Nuffie Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Ik zoek een handige rugzak waarbij je overal bij kunt zonder dat je je rugzak van je rug moet halen en neerzetten om het benodigde artikel op te graven. Ook een mooie verdeling van vakjes e.d. zou mooi zijn. Nu zag ik op internet een rugzak van het merk Maxpedition, type gearslinger. Lijkt me heel aardig. Op internet kan ik weinig Nederlandse informatie vinden over dit merk. Heeft iemand hier wel ervaring mee?
Waypoint Warrior Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Misschien hier even een e-mail naar toe wagen?? http://www.maxpeditiongear.nl/
Lepman Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 De winkel "MAXpedition & More" is momenteel gesloten wegens onderhoudswerkzaamheden. Excuses voor het ongemak... Wij zien u graag binnenkort weer een bezoek brengen.
Team Van Stoffelen Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Officiele website: klik hier Twee dealers in Nederland: klik hier.
TuuronTour Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 (bewerkt) Officiele website: klik hierTwee dealers in Nederland: klik hier. De tweede "Nederlandse" dealer is gevestigd in Erfstadt, Germany 27 november 2009 bewerkt door TuuronTour
delta123 Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Mooi! En het is bijna Sinterklahaas! Zou die fijne vent deze ook kennen?
Nuffie Geplaatst 27 november 2009 Auteur Geplaatst 27 november 2009 Hartelijk dank voor de tips. Maar op internet zoeken had ik, zoals gezegd, al gedaan. Ik vroeg om ervaringen. Dus mensen die met zo'n rugzak gelopen hebben. Die kunnen zeggen of de swing inderdaad handig is en hoe de kwaliteit is. De leverancier en de dealers zijn wel positief, dat snap ik. Maar is er ook praktische objectieve ervaring??
Brunsting Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Ik heb een keer zo'n sling rugzak model geprobeerd in de winkel. Ze zijn er namelijk ook als fototas, misschien is dat nog een tip? Zelf vond ik hem niet prettig, maar dat werd mede veroorzaakt door dat ik snel last heb van mijn schouders. Daarom heb ik het gewicht liever verdeeld over beide kanten. De sling hangt echt op een kant, wat betekent dat lang dragen met een beetje gewicht erin voor de meeste mensen niet prettig is. Nu heb ik zelf een rugzak met onderin een fotodeel met vakjes (met sluiting aan de zijkant) en bovenin een stuk waarin je andere spullen kunt opbergen. Eén hengsel tijdelijk van je schouder laten glijden en je kunt vanaf de zijkant gemakkelijk bij de onderste vakjes.
HereIsTom Geplaatst 28 november 2009 Geplaatst 28 november 2009 Het is geen rugzak die ik gebruik, maar een schouder/fietstas. Deze kun je dus makkelijk om je schouder hangen zodat je je handen vrij hebt. En voor op de fiets is hij ook perfect. Er zitten diverse vakken in voor grote en kleine spullen. Kortom ik ben er erg happy mee, ook tijdens het Geocachen! Hij is er in een 10 liter en 17,5 liter inhoud. Links is in de winkel en rechts is de mijne Lichtgwicht pakaftas met schouderriem en een snelle, zekere bevestiging door Fast Lock systeem.
Ringeling Geplaatst 28 november 2009 Geplaatst 28 november 2009 (bewerkt) Ik heb een keer zo'n sling rugzak model geprobeerd in de winkel. Ze zijn er namelijk ook als fototas, misschien is dat nog een tip? Zelf vond ik hem niet prettig, maar dat werd mede veroorzaakt door dat ik snel last heb van mijn schouders. Daarom heb ik het gewicht liever verdeeld over beide kanten. De sling hangt echt op een kant, wat betekent dat lang dragen met een beetje gewicht erin voor de meeste mensen niet prettig is. Nu heb ik zelf een rugzak met onderin een fotodeel met vakjes (met sluiting aan de zijkant) en bovenin een stuk waarin je andere spullen kunt opbergen. Eén hengsel tijdelijk van je schouder laten glijden en je kunt vanaf de zijkant gemakkelijk bij de onderste vakjes. De Kata sling fototas-rugzak kun je als sling dragen, maar ook gewoon als rugzak. Zie: Review Kata3N1-30 Hij is er in 3 maten: de 10 - 20 - 30 Website Kata 3N1-30 28 november 2009 bewerkt door Ringeling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden