Spring naar bijdragen

Geocaching Live


scoutvinder

Aanbevolen berichten

Ik werk sinds kort met Geocaching live.

gclive_main_top.gif

Het werkt in iedergeval voor de onderstaande toestellen:

 

Alle windows mobile toestellen,

Nokia: E71, E72, N95, E90, E75,E51, 6110 Navigator, N73, 6120 Classic, E66, E65, NokiaE70,

N96, N82, E50, E61i, E61, N70, N78, 6220 Classic, 6210 Navigator, 5800, 5500, N85, N79,

N71, E60, 6630, N93, N92,N80, N76, 6121 Classic, 5320

Sony Ericsson: C702, C905, C760, W760, W715. W890, P11

Samsung: SGH-i900, SGH-G810, i8910 HD

 

ook op mijn nokia 5230 werkt het.

Je kan onderweg caches downloaden.

ook zit er een navigeerfunctie in om een cache te vinden.

Het programma werkt met OSM kaarten.

kijk Voor alle Functies en gebruiksaanwijzing op klikklik

 

Groeten

scoutvinder :blush:

 

@modjes: ik heb dit geplaats omdat ik er nog niks over zag op het forum.

als het dubbel geplaats is kan dit topic weg of kan er een slotje op.

 

Edit:toestel bijgevoegd

bewerkt door scoutvinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk programma, maar het werkt helaas niet of eigenlijk niet met Symbian s60v5 en dus niet met mijn Nokia N97. :blush:

Wat gaat er mis? Want bij mij werkt het eigenlijk best goed. Nokia 5800 Xpressmusic. Ook s60v5. Volgens mij zou het op een N97 ook moeten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer. Maar dat is sowieso het grootste probleem op dit moment met dit soort applicaties. Op het ene merk/type smartphone werkt het goed, maar op het andere niet of in ieder geval minder goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij kan geen (voldoende) contact maken met de satelliet. Je ziet overigens ook dat de N97 niet in de lijst staat.

 

Mijn N86 staat ook niet in de lijst, maar GL werkt uitstekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had 'm werkend op mijn N95 8gb. Wat ik goed vind is dat je waypoints onderweg kunt opslaan. Dat je de caches + waypoints op een kaart kunt zien. En dat hij prima kaarten heeft als je inzoomt. Hij kan zelfs voetpaadjes in parken laten zien. Betere kaarten dan Geocache Navigator en véél beter dan Google maps. Bedieningsgemak vind ik echter matig en het programma is traag. Al met al een prima programma met veel potentie in de volgende updates.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het programma te downloaden ga je met je mobiel naar het onderstaande adress:

http://live.geocaching.com/dl

Dan kan je de setup downloaden.

LET OP hier zijn soms datakosten aan verbonden.

als je ombeperkt internet hebt is dit geen probleem.

 

scoutvinder

bewerkt door scoutvinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had 'm werkend op mijn N95 8gb. Wat ik goed vind is dat je waypoints onderweg kunt opslaan. Dat je de caches + waypoints op een kaart kunt zien. En dat hij prima kaarten heeft als je inzoomt. Hij kan zelfs voetpaadjes in parken laten zien. Betere kaarten dan Geocache Navigator en véél beter dan Google maps. Bedieningsgemak vind ik echter matig en het programma is traag. Al met al een prima programma met veel potentie in de volgende updates.

Ik gebruik GL ook op de Nokia N95 8GB. De traagheid wijt ik ook (deels) aan de traagheid van de telefoon.

De kaarten komen van OpenStreetMap. Je kunt zelf helpen om ze nog beter te maken. De kwaliteit is, in ieder geval in Nederland, erg goed en ze zijn zeer actueel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...