Spring naar bijdragen

fotos toevoegen op gc.com en op ONDERWERP zetten


synto

Aanbevolen berichten

Vraagje, als ik fotos toevoeg op gc.com bij een eigen cache komen deze in willekeurige volgorde te staan. Ik heb ze in de juiste volgorde geupload, maar ze komen door elkaar. Ook lijkt het niet alfabetisch te zijn gesorteerd. Iemand een idee hoe ik de fotos WEL op de door mij gewenste volgorde krijg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vraagje, als ik fotos toevoeg op gc.com bij een eigen cache komen deze in willekeurige volgorde te staan. Ik heb ze in de juiste volgorde geupload, maar ze komen door elkaar. Ook lijkt het niet alfabetisch te zijn gesorteerd. Iemand een idee hoe ik de fotos WEL op de door mij gewenste volgorde krijg?

Mij is gisteren exact hetzelfde overkomen. Kan niet ontdekken hoe ik invloed op de volgorde zou kunnen uitoefenen. Het staat nu een beetje dom door elkaar, want er is wel een volgorde.

Zie Tussen 9&10

Ik zou ze ook graag in de goede volgorde willen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja ik dacht misschien de timestamp van de plaatjes? Ik heb even geen zin om de plaatjes opnieuw te uploaden want ik was er ongeveer 20 mins mee bezig. Grmbl. Maar ik weet nog steeds niet hoe ze in de juiste volgorde te krijgen. (of waar GC.com op sorteert...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja ik dacht misschien de timestamp van de plaatjes? Ik heb even geen zin om de plaatjes opnieuw te uploaden want ik was er ongeveer 20 mins mee bezig. Grmbl. Maar ik weet nog steeds niet hoe ze in de juiste volgorde te krijgen. (of waar GC.com op sorteert...)

Nee, ook niet op timestamp. Ik heb foto's van mij geupped op de volgorde van tijdstip van knippen. Meestal zijn het er 8 per cache die ik upload en de volgorde veranderd iedere keer. het lijkt erop dat de volgorde zich aanpast aan degene die het laatste jouw foto's heeft aangeklikt en heeft bekeken. Als ik de log kijk van een oudere cache dan staan de foto's van de ene dag op de andere weer in een andere volgorde.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup: Het gevaar zit hem niet in computers die als mensen gaan denken, maar mensen die als een computer gaan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De foto's stonden altijd in volgorde van uppen, maar dat hebben ze een tijdje terug veranderd.

Er lijkt gewoon simpelweg een randomizer overheen geplakt te zijn. Dat vonden ze bij COM blijkbaar crea-do.

Ik baal er wel van, want ik was toch wel gewend om foto's in een chronologische volgorde te presenteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De foto's stonden altijd in volgorde van uppen, maar dat hebben ze een tijdje terug veranderd.

Er lijkt gewoon simpelweg een randomizer overheen geplakt te zijn. Dat vonden ze bij COM blijkbaar crea-do.

Ik baal er wel van, want ik was toch wel gewend om foto's in een chronologische volgorde te presenteren.

Dat van die randomizer klinkt heel aannemelijk.

Ook ik vind het oervervelend. Laten we welzijn, een chronlogische volgorde lijkt me normaal en wenselijk. Je "reportage" kan niet beginnen met loggen, vinden en zoeken. Een toevallige "voorbijganger" op de site snapt er dan helemaal de ballen van.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:

Ik had vanacht een droom:

ik hing mijn schoonouders aan een boom.

Nu heb ik wel vaker van die dromen,

maar nooit genoeg bomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Dit draadje is al lang geleden gestart, maar ik wil weer even inhaken.

 

Sinds kort ontdek ik dat de foto's die ik - in chronologische volgorde - heb toegevoegd aan een log plots in een andere volgorde komen te staan.

 

Edit: Zeer vreemd. Zojuist dezelfde foto's weer bekeken en nu staan ze weer in de juiste volgorde. :huh:

Maar bij een andere cache staan ze plots volledig door elkaar.

 

Edit: Na een aantal maal de pagina ververst te hebben staan de foto's weer in de oorspronkelijke volgorde waarin ik ze ge-upload heb. Vreemd.......... :thumbup:

 

Edit: inmiddels meerdere logs met foto's bekeken op de CACHEPAGINA's. En daarbij staan de foto's regelmatig in een andere volgorde dan waarin ik ze heb ge-upload. Ga ik dan kijken op de LOGPAGINA's, dan staan de foto's gewoon in de juiste volgorde waarin ze waren ge-upload.

 

Herkend iemand dit verschijnsel of ben ik de enige?

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

YEP, bij mij ook :angry::eek:

 

In een aparte logpagina staan de foto's kris kras door elkaar, terwijl ik zelf altijd ook nog eens 01-, 02- etc voor de foto's plaats !!

 

Terwijl op de cachepagina zelf (en dan CTRL + F en IkbenMamma -Found 12 juli 2007) wel duidelijk de door mij gehanteerde volgorde van uploaden wordt gehandhaafd....

 

:D

 

***

 

Edit : @ Ringeling, heb jij misschien OOK Grease Monkey Script gedownload, misschien heeft het met die combinatie te maken... ?

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

YEP, bij mij ook :angry::eek:

 

In een aparte logpagina staan de foto's kris kras door elkaar, terwijl ik zelf altijd ook nog eens 01-, 02- etc voor de foto's plaats !!

 

Terwijl op de cachepagina zelf (en dan CTRL + F en IkbenMamma -Found 12 juli 2007) wel duidelijk de door mij gehanteerde volgorde van uploaden wordt gehandhaafd....

 

:D

Vreemd, ik heb jouw logpagina nu zo'n 10-15 ververst en steeds zie ik de foto's keurig in dezelfde volgorde van 01 tm 07. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd, ik heb jouw logpagina nu zo'n 10-15 ververst en steeds zie ik de foto's keurig in dezelfde volgorde van 01 tm 07. :D

 

Zeker vreemd, zoals Ringeling ook al schreef, bij mij nu ook weer normale volgorde, het maakte niet uit of ik PeeTee link volgde of op de cachepagina zelf, mijn log in een apart venster opende... ?

 

Edit:

Bij mij stonden de foto's trouwens juist precies omgekeerd verkeerd:

Ik bedoel;

Op de cachepagina goede volgorde (Bij Ringeling juist DAAR verkeerd)

Op de LOG pagina FOUT (Bij Ringeling juist op deze pagina door elkaar !)

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk wordt er wat gewerkt aan het hele foto uploaden, want sinds vandaag krijg ik de volgende melding regelmatig.

Your request has resulted in an error.

 

You may choose to retry your previous request.

 

Or you may tell us what you were doing when this error occurred.

Pas na twee of drie keer uploaden staat de foto erbij!

Meer die dit beleven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...