Spring naar bijdragen

Teveel Events


technetium

  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Er zijn teveel events

    • Ja, ik ga nooit, ze zouden verboden moeten worden
      6
    • Ja, ik heb liever een paar grote events, nu is het te versnipperd
      9
    • Ja, een paar minder zou mooi zijn.
      17
    • Nee, er zijn er precies genoeg
      11
    • Nee, er kunnen er nog wel een paar bij
      15
    • Nee, hoe meer hoe liever
      22


Aanbevolen berichten

Ik vind dit een vreemde poll en draadje.

Teveel events?? Je bepaald toch nog altijd zelf waar je naar toe gaat of niet? Verder zullen events die aanslaan blijven bestaan en events waar geen kip op af komt uitsterven.. Zal zich zelf wel reguleren.

 

Kan me hooguit voorstellen dat je naar twee events zou willen die op hetzelfde moment plaatsvinden.. maar dat vind ik dan meer iets voor de organisatie om het anders te plannen en als dat niet werkt.... tja moet je toch een keus maken.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De laatste tijd is er vrijwel ieder weekeind een of meerdere events. Vindt je het te veel worden of kunnen er nog meer bij. Heb je liever een paar landelijke events of vindt je het wel lekker dat er ieder weekend een event om de hoek is.

 

Tc

 

Dan wordt het tijd dat ik weer eens ga kijken naar de aankomende events, want ik ben gestopt met kijken, omdat er nooit 1 in de buurt was of die ene per jaar die dat wel was, die paste niet bij mij.

 

Blijkbaar kan ik nu elk weekend een event om de hoek bezoeken, dus kan ik nog kiezen welke me meest leuk lijkt. Ben wel blij met deze poll, al is het maar dat ik nu weet dat er voor mij meer keuze is. Nooit genoeg events dus, niet zolang er nog geen event hier recht voor de deur is.

 

En groot of klein, beiden hebben hun voordelen en ook leuk om eens af te wisselen. Oké 1 persoon is wel wat weinig, maar dat zie ik hier niet gebeuren, met 0 will attends gaat een event gewoon niet door, denk ik.

 

groetjes GeoVlinder

 

edit: net even gekeken, maar in 3 maanden maar 2 events 'in de buurt' en 1 is niks voor mij, dus 1 event in 3 maanden, daar mogen er nog heel veel meer bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En groot of klein, beiden hebben hun voordelen en ook leuk om eens af te wisselen. Oké 1 persoon is wel wat weinig, maar dat zie ik hier niet gebeuren, met 0 will attends gaat een event gewoon niet door, denk ik.

Het event gaat wel door dan.

2-499 deelnemers; Event

>500 deelnemers; Mega-event

<2 deelnemers; Nano-event

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben (nog) niet op een event geweest, maar uiteraard staat dit wel op de planning.

En ieder weekend een event lijkt mij geen overbodige luxe. Tenslotte kan iedereen een keus maken of dit event bij zijn "wensen" past of niet.

Zolang het maar geen events worden met slechts een klein handje vol mensen, gewoon blijven organiseren!

(Is er al een datum bekend voor MZLE 2010 eigenlijk?) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor events geld hetzelfde als normale caches, je hoeft ze niet te bezoeken als je niet wilt. Sommige events zijn leuk sommige niet, ik vindt het wel leuk dat er in iedere windstreek iets is dat wordt georganiseerd, hoef je noet altijd ver te tijden voor een event. aan de andere kant, als het event leuk is en de mensen die het in elkaar zetten zijn vrienden dan ga ik daar naar toe. Maakt niet uit waar het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Events zijn volgens mij bedoeld om eens andere cachers te ontmoeten. Op een gezellige manier, waarbij je ongeremd over geocaching kunt praten. (zou ik op verjaardagen bv niet aanraden....)

 

Het kost meestal heel weinig, en wat mij betreft krijg je er meestal vee voor terug: een hoop gezelligheid, tips, hulp bij mysteries waar je anders nooit uitkomt, bijleren over allerlei handige software/programmaatjes, gezellig eens met anderen samen cachen etc.

 

Van Gezelligheid is er nooit teveel...

 

Hou je niet van gezelligheid, ach, dan zijn er zat caches die je kunt doen zonder veel kans te lopen om anderen tegen te komen.

Wat mij betreft zijn er dus zeker niet teveel events. Er kunnen er nog wel wat bij. Daar heeft volgens mij niemand last van, en veel mensen plezier van.

 

Femke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...