pingos Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 Vandaag de racecoins in cache Zip gedropt.
guuske Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 Door omstandigheden, problemen met mijn internet verbinding, pas vandaag mijn coin kunnen droppen onderweg naar mijn ouders. Hopelijk hebben de organisatoren een beetje clementie vanwege de weersomstandigheden en kan ik nog meedoen aan de sneldheidsrace.
Team Professor X Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 Door omstandigheden, problemen met mijn internet verbinding, pas vandaag mijn coin kunnen droppen onderweg naar mijn ouders. Hopelijk hebben de organisatoren een beetje clementie vanwege de weersomstandigheden en kan ik nog meedoen aan de sneldheidsrace. Volgens mij kan je tot 23.59 uur op 31 december 2009 coins aanmelden.
Team Nienke Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 Onze Race Coin gedropt op 2de Kerstdag, en wat blijkt hij is al vertrokken met onbekende bestemming.
De Wijngemachtigde Geplaatst 28 december 2009 Geplaatst 28 december 2009 (bewerkt) Door omstandigheden, problemen met mijn internet verbinding, pas vandaag mijn coin kunnen droppen onderweg naar mijn ouders. Hopelijk hebben de organisatoren een beetje clementie vanwege de weersomstandigheden en kan ik nog meedoen aan de sneldheidsrace. Volgens mij kan je tot 23.59 uur op 31 december 2009 coins aanmelden. Volgens mij veel langer (tot 1 april 2010), maar een coin die na 27 december 2009 is aangemeld zal alleen in het puntenklassement mee kunnen doen en niet als 'snelheidsduivel'. Overigens zijn er behoorlijk veel coins in de deelnemende lijst die nog in handen zijn van de eigenaar...en niet voor de 27e gedropt zijn. Is er iets tegen achteraf (en virtueel) op 26 december 2009 droppen, ondanks dat de coin fysiek pas bv de 31e in een cache wordt gestopt (of nog erger, bv pas op 10 januari 2010)? Iemand? 28 december 2009 bewerkt door De Wijngemachtigde
Miniatuur Geplaatst 28 december 2009 Geplaatst 28 december 2009 Overigens zijn er behoorlijk veel coins in de deelnemende lijst die nog in handen zijn van de eigenaar...en niet voor de 27e gedropt zijn. Heel veel van die coins zijn wel fysiek in de cache, maar de cache is (nog) niet bekend in de lijst. We hopen dat KarelKraak dit op gaat lossen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 29 december 2009 Geplaatst 29 december 2009 Overigens zijn er behoorlijk veel coins in de deelnemende lijst die nog in handen zijn van de eigenaar...en niet voor de 27e gedropt zijn. Heel veel van die coins zijn wel fysiek in de cache, maar de cache is (nog) niet bekend in de lijst. We hopen dat KarelKraak dit op gaat lossen. Nee, dat bedoelde ik niet. Heel veel coins staan op de gc.com pagina van de coins zelf nog als in 'the hands of the owner'. Dat betekent dat die niet in een cache zijn gestopt voor de 27e. Ik vroeg me af wie dat bij ging houden, en of je dit kon omzeilen door de drop te anti-dateren.
Travel Wolf Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Ik heb een probleem met inloggen op de geocoinrace2010 site. Via het gebruikerspaneel heb ik mijn emailadres aangepast. Daarna hoort hij opnieuw een activeringsmail te sturen, maar die komt niet binnen. 3x geprobeerd, komt niks... tja... nu kan ik niet meer inloggen... En dan staat er: problemen met inloggen? neem dan contact op met de beheerder... maar om dat te doen moet je dus ingelogd zijn... uhhh... help?
Ruud4d Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Ik heb een probleem met inloggen op de geocoinrace2010 site. Via het gebruikerspaneel heb ik mijn emailadres aangepast. Daarna hoort hij opnieuw een activeringsmail te sturen, maar die komt niet binnen. 3x geprobeerd, komt niks... tja... nu kan ik niet meer inloggen... En dan staat er: problemen met inloggen? neem dan contact op met de beheerder... maar om dat te doen moet je dus ingelogd zijn... uhhh... help? Misschien heeft het te maken met de internet-problemen van KPN. Daar is dan weer traag, dan weer geen internet mogelijk sinds een uur of half 3 vanmiddag.
Travel Wolf Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Ik heb een probleem met inloggen op de geocoinrace2010 site. Via het gebruikerspaneel heb ik mijn emailadres aangepast. Daarna hoort hij opnieuw een activeringsmail te sturen, maar die komt niet binnen. 3x geprobeerd, komt niks... tja... nu kan ik niet meer inloggen... En dan staat er: problemen met inloggen? neem dan contact op met de beheerder... maar om dat te doen moet je dus ingelogd zijn... uhhh... help? Misschien heeft het te maken met de internet-problemen van KPN. Daar is dan weer traag, dan weer geen internet mogelijk sinds een uur of half 3 vanmiddag. Opgelost dankzij Karel Kraak die tussen alle drukte door zelfs hier snachts nog tijd voor had! Bedankt.
glennenmaik Geplaatst 18 juli 2010 Geplaatst 18 juli 2010 Ook hier is het enorm stil wat betreft de geocoinrace. Zo jammer dat het voor dit jaar is mislukt...
AJKwak Geplaatst 18 juli 2010 Geplaatst 18 juli 2010 (bewerkt) coin's hier racen ook nog maar daar is wel alles mee gezegd voor de race. want de site word helemaal niks meer mee gedaan door de wedstrijd leiding. een felicitatie voor de winnaar is er nog niet eens en zo veel meer dingen die op de site niet meer worden gedaan. voor mij is de lol er af van mijn eerste race. jammer 18 juli 2010 bewerkt door AJKwak
Seapie Geplaatst 18 juli 2010 Geplaatst 18 juli 2010 Wij hebben ook geen geluk dit jaar . Onze Vinnige Viking is in maart spoorloos verdwenen uit de cache First Dutch en Pie-O-My is al vier maanden in handen van ene S.E. de Vries, die geen enkele sjoeche geeft op smeekmeel om de coin verder te laten racen.
sammie_the_owl Geplaatst 18 juli 2010 Geplaatst 18 juli 2010 Hoezo mislukt? Mijn coins racen nog altijd... Waar heb jij de laatste maanden uitgehangen? Er wordt niets, maar dan ook helemaal niets bijgehouden, diverse mensen hebben hun coin al teruggetrokken en de wedstrijdleiding laat niks van zich horen. Er is een grote prijzenpot, maar wat daarmee gaat gebeuren weet niemand. Zo kan ik wel doorgaan met wat er allemaal aan de hand is. Die race is zo dood als een pier!
Aanbevolen berichten