delta123 Geplaatst 8 december 2010 Geplaatst 8 december 2010 Nee bij mij hetzelfde probleem. Gelukkig niks mis met je Peecee
Team IJsbeer Geplaatst 8 december 2010 Geplaatst 8 december 2010 hoihoi een vraagje wat is hier voordeel hiervan boven een gps? ik heb een nokia die het zou kunnen maar ik vraag me af of het makkelijker is dan de gps groetjes marlies
Le Comte Geplaatst 8 december 2010 Geplaatst 8 december 2010 Mijn telefoon heb ik eigenlijk altijd bij me, en mijn gps niet. Dus als je ergens bent en je hebt wat tijd over, dan kun je spontaan gaan cachen met je telefoon. Maar een échte gps blijft altijd het fijnste werken.
Peetee Geplaatst 8 december 2010 Geplaatst 8 december 2010 (bewerkt) een vraagje wat is hier voordeel hiervan boven een gps? ik heb een nokia die het zou kunnen maar ik vraag me af of het makkelijker is dan de gps Nee, het is niet gemakkelijker als de gps. Maar toch kan het wel handig zijn, bv. als je geen papieren uitdraaien bij je hebt dan kun je even met je smartphone toch even de beschrijving bekijken. Of, zoals Le Comte al zegt: je bent toevallig ergens, dan kun je even kijken welke caches in de buurt liggen. Ik vind het tenminste zelf wel handig. 8 december 2010 bewerkt door Peetee
Team IJsbeer Geplaatst 9 december 2010 Geplaatst 9 december 2010 hoihoi ik heb hem gedowload maar hij blijft zeggen dat ik me eerst premieumlid moet maken voordat ik er meer dan 5 kan downloaden. Ik ben dan al dus wat doe ik verkeerd? groetjes marlies
Peetee Geplaatst 9 december 2010 Geplaatst 9 december 2010 Je doet vermoedelijk niks verkeerd. Vermoedelijk duurt het even. Ben je onder dezelfde naam ingelogd (team ijsbeer) op je smartphone, als waaronder je PM bent? Je kunt ook eens proberen op je smartphone uit- en opnieuw in te loggen.
D_Jakke Geplaatst 9 december 2010 Geplaatst 9 december 2010 Peetee ik heb net hetzelfde probleem dus het ligt niet aan je pc.
Peetee Geplaatst 9 december 2010 Geplaatst 9 december 2010 Mooi! Zoals Delta123 al zegt: Niks mis met de Peecee van Peetee.
maxxie Geplaatst 9 december 2010 Geplaatst 9 december 2010 Wat ik wel omslachtig vind is het loggen, je dan direct bij een gevonden cache een logje schrijven (een paar regeltjes). Aan het einde van de dag open je de lijst met logjes en stuur je naar de server. Vervolgens moet je naar de website http://live.geocaching.com om daar de logs door te sturen naar geocaching.com. nee dan ben je er nog niet, daar moet je (na een tijdje wachten) op Geocaching.com de logjes bevestigen om te loggen. Oke dan krijg je ook de tekst die je getiept heb in je logje. Het is even doorklikken maar het werkt wel.
Peetee Geplaatst 11 december 2010 Geplaatst 11 december 2010 (bewerkt) In dit draadje (waar op zichzelf ook al ook heel weinig gebeurt: ) laat Jeremy Irish iets los of de toekomst van Geocaching Live: Work has been slow, but we do have a working back-end running in Groundspeak's server room and now have all of the necessary code to continue developing the service. We're definitely committed to the software but it may take a few months to see any real (visible) progress on it. I do expect that by the spring we'll have everything back to normal. Sorry we can't move faster on this. Jeremy" We wachten maar even af. 11 december 2010 bewerkt door Peetee
Peetee Geplaatst 28 januari 2011 Geplaatst 28 januari 2011 (bewerkt) Hier is te lezen dat de Geocaching Live site inmiddels draait op de servers van Groundspeak.Afgelopen dinsdag heeft de migratie plaatsgevonden. Hello, we will be moving Geocaching Live from the current location in Finland to Groundspeak at Seattle on the upcoming Tuesday (25th of Jan). This will cause some downtime starting at 21:00 Finnish time (+0200 UTC). This means 20:00 in Germany, Sweden We believe the changes are complete by Wednesday morning. Once the server is ticking at Groundspeak's server room, this will mean that Groundspeak is then responsible for the maintenance of the server. Also, the fact that GC Live resides closer to Groundspeak's SW development team, will be a source of good news later on Best regards, Jussi / GCLive Ik ben benieuwd hoe e.e.a. verder ontwikkeld gaat worden, en of het ook op meerdere platforms beschikbaar komt. 28 januari 2011 bewerkt door Peetee
Twentse Mug Geplaatst 28 januari 2011 Geplaatst 28 januari 2011 Dank voor het posten. Het is namelijk het programma dat ik het meeste gebruik.
Peetee Geplaatst 28 januari 2011 Geplaatst 28 januari 2011 Voor GL-gebruikers die met de Windows Mobile versie werken, even een tip. Onder Windows Mobile werkt Geocaching Live namelijk niet altijd even goed. Zo wordt vaak de huidige positie niet goed bijgewerkt. Bij het experimenteren voor gebruik bij het foxhunten bleek dat bij één van de deelnemers de java versie (die ook op Symbian toestellen, zoals de Nokia's, draait) ook onder WM 6.5 het beste werkte. Ook de positiewijzigingen werden goed bijgewerkt. Om die versie op je WM toestel te kunnen installeren en gebruiken moet je op je WM dus eerst Java (J2ME) hebben geïnstalleerd. Daarna installeer je de java versie van Geocaching Live op je smartphone.
Icemen4 Geplaatst 28 januari 2011 Geplaatst 28 januari 2011 Peetee, bedankt voor de tip. ik ga het proberen. groet Ice
Peetee Geplaatst 29 januari 2011 Geplaatst 29 januari 2011 Oké. ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden