Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Sluit net de Oregon 300 aan met de usb kabel op de computer.

Maar er gebeurd helemaal niets. De computer ziet het apparaat niet meer.

Ook geen melding voor een onbekend apparaat.

Eerst starte de Oregon 300 nog wel even op (zonder verbinding te maken) maar dat is nu ook over.

Heb een reset geprobeerd, maakt niets uit. Meerdere usb aansluitingen geprobeerd en ook op de labtop geprobeerd.

Geen resultaat. Het apparaat gewoon opstarten lukt wel.

Vraag ook gesteld bij waypoint forum maar die zijn nu (en morgen denk ik ook) dicht, en we we willen graag pq's laden.

Iemand een idee/oplossing.

Geplaatst
Installeer garmin usb weer eens opnieuw, dat wil vaak helpen.

Ok , Ben met dit soort handelingen niet bekend.

Hoe doe je zoiets? :P

Geplaatst

Nog even over USB Garmin .

Heb op beide computers problemen om verbinding te krijgen.

Lijkt me dat het probleem dan in het apparaat zit.

Daar iets voor de Usb herstellen lukt dan toch niet ?

De computers zien het apparaat niet dus kan ik er ook toch niet in om iets te herstellen?

Geplaatst

Krijg je wel nog de melding op je gps dat je kunt aangeven of hij als externe schijf te benaderen moet zijn?

Geplaatst
Misschien een brilletje kopen voor de computers, dan zien ze beter :P

;):huh: Of misschien beter, de Garmin voor de Webcam te leggen.(uiteraard wel aanzetten natuurlijk)

:dribble::dribble:

Geplaatst (bewerkt)
Krijg je wel nog de melding op je gps dat je kunt aangeven of hij als externe schijf te benaderen moet zijn?

Nee GPS blijft uit en op de computer kan je hem ook niet benaderen als externe schijf.

Andere USB kabel werkt ook niet.

bewerkt door famvandijk
Geplaatst
Hier al gekeken?

Reset Oregon

De reset had ik al gedaan.

Geeft geen resultaat.

Dat tweede scherm kende ik nog niet.

Wat kan je hier verder mee, zie wel staan no cable dedected met een kleine (v) aangevinkt en een tijd die schommeld rond de 3.30

Verder gebeurd er zo te zien niets als je start/stop gebruikt.

Geplaatst

Ik heb met mijn 400T gekeken hoe het zit. Als ik hem aan zet en ik ga naar het diagnosescherm dan zie ik: No Cable Detect.

Terwijl dat zelfde scherm nog steeds aan is sluit ik de kabel aan, zowel op de Oregon als op de PC. Dan wijzigt de melding in: USB Type-B.

Probeer het zo eens. Als de USB verbinding nog steeds niet zichtbaar is ben ik bang dat er iets stuk is aan de USB-poort van je Oregon.

Geplaatst
Ik heb met mijn 400T gekeken hoe het zit. Als ik hem aan zet en ik ga naar het diagnosescherm dan zie ik: No Cable Detect.

Terwijl dat zelfde scherm nog steeds aan is sluit ik de kabel aan, zowel op de Oregon als op de PC. Dan wijzigt de melding in: USB Type-B.

Probeer het zo eens. Als de USB verbinding nog steeds niet zichtbaar is ben ik bang dat er iets stuk is aan de USB-poort van je Oregon.

Ben er ook bang voor. Want er veranderd niets als ik dit doe.

Ik ga morgen maar eens contact opnemen met de winkel (zit nog in de garantie)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...