Spring naar bijdragen

Alweer Wat Weggepoetst


Remunj

Aanbevolen berichten

Wat mij betreft gaat dit ook op slot EN op onzichtbaar.

 

Dit draadje heeft inderdaad niets te maken met Geocaching. Verder hoeft een modje toch niet iedere keer en publiek tekst en uitleg te gaan geven waarom een draadje op onzichtbaar is gezet? Kennelijk was het onderwerp offtopic of tegen de forumregels en daar handelt een modje gewoon naar.

 

Zoooo en nu weer lekker cachen :offtopic:

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat mij betreft gaat dit ook op slot EN op onzichtbaar.

 

Dit draadje heeft inderdaad niets te maken met Geocaching. Verder hoeft een modje toch niet iedere keer en publiek tekst en uitleg te gaan geven waarom een draadje op onzichtbaar is gezet? Kennelijk was het onderwerp offtopic of tegen de forumregels en daar handelt een modje gewoon naar.

 

Zoooo en nu weer lekker cachen :offtopic:

 

Precies, dat is wat ik ook dacht.

Nog een paar uurtjes en het weekend begint alweer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik me regelmatig aan stoor, en dat heeft denk ik ook met dit onderwerp te maken:

 

Ik benader het forum vaak via de hoofdpagina vna gc.nl, waar de laatste 7 berichten staan. Het gebeurt toch regelmatig dat dit doodlopende links blijken te zijn. Dus als een draadje wordt verwijderd of verplaatst, pas het dan a.u.b. ook in dat lijstje op de voorpagina aan. Het voorkomt onnodige irritatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik me regelmatig aan stoor, en dat heeft denk ik ook met dit onderwerp te maken:

 

Ik benader het forum vaak via de hoofdpagina vna gc.nl, waar de laatste 7 berichten staan. Het gebeurt toch regelmatig dat dit doodlopende links blijken te zijn. Dus als een draadje wordt verwijderd of verplaatst, pas het dan a.u.b. ook in dat lijstje op de voorpagina aan. Het voorkomt onnodige irritatie.

 

Nou ......regelmatig ?????

 

Je kunt je natuurlijk overal wel aan storen.

 

Ik benader het forum op dezelfde wijze als jij en kom dan ooit wel eens een doodlopend lijntje tegen. So what. Ik wordt er even nieuwsgierig van, maar dan houdt het op.

 

Mensen trek die tenen toch eens in, of begin in ieder geval met die nagels te knippen dan heb je tot 10 geteld.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik me regelmatig aan stoor, en dat heeft denk ik ook met dit onderwerp te maken:

 

Ik benader het forum vaak via de hoofdpagina vna gc.nl, waar de laatste 7 berichten staan. Het gebeurt toch regelmatig dat dit doodlopende links blijken te zijn. Dus als een draadje wordt verwijderd of verplaatst, pas het dan a.u.b. ook in dat lijstje op de voorpagina aan. Het voorkomt onnodige irritatie.

 

Nou ......regelmatig ?????

 

Je kunt je natuurlijk overal wel aan storen.

 

Ik benader het forum op dezelfde wijze als jij en kom dan ooit wel eens een doodlopend lijntje tegen. So what. Ik wordt er even nieuwsgierig van, maar dan houdt het op.

 

Mensen trek die tenen toch eens in, of begin in ieder geval met die nagels te knippen dan heb je tot 10 geteld.

 

Geopatra.

 

Met nieuwsgierig zijn is niets mis en lange teennagels is alleen slecht voor je sokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het team heeft wel besloten om draadjes niet meer onzichtbaar te maken of te verwijderen (dat laatste deden we toch al niet) en hiermee een proef te starten van een paar maanden om te bekijken of het wederzijds bevalt.

 

Goed dat jullie hiervoor open staan. Wat mij betreft is de proef nu al geslaagd, ik wist niks van deze proef maar het was mij wel al opgevallen dat dit niet meer gebeurde en dat heb ik als zeer positief ervaren!

