Spring naar bijdragen

Alweer Wat Weggepoetst


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vandaag alweer wat op onleesbaar/benaderbaar gezet. Kan dat nu echt niet anders?

Ik dacht net dat het weer wat beter ging en dan ineens dit weer, Waar is men nu eigenlijk bang voor?

 

Volgens mij kent .nl een duidelijke procedure voor klachten en is het niet de bedoeling dat eea. via het forum gespeeld wordt. Dat leidt alleen maar tot onnodig gedoe.

 

Ik ben het daar wel mee eens en beschouw het absoluut niet als wegpoetsen oid !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag alweer wat op onleesbaar/benaderbaar gezet. Kan dat nu echt niet anders?

Ik dacht net dat het weer wat beter ging en dan ineens dit weer, Waar is men nu eigenlijk bang voor?

 

Volgens mij kent .nl een duidelijke procedure voor klachten en is het niet de bedoeling dat eea. via het forum gespeeld wordt. Dat leidt alleen maar tot onnodig gedoe.

 

Ik ben het daar wel mee eens en beschouw het absoluut niet als wegpoetsen oid !

 

Geopatra.

 

Ik wel.

Speel open kaart, daar voorkom je een hoop ellende mee.

Maar ik zie dat alle team leden ineens verdwenen zijn van het forum, dat zegt toch al genoeg.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik zie dat alle team leden ineens verdwenen zijn van het forum, dat zegt toch al genoeg.

 

Hoezo? Niet iedereen blijft op werkdagen nog laat op ;)

 

Misschien dat volstaan had kunnen worden met een slotje en een verwijzing naar de contactmogelijkheden voor klachtbehandeling, maar er kan het eea gezegd zijn door de klager waardoor de moderator niets anders kon doen dan te besluiten het hele draadje te verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik zie dat alle team leden ineens verdwenen zijn van het forum, dat zegt toch al genoeg.

 

Hoezo? Niet iedereen blijft op werkdagen nog laat op ;)

 

Misschien dat volstaan had kunnen worden met een slotje en een verwijzing naar de contactmogelijkheden voor klachtbehandeling, maar er kan het eea gezegd zijn door de klager waardoor de moderator niets anders kon doen dan te besluiten het hele draadje te verwijderen.

 

En we slapen allemaal verder, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er wederom zonder uitleg een aantal berichten op onzichtbaar/verdwenen zijn, zonder antwoord. En dat steekt mij nu juist, zeg/geef aan waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik zie dat alle team leden ineens verdwenen zijn van het forum, dat zegt toch al genoeg.

 

Hoezo? Niet iedereen blijft op werkdagen nog laat op ;)

 

Misschien dat volstaan had kunnen worden met een slotje en een verwijzing naar de contactmogelijkheden voor klachtbehandeling, maar er kan het eea gezegd zijn door de klager waardoor de moderator niets anders kon doen dan te besluiten het hele draadje te verwijderen.

 

En we slapen allemaal verder, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er wederom zonder uitleg een aantal berichten op onzichtbaar/verdwenen zijn, zonder antwoord. En dat steekt mij nu juist, zeg/geef aan waarom?

 

 

Je kunt natuurlijk overal wel een samenzwering achter menen te herkennen.

Terwijl ze alleen maar datgene doen wat in de reglementen staat: heb je een klacht => niet via forum, maar via ticket.

 

Ik vind het prima zo en konsekwent.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we slapen allemaal verder, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er wederom zonder uitleg een aantal berichten op onzichtbaar/verdwenen zijn, zonder antwoord. En dat steekt mij nu juist, zeg/geef aan waarom?

 

 

En dat ergert je zodanig dat je daar ook een topic over opent op het Nederlandse gedeelte van het Groundspeakforum? Dat vind ik nu raar en ook wel heel erg van een mug een olifant maken.

 

Geopatra geeft het al duidelijk aan, "we" slapen niet, maar er is kennelijk een klacht geuit en daar is een andere procedure voor op dit forum. Daarom is het weggehaald, vermoed ook ik.

Niets meer, niets minder en wat mij betreft klaar.

 

En ja, ik ben partijdig ;) Ik zeg het zelf alvast maar even, hoeven we het daar niet over te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we slapen allemaal verder,

 

 

Gelukkig wel. Er is al uitgelegd waarom het draadje is verwijderd. Dat je daar je eigen mening over hebt is prima, maar wat bedoel je me deze uitspraak? moet ik me aangesproekn voelen?

 

Als dat zo is zegt dit meer van jou als van degene die je hiermee denkt te moeten aanspreken. Maar ja, dat is mijn mening. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, vooruit dan, voor deze ene keer dan maar even uitleg op het forum ;) ... de volgende keer graag klachten over topics via de Reportknop!

 

De topicstarter rapporteerde zelf dat het een foutje van zijn kant was en dat hij er graag een slotje op wilde hebben.

