Track_leader Geplaatst 15 april 2010 Auteur Share Geplaatst 15 april 2010 Mijn posting van eerder vandaag even aangepast http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...st&p=257384 een globaal foutje van mijn kant. Onze gewaardeerde collega's van de buren hadden natuurlijk wel gevraagd om een reviewer. Was ik helemaal vergeten waarvoor mijn verontschuldigingen. Door de beperkingen van de forum software kon ik geen global find en replace doen maar ik ga er van uit dat het nu voldoende gecorrigeerd is. JK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 15 april 2010 Share Geplaatst 15 april 2010 Even een kompliment voor de reviewers! Ik ben lekker druk met het lezen van de cachebeschrijvingen uit de lijst voor starters. Heel leuk maar ook veel werk. Petje af voor de reviewers die dat dagelijks doen; en ook nog veel meer aspecten moeten beoordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 15 april 2010 Share Geplaatst 15 april 2010 Heel leuk maar ook veel werk. Volgens mij hadden we nog een extra reviewer nodig, dus........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hankthea Geplaatst 16 april 2010 Share Geplaatst 16 april 2010 Conclusie: - Kruimeldief heeft het erg druk, - Er is geen behoefte aan een nieuwe reviewer Deze logica ontgaat mij totaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 16 april 2010 Share Geplaatst 16 april 2010 Het is maar uit welke info je je conclusies trekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 16 april 2010 Share Geplaatst 16 april 2010 Ik persoonlijk denk dat NL toe is aan 3 tot 4 reviewers, die over het land verdeeld zijn. En wat mij betreft hoeven die niet elk moment met elkaar te communiceren. De taken kunnen netjes verdeeld worden en er bestaat de mogelijkheid dat een ieder regelmatig even kan uitblazen. Bovendien krijg je wat meer variatie. Want je kunt nog zoveel regels opstellen, elk mens kan het op zijn of haar manier interpreteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik hoor hier niets meer over. Betekent dat dat ik het niet ben geworden ondanks dat vele verstandige mensen mij hebben voorgedragen als reviewer? Dat zou wel heel jammer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 (bewerkt) Ruud4D: wat denk je zelf. Natuurlijk heb ik je voorgedragen. Maar ik ben de beste kandidaat: Shortcuts, kort door de bocht, snel op einddoel, alle doelen heiligen behalve eindcoords aanvaarden, hekel aan gedachteloze opraapsels, kien op fouten in de opgaven ... Kortom: thex (dus); pure kwaliteit en geen kwantiteit. 26 juni 2010 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik dacht dat IK al voorgedragen was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat was een decoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Het is maar uit welke info je je conclusies trekt. Wat een geheimtaal allemaal hier. Wie voorgesteld is ??? Wie gekozen wordt ??? Het proces is ??? Het lijkt wel ??? En dat allemaal om tot een "gemiddelde" te komen (opmerking staat geheel los van wie deze reuze taak op zich neemt). Stel dat dit allemaal de verkiezing m.b.t. de komende regering moet wezen. Ik zou vluchten naar het westen (hummm... ik zit er al). Schaamte komt over me, diepe schaamte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Niet al te serieus nemen... de nieuwe reviewer wordt echt niet gekozen/benoemd via dit forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarlyNL Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Ben wel benieuwd hoe en wat met extra reviewers... Vind het ondertussen al mooi lang duren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Ze wilden mij, maar toen ik zei dat ik voortuincaches linea recta naar de prullenbak ging verwijzen, ging het feest niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Nieuws over de nieuwe reviewer: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=253973 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden