruikte google om iets te anders te zoeken over/in/met gsak, toen zag ik deze (oudere) topic. Zelf wil ik graag automatisch mijn PQ inladen (zonder dat ik hoef te rekenen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan), en heb dus een PQ gemaakt voor mijn buitenlandse caches. Wanneer je bij "Origin" "None selected" selecteert, ben je niet gebonden aan de maximale 500km.

bewerkt door oliphientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...