jvdbroek Geplaatst 4 maart 2011 Geplaatst 4 maart 2011 Uiteindelijk heeft ook mijn munt (http://coord.info/TB1PF63) nog de eindstreep gehaald (was tot 11 provincies gekomen op 31 december). Blijkbaar was Overijssel (kwam hij net vandaan) nog niet afgestreept, dus het team dat hem nu heeft meldde enthousiast dat ze hem naar Overijssel willen gaan brengen. Ik heb maar even een mailtje gestuurd, dat dat niet hoeft (tenzij ze toch in Overijssel willen gaan cachen natuurlijk).
Team Van Stoffelen Geplaatst 4 maart 2011 Geplaatst 4 maart 2011 (bewerkt) 't Is nog steeds stil rond de prijsuitreiking. Zou toch mooi zijn als er deze maand echt een einde aan zou komen. Overigens heb ik een overzicht van alle donateurs en de gedoneerde prijzen uit de google cache gered. Mocht er geen normale stand meer komen dan weten we in ieder geval welke geocoins waar naartoe terug kunnen. Zelf geef ik de 2010 versie nog tot eind van deze maand. Mocht er dan nog geen ontwikkeling (lees: mogelijkheid tot een eerlijke prijsverdeling wegens ontbreken standen) zijn dan zal ik verzoeken mij de door mij gedoneerde prijzen terug te zenden (op mijn kosten) zodat deze - bijvoorbeeld - in de prijzenpot voor de 2011 race kunnen belanden. Vriendelijke groet, Rian @Glennenmaik: Jullie pb box geeft aan dat er geen berichten ontvangen kunnen worden. 4 maart 2011 bewerkt door Team Van Stoffelen
De Wijngemachtigde Geplaatst 4 maart 2011 Geplaatst 4 maart 2011 (bewerkt) Grappig inderdaad dat je nog het eea uit die google cache kan halen. Volgens mij de winnaar van de race, als ik het mij goed herinner, de coin van Garfield_6668 (hier), haalde op 24 april 2010 de finish. Lees de log van Caveman. Maar veel meer zie ik niet (behalve dan de inhoud van de prijzenpot). 4 maart 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Beukenootje Geplaatst 4 maart 2011 Geplaatst 4 maart 2011 Ik heb maar even een mailtje gestuurd, dat dat niet hoeft (tenzij ze toch in Overijssel willen gaan cachen natuurlijk). Misschien ook handig om de tekst op de coinpagina te wijzigen? Nu staat er nog steeds heel enthousiast dat de coin aan een race mee doet.
no-name Geplaatst 5 maart 2011 Geplaatst 5 maart 2011 Ik zie op het kaartje van mijn racecoin dat hij alle provincies vorig jaar wel heeft bezocht en 2418.4 km heeft afgelegd. Maar ondanks de tekst bij de coin zwerft hij de laatste tijd rond in Belgie. Ben benieuwd of hij nog terugkomt naar Noord-Holland Maar dat hij nog lekker rondgaat vind ik wel leuk. Dat is tenslotte ook het doel van die dingen.
