Spring naar bijdragen

Teveel Events


technetium

  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Er zijn teveel events

    • Ja, ik ga nooit, ze zouden verboden moeten worden
      6
    • Ja, ik heb liever een paar grote events, nu is het te versnipperd
      9
    • Ja, een paar minder zou mooi zijn.
      17
    • Nee, er zijn er precies genoeg
      11
    • Nee, er kunnen er nog wel een paar bij
      15
    • Nee, hoe meer hoe liever
      22


Aanbevolen berichten

De laatste tijd is er vrijwel ieder weekeind een of meerdere events. Vindt je het te veel worden of kunnen er nog meer bij. Heb je liever een paar landelijke events of vindt je het wel lekker dat er ieder weekend een event om de hoek is.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kon geen stem uitbrengen want mijn antwoord staat niet in de poll

 

Dus bij deze :rolleyes:

 

interesseert me niet want ik ga er toch nooit heen.

 

oke dan een keer ben ik op een event geweest, maar dat was in Frankrijk en heel klein schalig.

We hebben toen van een echte franse picknick genoten.

En je kan zeggen over de fransen wat je wil maar een picknick organiseren dat kunnen ze als de beste. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap de vraag niet.

Wat is teveel? Wie of wat wordt er benadeeld door veel events?

Ik zie namelijk alleen maar voordelen.

 

Een voorbeeld uit een andere hobby van mij:

Tien jaar geleden reisde ik het hele land door als er een ligfietstocht georganiseerd werd. Toen ben ik ook begonnen met het organiseren van tochten. In die tijd kwamen daar tientallen mensen op af. Nu zijn er ieder weekeind meerdere ligfietstochten. Bij de laatste tocht die ik organiseerde was er een deelnemer (ik). En ik reis ook niet meer door het hele land voor een ligfietstocht.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een voorbeeld uit een andere hobby van mij:

Tien jaar geleden reisde ik het hele land door als er een ligfietstocht georganiseerd werd. Toen ben ik ook begonnen met het organiseren van tochten. In die tijd kwamen daar tientallen mensen op af. Nu zijn er ieder weekeind meerdere ligfietstochten. Bij de laatste tocht die ik organiseerde was er een deelnemer (ik). En ik reis ook niet meer door het hele land voor een ligfietstocht.

Ok, op die manier :rolleyes:

 

Volgens mij:

a. zijn er meer geocachers dan ligfietsers dus meer aanbod om de events te vullen

b. zit er best wel verschil in de events dus prima voor 'smaken verschillen'

c. datum en locatie verschillen en dus voor iedereen een mogelijkheid om deel te nemen

d. als jouw redenatie opgaat, vallen de slechtbezochte events vanzelf af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een voorbeeld uit een andere hobby van mij:

Tien jaar geleden reisde ik het hele land door als er een ligfietstocht georganiseerd werd. Toen ben ik ook begonnen met het organiseren van tochten. In die tijd kwamen daar tientallen mensen op af. Nu zijn er ieder weekeind meerdere ligfietstochten. Bij de laatste tocht die ik organiseerde was er een deelnemer (ik). En ik reis ook niet meer door het hele land voor een ligfietstocht.

Ok, op die manier :rolleyes:

 

Volgens mij:

a. zijn er meer geocachers dan ligfietsers dus meer aanbod om de events te vullen

b. zit er best wel verschil in de events dus prima voor 'smaken verschillen'

c. datum en locatie verschillen en dus voor iedereen een mogelijkheid om deel te nemen

d. als jouw redenatie opgaat, vallen de slechtbezochte events vanzelf af?

 

Klopt ik denk dat punt d. heel belangrijk is.

Zo heb ik nu dit jaar een aantal events bezocht en weet ook direct welke ik volgend jaar niet meer ga bezoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val in slaap hier..

 

Kan ook aan het tijdstip liggen.

Als het aan het onderwerp ligt: blijkbaar niet bruisend genoeg voor je? Wat voor inbreng had je dan graag gezien? En wat had je er zelf aan bij kunnen dragen? Kortom: opbouwende verbeteringsvoorstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie poll, over events hebben we het nog niet gehad :rolleyes: !

Nano's, micro's en voortuincaches krijgen een waardige opvolger in events!

 

Ja, er zijn veel events. Dat is een gevolg van de aanwas van geocachers. Je geeft het zelf al aan in je vergelijking van je andere hobby. En daar kies je ook in. Dus wat wil je bereiken met deze volledig onnodige poll? Dat we terug gaan naar de tijd dat maar 200 mensen in Nederland mogen cachen? Kijk niet achterom maar vooruit!

Van mij mag er ieder weekend wel een stammtisch ergens zijn. Gezellig een drankje pakken in het geocache clubhuis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...