DrakeNL Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 (bewerkt) In de wereld van Geocachen kom ik net kijken. Ik werk nu zelfs nog met een geleende GPS. Ik zat zo eens wat op youtube te kijken en zag daar best wel creativiteit. Voorbeeld 2 Voorbeeld 3 Is nederland ook zo creatief? 9 juli 2010 bewerkt door DrakeNL
Lubbie Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 Geocachend Nederland is zeeeer creatief. Nu na 3 jaar en 600 founds verbaas ik me nog vaak genoeg over hetgeen cachend Nederland soms in elkaar weet te prutsen. Je komt ze vanzelf tegen, net als trouwens de caches die creatiefloos geplaatst worden. Veel plezier bij het zoeken naar de pareltjes !!
handleiding Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 Heel creatief, soms bijna niet te vinden Ik ga geen caches noemen want das niet leuk. Maar er is ook een hoop kaf onder het koren Veel zoeken en in verschillende gebieden, dan kom je ze zeker tegen Misschien de geo d'or lijst kijken naar leuke tradi's en multi's bij jou in de buurt
GuitarArnie Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 Ik zou zeggen: Nederland is creatiever. Vind om te beginnen maar 'ns een land met zo'n verscheidenheid aan soorten caches (letterboxes, mysteries, noem maar op) en dan ook nog eens met zulke goede verstopmethoden. In dit verband kan ik je bijna iedere cache van Dalamot (Schoonhoven e.o.) van harte aanbevelen. Wij hebben in zo'n vijftien landen caches gedaan, maar zijn nooit zo'n creativiteit tegen gekomen.
De Roode Loper Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 In de wereld van Geocachen kom ik net kijken. Ik werk nu zelfs nog met een geleende GPS. Ik zat zo eens wat op youtube te kijken en zag daar best wel creativiteit. Is nederland ook zo creatief? Uit ervaring: Ga maar eens cachen in de buurt van Schoonhoven, daar zitten juweeltjes tussen.
Team Tammo Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 Tot gisteren had ik een cache die er redelijk natuurlijk uit zag. Maar gisteravond liep ik mee met een speurtocht van school, en die ging langs deze cache. En er doken gelijk 10 kinderen op mijn cache. Dus ik vrees dat mijn natuur object nu in de naastgelegen sloot ligt... Had ik hem toch beter niet zo natuurgetrouw kunnen maken.... Maar goed, een nieuw object wacht op een geschikt plaatsje ...
BigFurryMonster Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 URL repair service: Voorbeeld 2 : http://www.youtube.com/watch?v=xn_l4qd0EVg Voorbeeld 3 : http://www.youtube.com/watch?v=xH7zLjHkSJc Voorbeeld 4 : Voorbeelden 1 .. 3 zijn redelijk creatief. Die kom je hier en daar in NL ook wel tegen. Voorbeeld 4 is al een stuk mooier. Die zijn redelijk zeldzaam. Voor meer creativiteit: zie het klassieke en erg lange topic: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=62421
Lemon Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 Nederland is wel degelijk creatief. Probeer maar eens wat caches van team Dalamot (is al genoemd) in of rond Schoonhoven, en de Brouwertjes in Alphen. En er zijn er vast wel meer, maar die moet ik zelf ook nog ontdekken.
micro - killer Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 De caches van de eppelkes zijn zeer origineel en zeker niet de makkelijkste! http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?u=De_Eppelkes
Wad-Seekers Geplaatst 9 juli 2010 Geplaatst 9 juli 2010 (bewerkt) Die van de huismannetjes zijn heel creatief. En ook wel eens frustrerend lastig. Huismannetjes Edit: link verbeterd 9 juli 2010 bewerkt door Wad-Seekers
dennden Geplaatst 31 juli 2010 Geplaatst 31 juli 2010 Ben net een leuk cadeau tegen gekomen. Weliswaar in de US, maar misschien is het wat voor onder de kerstboom. Ik vond het erg origineel iig. Puzzel
Geppie Geplaatst 31 juli 2010 Geplaatst 31 juli 2010 Nederland is wel degelijk creatief. Probeer maar eens wat caches van team Dalamot (is al genoemd) in of rond Schoonhoven, en de Brouwertjes in Alphen.En er zijn er vast wel meer, maar die moet ik zelf ook nog ontdekken. Kijk maar eens in Winterswijk bij de caches van de Flowerpowers, die mogen er ook zijn.
*BaJo* Geplaatst 31 juli 2010 Geplaatst 31 juli 2010 Geovlinder heeft een aantal caches op een rij gezet met de mooist in elkaar geknutselde eindcache. Zie hierKnutsels NL
hneel Geplaatst 31 juli 2010 Geplaatst 31 juli 2010 Ik zou zeggen: "Den Uitlegger" van Corke, vlak over de grens bij Antwerpen.
Aanbevolen berichten