Track_leader Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 hey allemaal, dit weekeinde heb ik besloten helaas te moeten stoppen met mijn werk voor gc.nl om de dood eenvoudige reden dat het niet meer te combineren is met mijn baan die ik op dit moment heb. Bijna iedere week ben ik in het buitenland, en ja je hebt internet en je kan mensen bereiken maar je moet wel voor de volle 100% je taken kunnen vervullen. Dat laatste lukte dus niet in combinatie met mijn werk. Samen met het team hebben wij een mooie stap vooruit gedaan en persoonlijk denk ik dat gc.nl op de goede weg is. Met een veranderend landschap in het geocachen qua sites die ook iets te bieden hebben zie je dat er plaats is voor variatie. gc.nl zal duidelijk haar plek hier zekerstellen en de doelgroep voorzien van de diensten die men zoekt op gc.nl Nogmaals er is ruimte genoeg in Nederland voor meerdere initiatieven en deze hoeven niet direct samen te werken. .nl staat ook weer op de kaart bij groundspeak en de realtie kan alleen maar beter worden nu. Het was kort maar krachtig, leuk en minder leuk maar vooral leerzaam om dit gedaan te hebben een aandrader voor iedereen! Zelf ga ik weer meer tijd hebben om te cachen en natuurlijk het MZLE welke beide een mooie afwisseling zijn in combinatie met een drukke baan. John
Waldio Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 (bewerkt) Jammer dat je moet stoppen. Ik hoop dat ze snel een vervanger hebben. Maar als je geen tijd meer hebt voor de echte hobby dan is het niet anders.... 30 mei 2010 bewerkt door Waldio
eSeR2008 Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Bedankt voor alles! En succes met je carriere! Cu.......Sigurd
sukor Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Toch niet meegedaan met het programma"Help mijn man heeft een hobby"? Bedankt voor alles wat je voor.nl gedaan heb en succes met je drukke baan
Peetee Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Jammer, maar begrijpelijk Track_Leader. Succes met je werk en bedankt.
AJKwak Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Bedankt voor je inzet. begrijpelijke stap. succes met de toekomst groeten alex
Cernunnos Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 bedankt voor je inzet! Hopen op een goede opvolging en overdracht! Succes met alles!
Track_leader Geplaatst 30 mei 2010 Auteur Geplaatst 30 mei 2010 Hallo allemaal, bedankt voor de leuke en aardige reacties! John
Sivota Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Tja John, een drukke en vooral ook leuke baan is tegenwoordig heel wat waard. Wel heel erg jammer voor GC.nl Fijn dat je er toch even was, want volgens mij heb je heel wat gedaan, daar achter de schermen. Bedankt.
masterchef Geplaatst 31 mei 2010 Geplaatst 31 mei 2010 Tijdens het MZLE drinken we er een Zwart Zwijn op!! Dank voor je inzet. Gr Masterchef
Fotogravinnetje Geplaatst 31 mei 2010 Geplaatst 31 mei 2010 Bedankt voor je inzet, tijd en energie! (Jammer dat vooral die laatste twee zo beperkt zijn voor een mens )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden