Spring naar bijdragen

Myfinds Pocket Querrie Probleem


dagger38

Aanbevolen berichten

Hoi,

Reeds een paar maanden heb ik problemen met het downloaden van de wekelijkse myfinds pq.

Ik wacht totdat de week voorbij is (tot op de minuut) en zou dan bij 1 keer ADD TO QUEUE te drukken de pq moeten krijgen.

Vroeger werkte dit juist en na 1 keer drukken werkte de button niet meer waardoor ik wist dat de pq gestuurd was.

Nu kan ik 20 keer drukken en niets gebeurt. soms komt de pq na enkele keren druken maar de laatste tijd kan ik uren drukken en nog niets.

De laatste keer (14 dagen geleden) altijd op zondagavond een hoop keren geprobeerd en uiteindelijk heb ik de pq om 2 uur s'nachts binnen gekregen , dus pas na uren

 

Is er nog iemand die daar een probleem mee heeft?

 

groeten

Dagger38

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja. Het probleem wordt herkend! Kennelijk werkt het bij de mannen en vrouwen in Vancouver even niet helemaal lekker. Maar naar verluid zijn het hardwerkende lieden, dus er zal binnenkort wel een verbetering in de situatie komen. Vooralsnog zullen we het er mee moeten doen.

 

Maar het kan als troost dienen, dat je niet de enige bent met problemen met pocket queries en niet alleen met die wekelijkse update van de gevonden caches....

bewerkt door Gerrit Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekend probleem, ook hier drukken tot je een ons weegt.

Maar.....na 3 keer drukken en even wachten verschijnt hij toch gewoon in de mailbox, ondanks dat er op de pagina geen andere datum komt te staan, dit duurt altijd even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekend probleem, ook hier drukken tot je een ons weegt.

Maar.....na 3 keer drukken en even wachten verschijnt hij toch gewoon in de mailbox, ondanks dat er op de pagina geen andere datum komt te staan, dit duurt altijd even.

gisteren een 50 keer gedrukt maar tot nu toe geen myfinds gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodra je op het knopje drukt, wordt het aanmaken van de My Founds query toegevoegd aan de algemene wachtrij voor het genereren van Pocket Queries.

 

Het knopje uitgrijzen en de datum bijwerken vindt echter pas plaats op het moment dat die query ook daadwerkelijk gegenereerd is.

 

Vaker de knop indrukken heeft echter geen enkele invloed, aangezien er gecontroleerd wordt of hij al in de wachtrij staat en zo ja, dan doet hij dat niet nog een keer.

 

De tijd die zit tussen het op de knop drukken en uitgrijzen is dus afhankelijk van hoe druk de Pocket Query generatoren het op dat moment hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Reeds een paar maanden heb ik problemen met het downloaden van de wekelijkse myfinds pq.

Ik wacht totdat de week voorbij is (tot op de minuut) en zou dan bij 1 keer ADD TO QUEUE te drukken de pq moeten krijgen.

 

Ik heb een PQ gemaakt die het zelfde doet, en die kan ik elke dag aanroepen als het moet.

 

Alle My finds.

 

Moet eerdaags (als de 500 founds zijn gepasseerd) deze in 2en delen. (met datum waarschijnlijk)

 

Deze my finds zelf is niet moeilijk, kijk maar als je zelf een PQ aanmaakt.

Je moet even logisch nadenken, en I have found selecteren, en een handige naam kiezen zoals "My founds" oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een PQ gemaakt die het zelfde doet, en die kan ik elke dag aanroepen als het moet.

 

Alle My finds.

Hou er alleen rekening mee dat je op deze manier niet de logjes meekrijgt op caches die gearchiveerd zijn! Gearchiveerde caches zijn via normale Pocket Queries namelijk niet op te vragen en dus alleen via de speciale My Finds query.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezichtscontrole: nog niet meegemaakt :-)

 

Vandaag hele dag gewerkt, dus zat niet in gezichtsveld van mijn laptop met webcam of gezichtscanner.

 

Maar na gisteravond ook hier nog altijd geen MyFinds PQ.

 

Team WECA jr

 

PS: ik heb vanmorgen wel een stuk of 20x dezelfde PQ op de mail gehad en 2 andere PQ's die ik ook gisteravond geactiveerd had. 1 PQ nog niet ontvangen nu bij thuiskomst.

bewerkt door Team WECA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of is het toch gezichtsherkenning...???

 

Ik heb na mijn post van zonet, de MyFinds PQ geactiveerd (button was na gisteravond niet disabled: is ie nooit na klikken erop, tenzij PQ binnen laatste dagen is verstuurd) en deze is zojuist gearriveerd in de mailbox.

 

Team WECA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De PQ's komen sowieso met horten en stoten binnen bij mij.

 

Hier is het ook rommelig. Heb vandaag 2 PQ's ontvangen, waarvan 1 PQ zelfs 10x!

De andere 2 PQ's die ik vandaag hoor te ontvangen, moeten nog komen...

Uiteindelijk komen ze er allemaal wel meestal, maar tis wat rommelig (en soms wat overbodig, 1x is genoeg ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...