glennenmaik Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Het spijt me mensen, ik heb nog steeds geen lijsten van KarelKraak ontvangen. Is er iemand die mij een telefoonnummer kan mailen op info@brabantsminigenootschap.nl ? Ik wil het zo graag afwerken en wil ook echt dat die coins die hier liggen te wachten gaan reizen naar hun nieuwe eigenaar. Misschien heeft er iemand nog een lijst voor me welke teams er hebben meegedaan? Ik kan ze altijd nog verloten onder de racers met uitzondering natuurlijk van diegene waarvan we zeker weten dat ze wat hebben gewonnen! (heeft nog niemand toen iets ontvangen???) Die moeten sowieso wat krijgen. Terugtrekken zie ik zelf niet zo zitten aangezien we allemaal hebben meegedaan aan de race met goede bedoelingen. 'Wij' als 'deelnemers' voelen ons dan wel allemaal een beetje gestraft terwijl het niet onze fout is dat de race zo tot een einde is gekomen. Ik wil het alleen maar proberen zo goed mogelijk op te lossen, met minder donaties ben ik niet echt geholpen. Dus please een telefoonnummer of een e-mailadres dat wel aankomt... Groetjes, Marloes
De Wijngemachtigde Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Op KK's eigen site (www.k2coins.nl) staat een telefoonnummer: 030-2891889
glennenmaik Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Thanks, het is nu helaas te laat om te bellen. Morgen zal ik een poging wagen. Nieuwe mails zijn weer verzonden naar hem
Team Van Stoffelen Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Het spijt me mensen, ik heb nog steeds geen lijsten van KarelKraak ontvangen. < knip > Ik kan ze altijd nog verloten onder de racers met uitzondering natuurlijk van diegene waarvan we zeker weten dat ze wat hebben gewonnen! < knip > Terugtrekken zie ik zelf niet zo zitten aangezien we allemaal hebben meegedaan aan de race met goede bedoelingen. 'Wij' als 'deelnemers' voelen ons dan wel allemaal een beetje gestraft terwijl het niet onze fout is dat de race zo tot een einde is gekomen. Ik wil het alleen maar proberen zo goed mogelijk op te lossen, met minder donaties ben ik niet echt geholpen. Groetjes, Marloes Dag Marloes, Een wedstrijd heeft winnaars en verliezers. Winnaars krijgen een prijs, verliezers wellicht een troostprijs. Een wedstrijd zou een leuke gebeurtenis moeten zijn, de prijsuitreiking een eervolle afsluiting. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar met dit in gedacht heb ik destijds ook prijzen gedoneerd. Inmiddels zijn we heel veel verder en een feestje is het al lang niet meer. Jij zet je met de allerbeste bedoelingen in om deze race nog netjes af te sluiten. Als dank werd de prijzenpot voor de deur gezet zonder een lijstje met winnaars of verliezers, waardoor je alsnog niet verder komt. Ik ben er groot voorstander van dat prijswinnaars hun prijzen krijgen (en echte verliezers hun poedelprijs). Ik hoop dan ook echt dat je deze week alsnog een klassementslijst krijgt, zodat prijsuitreiking mogelijk is. Ik ben echter geen voorstander van het verloten van prijzen, daar zijn ze (in ieder geval in mijn ogen) niet voor gedoneerd. Vriendelijke groet, Rian
glennenmaik Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Nee, dat is waar, verloten is niks, stom idee van me. Doneren aan de gehele race voor 2011 vind ik ook niks, want die pot zit al zo vol . Misschien kan ik er een aantal met zekerheid uitreiken en de rest meenemen naar de race voor 2012? (die ik dan mee help organiseren) Hahahahaha Even serieus, ik ga morgen bellen en hoop zo snel mogelijk met antwoorden en winnaars te komen (waarvan ik er zelf 1 meen te zijn maar neit weet welke plaats precies ) De race wordt beeindigd!!! Daar ga ik voor.
pottertje Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 TB39H02 mijn coin voor de 12 provincierace 2010. Geeindigd als derde langs de 12 provincieen. Ook in de punten deed ie het goed. Stond ook derde en ik weet nog dat irisisleuk net boven me stond. Succes met het uitzoeken. pottertje
Caveman en Co Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Ik weet dat wij de leukste log hebben geschreven(althans, daar is voor gestemd) in de maanden maart en april.log april en log maart
glennenmaik Geplaatst 25 maart 2011 Geplaatst 25 maart 2011 Sorry mensen, ik heb nog geen lijst gehad, of ook maar enige vorm van contact tot op heden. Dus vandaag gaat er een leuke kaart op de post want het telefoonnummer is afgesloten. Is er dan niemand hier die bevriend is met Bert en Ellen (team KarelKraak) en die wel een werkend nummer heeft en even kan bellen voor ons? Iemand dan die nog wat uit die google-cache kan halen? Please??? Ik wil van die envelop met coins af op de juiste manier
De broekies Geplaatst 25 maart 2011 Geplaatst 25 maart 2011 (bewerkt) zijn k2coins.nl site is nog wel online, dus geld wil hij nog wel ontvangen ???? Misschien kun je 1 cent overmaken naar zijn rekening met daarbij de vraag stellen? ...triest...(eufemisme, heb er betere classificaties voor, maar zal ik hier maar niet zeggen) jammer voor de gedupeerden. - Robert edit: laat ook maar. Hij is die ene cent ook niet waard! 25 maart 2011 bewerkt door De broekies
Aanbevolen berichten