Spring naar bijdragen

Gps Gezocht


HeinzVoerbakje

Aanbevolen berichten

Ha allen,

 

Voor mijn 'wereldreis' ben ik op zoek naar een GPS, zodat ik ook aan de andere kant van de wereld kan cachen. Nu doe ik dat met mijn telefoon met internet verbinding, maar dat gaat in het buitenland een beetje duur worden. Wie heeft er nog eentje liggen die ik kan overnemen? Merk maakt niet zoveel uit.

 

Dank, HeinzVoerbakje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op mijn gsm zit ook een gps ontvanger. Met die telefoon kan ik zonder dataverbinding navigeren.

Tevens heb ik de mogelijkheid om op die telefoon zonder kaart te navigeren: telefoon wijst enkel een waypoint en de afstand tot dat waypoint aan..

Wellicht is het mogelijk om een gratis programma vanaf het internet op de telefoon te installeren waarmee je zonder dataverbinding kunt navigeren.

GPS , telefonie en internet zijn afzonderlijke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is mobiel internet in het buitenland vaak goedkoper dan in Nederland.

Niet als je je Nederlandse abonnement gebruikt, want dan is het vele malen duurder. Maar misschien wel als je een simkaartje in het vakantieland koopt.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben nog wel een Garmin Geko 201 in de aanbieding. Is wel basic maar 't is maar net wat je eisen zijn...

 

Garmin Geko 201 projecteert slechts op 000.0Km nauwkeurig: dat kan met geocachen lastig zijn maar verder is het een prima apparaatje.

Het voordeel van de Geko is juist dat ie zo simpel is en het l.c.d. gebruikt weinig energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is mobiel internet in het buitenland vaak goedkoper dan in Nederland.

Ik ga naar Brazilie en daar kost het dataverkeer 10,= per MB

Wordt een beetje te gek natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is mobiel internet in het buitenland vaak goedkoper dan in Nederland.

Ik ga naar Brazilie en daar kost het dataverkeer 10,= per MB

Wordt een beetje te gek natuurlijk

De Etrex Vista is toch niet helemaal wat ik zoek, je kan er niet echt kaarten inladen en hij heeft geen USB-ingang. Hmmm, ik blijf verder zoeken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is mobiel internet in het buitenland vaak goedkoper dan in Nederland.

Ik ga naar Brazilie en daar kost het dataverkeer 10,= per MB

Wordt een beetje te gek natuurlijk

 

Hmm....

Een beetje browsen met Google en ik zie prepaid simkaartjes te koop met allerlei prijsvariaties.

Vivo met 1,89 euro per Mb.

Claro met 2,20 euro per Mb

Welke provider heeft dan 10 euro per mb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is mobiel internet in het buitenland vaak goedkoper dan in Nederland.

Ik ga naar Brazilie en daar kost het dataverkeer 10,= per MB

Wordt een beetje te gek natuurlijk

 

Hmm....

Een beetje browsen met Google en ik zie prepaid simkaartjes te koop met allerlei prijsvariaties.

Vivo met 1,89 euro per Mb.

Claro met 2,20 euro per Mb

Welke provider heeft dan 10 euro per mb?

Ik ga ook op veel plaatsen (jungle etc) komen waar er geen GSM ontvangst is, dus ik heb zowiezo een offline kaart nodig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...