Cernunnos Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 @ wijngemachtigde: goed bezig hoor! thx voor je inzet bij deze wedstrijd! Er kan inderdaad vandaag nog genomineerd worden. Daarna start het jureren en het samenstellen van een lijst van 10 pagina's waar de forumleden vervolgens op kunnen stemmen. grtzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Ik wil ook nog wel even een lans breken voor dit leuke initiatief. Volgens mij zijn er nog veel leuke pagina's die een nominatie waard zijn. Ik kwam zelf bijv. nog een paar mooie pagina's tegen van GPSGek. Maar ik heb al weer genoeg genomineerd. Zie het dus maar als tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Dan kunnen we morgen dus beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Aangezien ik een cache van de macsels heb genomineerd wordt het tijd ook als deelnemer mee te doen. Dus zo onbescheiden als ik vandaag ben moet ik kiezen uit 2 caches... kop of munt... Deze dan maar GC1Q3GT - Ga je mee fietsen? Waarom? Gewoon, omdat het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Waarom? Gewoon, omdat het kan! Dumpert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Aangezien ik een cache van de macsels heb genomineerd wordt het tijd ook als deelnemer mee te doen.Dus zo onbescheiden als ik vandaag ben moet ik kiezen uit 2 caches... kop of munt... Deze dan maar GC1Q3GT - Ga je mee fietsen? Waarom? Gewoon, omdat het kan! Tekst en foto's maken deze cache wel zeer uitnodigend. Als ik kon fietsen, dan zou ik meteen gaan. Een waardige kandidaat wat mij betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 30 november 2009 Auteur Share Geplaatst 30 november 2009 Het is zover, je kan geen pagina's meer nomineren voor de wedstrijd, maar wie weet komt er volgend jaar ofzo wel weer een dergelijke wedstrijd. Iedereen heel erg bedankt voor alle nominaties en ook de sponsors nogmaals bedankt voor hun aangeboden prijzen. De jury: Nijen, Cernunnos en Le Comte, gaat aan de moeilijke taak van jureren beginnen en ik wens ze heel veel succes!!! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 Ja veel succes, ik verwacht dat de winnaar op de 1e plek komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 nog twee daagjes, en dan weten we wie er genomineerd zijn als beste 10 pagina's, waaruit we dus kunnen gaan stemmen wie er uiteindelijk de beste cachepagina gemaakt heeft... Spannend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 14 december 2009 Auteur Share Geplaatst 14 december 2009 Hier kan je stemmen!!!! Succes groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 Jury, bedankt voor jullie werk tot zover Het zijn inderdaad 10 waardige finalisten. Mijn persoonlijke favoriet staat er gelukkig tussen en ook één van mijn eigen caches heeft het gered [] Alle finalisten veel succes en vooral plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 15 december 2009 Share Geplaatst 15 december 2009 Vanuit hier willen wij ook alle finalisten veel succes wensen. We zijn vereerd, dat ook één van onze caches is opgenomen in de Top 10. Jury, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 Hier kan je stemmen!!!! Succes groetjes GeoVlinder En stemmen kan tot....? Oeps al gevonden, 31 december lees ik in het eerste bericht. Alle finalisten succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 Ik heb de lijst met finalisten met enige verbazing bekeken. Ik ben echt oprecht nieuwsgierig waarom de cache Knight's move van Pyne niet bij de 10 kanshebbers staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 16 december 2009 Share Geplaatst 16 december 2009 Ik heb de lijst met finalisten met enige verbazing bekeken. Ik ben echt oprecht nieuwsgierig waarom de cache Knight's move van Pyne niet bij de 10 kanshebbers staat. Verbazing hoop ik om het ontbreken van jouw favoriet en niet om welke het wel gehaald hebben? Zonder een voorkeur uit te spreken is denk ik jouw favoriet om 1 van onderstaande punten afgevallen: 1. overzichtelijkheid2. taalgebruik 3. gebruik van media 4. algehele opmaak 5. originaliteit 6. volledigheid 7. sfeer 8. duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden