Jump to content
  • 0
dagger38

Myfinds Pocket Querrie Probleem

Question

Hoi,

Reeds een paar maanden heb ik problemen met het downloaden van de wekelijkse myfinds pq.

Ik wacht totdat de week voorbij is (tot op de minuut) en zou dan bij 1 keer ADD TO QUEUE te drukken de pq moeten krijgen.

Vroeger werkte dit juist en na 1 keer drukken werkte de button niet meer waardoor ik wist dat de pq gestuurd was.

Nu kan ik 20 keer drukken en niets gebeurt. soms komt de pq na enkele keren druken maar de laatste tijd kan ik uren drukken en nog niets.

De laatste keer (14 dagen geleden) altijd op zondagavond een hoop keren geprobeerd en uiteindelijk heb ik de pq om 2 uur s'nachts binnen gekregen , dus pas na uren

Is er nog iemand die daar een probleem mee heeft?

groeten

Dagger38

Recommended Posts

• 0

Volgensmij moet GS er eens een servertje bijnemen om PQ's te genereren. Dat zal heel wat beter werken en sneller gaan!

We're taking this issue very seriously at Groundspeak, and we'll be focusing on increasing the capabilities over this next weekend to ensure this never, ever happens again. By increasing this capacity we'll also be prepared to offer Pocket Queries with 1,000 results instead of 500. This will happen by the anniversary of geocaching (May 2, 2010). As those veterans to geocaching know, I'm not usually one to offer dates, but this one is solid.

Eindelijk begrijpen ze wat we willen! :thumbup:

Edited by DiedB

• 0
Volgensmij moet GS er eens een servertje bijnemen om PQ's te genereren. Dat zal heel wat beter werken en sneller gaan!

Zo simpel is dat niet; en er staan momenteel al diverse servers te rekenen voor de PQ's ...

Door slim programeren kun je vaak veel meer winnen dan door botweg computers extra te plaatsen :thumbup:

We're taking this issue very seriously at Groundspeak, and we'll be focusing on increasing the capabilities over this next weekend to ensure this never, ever happens again. By increasing this capacity we'll also be prepared to offer Pocket Queries with 1,000 results instead of 500. This will happen by the anniversary of geocaching (May 2, 2010). As those veterans to geocaching know, I'm not usually one to offer dates, but this one is solid.

Ik was al beniewd wie dit als eerste zou opvallen in Jeremy's quote

Maar we moeten dus nog even geduld hebben; dan kunnen de 20 PQ's voor NL weer terug naar 10 PQ's (en dan weer oplopend naar 20 ...)

• 0

De problemen gelezen omtrent Myfinds Pocket Queri, zit ik met het volgende:

- ik kan deze wekelijks met ADD TO QUEUE laten runnen.

- ik zie ook dat deze Pocket Queri wordt verstuurd (datum en tijd verschijnen vetgedrukt)

Echter sinds een paar weken, krijg ik deze Myfinds Pocket Queri NIET meer in mijn mailbox.

Hoe kan ik deze mail instelling controleren/wijzigen.

bij voorbaat dank voor suggesties en oplossingen.

• 0
Deze moet je ook downloaden net als de gewone pq's

Hallo Nessa,

bedankt voor de reactie.

Alleen begrijp ik deze niet helemaal.

"Ik moet de Myfinds pq gewoon downloaden" - dat doe ik toch ook, als ik op de knop Add to Queue klik?

Na het klikken op Add to Queue zie ik ook dat Myfinds gegenereerd word in het vak Last Generated.

mvg,

Korverr

• 0

Sinds een paar weken werkt het anders op GC.com. Nu kan je 1000 caches in een PQ opvragen, alleen krijg je PQ's met meer dan 500 caches niet meer per mail afgeleverd, maar moet je ze handmatig downloaden van de GC.com site. Hoe dit precies zit voor MyFound PQ's weet ik overigens niet, maar over het algemeen krijg ik alles wat ik heb gevonden toch wel weer in mijn andere, landelijke, PQ's.

• 0

Hallo Nessa,

bedankt voor de reactie.

"Ik moet de Myfinds pq gewoon downloaden" - dat doe ik toch ook, als ik op de knop Add to Queue klik?

Na het klikken op Add to Queue zie ik ook dat Myfinds gegenereerd word in het vak Last Generated.

mvg,

Korverr

De door GC.com gegenereerde PQ's staan in een tweede tabblad. Dat tweede tabblad zit een beetje verstopt: net boven de lijst met pq's kun je dit tabblad aanklikken.

• 0

Hallo Nessa,

bedankt voor de reactie.

mvg,

Korverr

De door GC.com gegenereerde PQ's staan in een tweede tabblad. Dat tweede tabblad zit een beetje verstopt: net boven de lijst met pq's kun je dit tabblad aanklikken.

Okay, helemaal duidelijk nu.

Het tabblad is valt niet direct op, maar inderdaad staan daar alle PQ's.

Ik heb hier van GC.com geen berichtje gezien op de site,

maar het werkt nu weer.

bedankt,

Korverr