Omdat het topic eigenlijk geen vraag bevatte (dat op zich is al genoeg reden om een topic te sluiten, zie forumregel 4 - tweede gedeelte), maar meer een ongenoegen en er op dat moment ook geen moderator aanwezig was en het niet nuttig zou zijn om het draadje zichtbaar te houden, dit draadje ook maar onzichtbaar gemaakt.

 

Het team heeft wel besloten om draadjes niet meer onzichtbaar te maken of te verwijderen (dat laatste deden we toch al niet) en hiermee een proef te starten van een paar maanden om te bekijken of het wederzijds bevalt.

 

Voortaan graag via een rapport (Report) klachten doorgeven over een draadje of als je algemene vragen hebt, kan je dit door het aanmaken van een ticket duidelijk maken.

 

Nog even :offtopic: : Dat teamleden weggaan heeft uiteenlopende redenen als oorzaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, vooruit dan, voor deze ene keer dan maar even uitleg op het forum ;) ... de volgende keer graag klachten over topics via de Reportknop!

 

De topicstarter rapporteerde zelf dat het een foutje van zijn kant was en dat hij er graag een slotje op wilde hebben.

Omdat het topic eigenlijk geen vraag bevatte (dat op zich is al genoeg reden om een topic te sluiten, zie forumregel 4 - tweede gedeelte), maar meer een ongenoegen en er op dat moment ook geen moderator aanwezig was en het niet nuttig zou zijn om het draadje zichtbaar te houden, dit draadje ook maar onzichtbaar gemaakt.

 

Het team heeft wel besloten om draadjes niet meer onzichtbaar te maken of te verwijderen (dat laatste deden we toch al niet) en hiermee een proef te starten van een paar maanden om te bekijken of het wederzijds bevalt.

 

Voortaan graag via een rapport (Report) klachten doorgeven over een draadje of als je algemene vragen hebt, kan je dit door het aanmaken van een ticket duidelijk maken.

 

Nog even :offtopic: : Dat teamleden weggaan heeft uiteenlopende redenen als oorzaak.

 

Bedankt, nu weet ik tenminste wat er aan de hand was. De soep was dus blijkbaar niet zo heet als het leek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we slapen allemaal verder, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er wederom zonder uitleg een aantal berichten op onzichtbaar/verdwenen zijn, zonder antwoord. En dat steekt mij nu juist, zeg/geef aan waarom?

 

Beste Remunj,

 

Mag ik dan vragen waarom jij ieder akkefietje op het forum aangrijpt om je ongenoegen te spuien?

Het lijkt wel alsof .nl niets goed kan doen of jij springt als een bok op de haverkist!

Komt op mij erg kinderachtig over.

En dat heeft niets te maken met je ogen sluiten voor de teloorgang van .nl.

Vind je het hier nog leuk, probeer dan een positieve bijdrage te leveren.

Probeer je alleen maar stemming te maken of stennis te schoppen, ga dan lekker buiten spelen :offtopic:

 

En nee, dit draadje hoeft niet weer uit te draaien over het functioneren van .nl of de forum moderatoren.

Wat mij betreft gaat dit ook op slot EN op onzichtbaar.

Krijgen we nog meer nieuwsgierige aagjes ;)

 

Oja, als dit flammen is dan ontvang ik graag een gele kaart. Heb ik die ook eindelijk na zes jaar!

Als je het maar begrijpt............

 

EDIT: Ik zie dat Remunj in de soep heeft geblazen.....ook goed.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we slapen allemaal verder, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er wederom zonder uitleg een aantal berichten op onzichtbaar/verdwenen zijn, zonder antwoord. En dat steekt mij nu juist, zeg/geef aan waarom?

 

Beste Remunj,

 

Mag ik dan vragen waarom jij ieder akkefietje op het forum aangrijpt om je ongenoegen te spuien?

Het lijkt wel alsof .nl niets goed kan doen of jij springt als een bok op de haverkist!

Komt op mij erg kinderachtig over.

En dat heeft niets te maken met je ogen sluiten voor de teloorgang van .nl.

Vind je het hier nog leuk, probeer dan een positieve bijdrage te leveren.

Probeer je alleen maar stemming te maken of stennis te schoppen, ga dan lekker buiten spelen :offtopic:

 

En nee, dit draadje hoeft niet weer uit te draaien over het functioneren van .nl of de forum moderatoren.

Wat mij betreft gaat dit ook op slot EN op onzichtbaar.

Krijgen we nog meer nieuwsgierige aagjes ;)

 

Oja, als dit flammen is dan ontvang ik graag een gele kaart. Heb ik die ook eindelijk na zes jaar!

Als je het maar begrijpt............

 

Beste Prof X,

 

Als je goed leest, zie je dat het merendeel van mijn berichten wel positief zijn en dan vaak als antwoord op een vraag.

Dat zijn dus de positieve bijdrage, maar dat wil niet zeggen dat men geen vraag mag stellen als men merkt dat er ineens weer wat verdwenen is. Nieuwsgierige aagjes krijg je als je wat te verbergen hebt. Maar ik heb al antwoord en daar ging het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...