Spring naar bijdragen

Track_leader Krijgt Het Druk Met Zijn Werk


Aanbevolen berichten

hey allemaal,

 

dit weekeinde heb ik besloten helaas te moeten stoppen met mijn werk voor gc.nl om de dood eenvoudige reden dat het niet meer te combineren is met mijn baan die ik op dit moment heb. Bijna iedere week ben ik in het buitenland, en ja je hebt internet en je kan mensen bereiken maar je moet wel voor de volle 100% je taken kunnen vervullen. Dat laatste lukte dus niet in combinatie met mijn werk.

 

Samen met het team hebben wij een mooie stap vooruit gedaan en persoonlijk denk ik dat gc.nl op de goede weg is. Met een veranderend landschap in het geocachen qua sites die ook iets te bieden hebben zie je dat er plaats is voor variatie. gc.nl zal duidelijk haar plek hier zekerstellen en de doelgroep voorzien van de diensten die men zoekt op gc.nl

 

Nogmaals er is ruimte genoeg in Nederland voor meerdere initiatieven en deze hoeven niet direct samen te werken. .nl staat ook weer op de kaart bij groundspeak en de realtie kan alleen maar beter worden nu.

 

Het was kort maar krachtig, leuk en minder leuk maar vooral leerzaam om dit gedaan te hebben een aandrader voor iedereen!

 

Zelf ga ik weer meer tijd hebben om te cachen en natuurlijk het MZLE welke beide een mooie afwisseling zijn in combinatie met een drukke baan.

 

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jammer dat je moet stoppen. Ik hoop dat ze snel een vervanger hebben.

Maar als je geen tijd meer hebt voor de echte hobby dan is het niet anders....

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja John, een drukke en vooral ook leuke baan is tegenwoordig heel wat waard.

Wel heel erg jammer voor GC.nl

Fijn dat je er toch even was, want volgens mij heb je heel wat gedaan, daar achter de schermen.

Bedankt. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...