Spring naar bijdragen

Handige Rugzak?


Nuffie

Aanbevolen berichten

Ik zoek een handige rugzak waarbij je overal bij kunt zonder dat je je rugzak van je rug moet halen en neerzetten om het benodigde artikel op te graven.

Ook een mooie verdeling van vakjes e.d. zou mooi zijn. Nu zag ik op internet een rugzak van het merk Maxpedition, type gearslinger. Lijkt me heel aardig.

Op internet kan ik weinig Nederlandse informatie vinden over dit merk. Heeft iemand hier wel ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hartelijk dank voor de tips. Maar op internet zoeken had ik, zoals gezegd, al gedaan. Ik vroeg om ervaringen. Dus mensen die met zo'n rugzak gelopen hebben. Die kunnen zeggen of de swing inderdaad handig is en hoe de kwaliteit is. De leverancier en de dealers zijn wel positief, dat snap ik. Maar is er ook praktische objectieve ervaring??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een keer zo'n sling rugzak model geprobeerd in de winkel. Ze zijn er namelijk ook als fototas, misschien is dat nog een tip?

Zelf vond ik hem niet prettig, maar dat werd mede veroorzaakt door dat ik snel last heb van mijn schouders. Daarom heb ik het gewicht liever verdeeld over beide kanten. De sling hangt echt op een kant, wat betekent dat lang dragen met een beetje gewicht erin voor de meeste mensen niet prettig is.

Nu heb ik zelf een rugzak met onderin een fotodeel met vakjes (met sluiting aan de zijkant) en bovenin een stuk waarin je andere spullen kunt opbergen. Eén hengsel tijdelijk van je schouder laten glijden en je kunt vanaf de zijkant gemakkelijk bij de onderste vakjes.

 

18-2086-IMG3.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is geen rugzak die ik gebruik, maar een schouder/fietstas. Deze kun je dus makkelijk om je schouder hangen zodat je je handen vrij hebt.

En voor op de fiets is hij ook perfect. Er zitten diverse vakken in voor grote en kleine spullen.

Kortom ik ben er erg happy mee, ook tijdens het Geocachen!

Hij is er in een 10 liter en 17,5 liter inhoud.

 

Links is in de winkel en rechts is de mijne ;)

610053.jpg 2b0a89fb-fbbd-40ec-8201-08ff3a967871.jpg

 

Lichtgwicht pakaftas met schouderriem en een snelle, zekere bevestiging door Fast Lock systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een keer zo'n sling rugzak model geprobeerd in de winkel. Ze zijn er namelijk ook als fototas, misschien is dat nog een tip?

Zelf vond ik hem niet prettig, maar dat werd mede veroorzaakt door dat ik snel last heb van mijn schouders. Daarom heb ik het gewicht liever verdeeld over beide kanten. De sling hangt echt op een kant, wat betekent dat lang dragen met een beetje gewicht erin voor de meeste mensen niet prettig is.

Nu heb ik zelf een rugzak met onderin een fotodeel met vakjes (met sluiting aan de zijkant) en bovenin een stuk waarin je andere spullen kunt opbergen. Eén hengsel tijdelijk van je schouder laten glijden en je kunt vanaf de zijkant gemakkelijk bij de onderste vakjes.

 

De Kata sling fototas-rugzak kun je als sling dragen, maar ook gewoon als rugzak. Zie: Review Kata3N1-30

Hij is er in 3 maten: de 10 - 20 - 30

 

Website Kata 3N1-30

 

9p1qzi4.jpg

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...