 

Wat mij betreft mogen jullie nog een stap verder gaan en ook geen draadjes meer op slot gooien, ook als daarvoor door de topicstarter om wordt gevraagd. Naar mijn mening kan een topic nooit afgesloten zijn, er moet altijd ruimte zijn voor toevoegingen, alternatieven of andere inzichten op een bepaald onderwerp. Dat kan ook op de meest simpele vraag zijn waar op het eerste gezicht slechts een eenduidig antwoord op is.

 

Soms heb ik nog iets toe te voegen, bv een additionele vraag over hetzelfde onderwerp maar is het topic al gesloten omdat de vraag van de starter al is beantwoord. Een nieuw topic openen is dan ook niet echt handig. Als ik (of een ander) het later terug wil zoeken, zou ik het handig vinden als alles bij elkaar staat.

 

De enige reden om een topic op slot te gooien kan zijn als een discussie oververhit raakt en de verkeerde woorden worden gebruikt (er op de man wordt gespeeld ipv een discussie over het onderwerp).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen de titel van het topic al 'Alweer wat weggepoetst' ;)

Om hoeveel procent van alle topics/berichten gaat het? 1 procent of nog minder?

 

En dan daar ook nog een apart topic voor openen :lol1:

Volgens mij kun je met de zoekfunctie een eind komen, of met de forumregels, of via een ticket, of via een PM, of... afijn.

 

Het is nog nooit om een onterechte reden gebeurt dus waarom toch weer de vraag stellen?

Van alles wat er hier te lezen valt is net dat bericht/topic belangrijk genoeg om nieuwsgierig te worden?

Hee, ik ben nieuwsgierig en ondanks alle andere mogelijkheden om antwoord te krijgen open ik er speciaal een topic voor.

Ik weet ook wel dat dat niet de bedoeling is en ik weet ook wel dat het anders kan maar ik wil toch even publiekelijk mijn punt maken ;)

 

Prachtig, te leuk om niet te reageren :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van alles wat er hier te lezen valt is net dat bericht/topic belangrijk genoeg om nieuwsgierig te worden?

Hee, ik ben nieuwsgierig en ondanks alle andere mogelijkheden om antwoord te krijgen open ik er speciaal een topic voor.

 

Het blijft wel humor, maar kan misschien iemand van het team het betreffende draadje even op zichtbaar zetten? Gaat over iemand die een klein probleempje met zijn webbrowser heeft en vervolgens zelf de eenvoudige oplossing heeft gevonden en dat netjes in het draadje heeft gemeld. Niets geheimzinnigs aan.

 

Maken we ons daar nou druk om :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft wel humor, maar kan misschien iemand van het team het betreffende draadje even op zichtbaar zetten? Gaat over iemand die een klein probleempje met zijn webbrowser heeft en vervolgens zelf de eenvoudige oplossing heeft gevonden en dat netjes in het draadje heeft gemeld. Niets geheimzinnigs aan.

 

Maken we ons daar nou druk om :offtopic:

 

Bij deze dan (zie hier waar het over ging)

Zullen we het hierbij houden....? ;)

 

Dan gaat ook hier een slotje op.

 

Zijn hier toch nog vragen over, dan dit graag per PB!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik me regelmatig aan stoor, en dat heeft denk ik ook met dit onderwerp te maken:

 

Ik benader het forum vaak via de hoofdpagina vna gc.nl, waar de laatste 7 berichten staan. Het gebeurt toch regelmatig dat dit doodlopende links blijken te zijn. Dus als een draadje wordt verwijderd of verplaatst, pas het dan a.u.b. ook in dat lijstje op de voorpagina aan. Het voorkomt onnodige irritatie.

 

Misschien is het handiger om het forum te benaderen via 'Nieuwe berichten'(tussen instellingen en assistent rechtsboven) en dan op de oranjerode vierkantjes te klikken, want op jouw manier mis je ook heel veel draadjes :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...