Spring naar bijdragen

Geocaching Live


scoutvinder

Aanbevolen berichten

inmiddels werk ik een paar maanden met Geocache live op mijn Nokia E72 maar regelmatig geeft hij aan dat de database corrupt is en de applicatie gesloten word, jammer voor de caches maar nog carambaliger voor de logjes die nog niet naar de server waren vestuurd. Zijn er gebruikers die daar ook last van hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

inmiddels werk ik een paar maanden met Geocache live op mijn Nokia E72 maar regelmatig geeft hij aan dat de database corrupt is en de applicatie gesloten word, jammer voor de caches maar nog carambaliger voor de logjes die nog niet naar de server waren vestuurd. Zijn er gebruikers die daar ook last van hebben?

 

Ja, op mijn Nokia N97. Oorzaak kan zijn dat het programma met lees- en schrijfacties bezig is terwijl de applicatie onverwachts crasht, bijvoorbeeld door een lege batterij. Oplossing is de database leeg te maken en opnieuw op te starten. Of als hij helemaal niet meer opstarten wil, opnieuw installeren. Dat is me overigens niet meer dan een keer of 2 of 3 overkomen van de vele keren dat ik het gebruikt heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ik mooi te horen dat het je 3 keer overkomen is tot op heden, bij mij ook dus nu moet het over zijn :) toch.

 

Wie weet gaat het goed komen, verder werkt het wel fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Helaas, 1 mei heerlijk de Powertrail van Zuurtje opgeraapt, hierna stopte Live ermee. Starte ook niet meer op, na de-installeren krijg ik hem ook niet meer geinstalleerd. Bij het installeren krijg ik de melding "certificaat fout" en einde verhaal. De beta kan ik wel installeren maar daarmee kun je niet meer je founds versturen naar de server, gelukkig wel cache. Heeft iemand er ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een wat domme vraag, maar kun je geen java apps draaien onder android? Want dan zou je gewoon de java-versie van Geocaching Live kunnen draaien. Ik weet van een mede cacher dat het hem wel gelukt is om de java versie onder WM6.5 goed aan de praat te krijgen, door eerst J2ME op zijn WM toestel te plaatsen.

De WM versie van GL blijkt sowieso vaak wat minder goed te werken op WM toestellen.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Ik heb even een vraag over dit programma. Ik gebruik het al zo'n 1,5 jaar op mijn nokia n8. Nu is er echter een nieuwe update van de software van de nokia n8 en na de update krijg ik het programma niet meer op de telefoon. Ik krijg steeds de melding van een java.lang interne fout. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...