debendevanvier Geplaatst 9 september 2005 Share Geplaatst 9 september 2005 Mijn teleurstelling is groot en mijn belangstelling door de tijd heen is gedaald.Mocht iemand het willen oppakken, dan vind ik dat prima, maar bij deze stop ik het projekt. Ik dank iedereen die zijn medewerking heeft verleend hartelijk. De contacten die ik met jullie heb gehad waren zeer plezierig en ik vind jullie een fantastisch stel mensen bij elkaar. Het spijt me. <{POST_SNAPBACK}> wow ben er stil van*maar de berichten de laaste tijd werdt het al duidelijk*de droom komt niet uit * Misschein kun je het nog op andere manier *bij gene die het wel leeft* nog andere leven inblazen!? Jolanda mv 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 11 september 2005 Share Geplaatst 11 september 2005 Beste, nee allerbeste werkers aan de LACR ................ Het spijt me. <{POST_SNAPBACK}> Wij zijn geen fietsers..... afstanden van meer dan 15 km worden dan ook vaak met de auto overbrucht. Toch vinden we het jammer dat alle tijd en moeite die een hoop geocachers erin gestoken hebben op deze manier verloren gaat. Hopelijk weten degene die toezeggingen hebben gedaan weer waar hun verantwoordelijkheden liggen en komt de route ooit af. Marja nog 10 tot de 1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elastigirl Geplaatst 12 september 2005 Share Geplaatst 12 september 2005 het zag er veelbelovend uit en ik had echt het idee dat het er van zou komen:een hele afstand overbruggen van het ene eind van het land naar het andere, van zuidwest naar noordoost. De langste route ooit. <{POST_SNAPBACK}> Maar je kan toch ook gewoon de LF9 fietsen en de caches die je onderweg tegenkomt doen? De LF9 gaat van Breda naar Delfzijl (of zoiets) of andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team astronaut Geplaatst 12 september 2005 Share Geplaatst 12 september 2005 In mijn buurt is een heel mooi gebied (Heerlerheide) waar je in een zandachtige omgeving wat kan leggen!! ben zelf van plan... de routes kunnen daar ontzettend lang worden... alles is mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 17 september 2005 Share Geplaatst 17 september 2005 ben zelf van plan... <{POST_SNAPBACK}> Plannen genoeg hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team astronaut Geplaatst 17 september 2005 Share Geplaatst 17 september 2005 Rovel!!! ik vind het best goed.... als ik een beetje kan meehelpen is alles prima!!! stuur maar een pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 17 september 2005 Share Geplaatst 17 september 2005 (bewerkt) Rovel!!! ik vind het best goed.... als ik een beetje kan meehelpen is alles prima!!! stuur maar een pb <{POST_SNAPBACK}> That's the spirit, Team Astronaut. Wie weet is de zaak nog niet verloren. Het Cairnteam wil de coördinatie van de LARC eventueel wel overnemen van Rovel. Mocht Rovel dit draadje nog bezoeken, dan vernemen wij graag zijn reactie. In de tussentijd kunnen zich wellcht vrijwilligers aanmelden voor trajecten tussen Vaassen en Winschoten. Mensen die zich in het grijze verleden reeds hebben aangemeld maar verder niets hebben gepresteerd, hoeven zich geen tweede keer aan te melden. Wij zien wel hoe ver wij komen. 17 september 2005 bewerkt door gr2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden