Team Professor X Geplaatst 22 november 2009 Auteur Share Geplaatst 22 november 2009 Ook in het buitenland hebben we enkele caches liggen. Twee hele bijzondere liggen er sinds kort in India gemaakt door teammember A.J. Die zijn geplaatst tijdens zijn uitzending voor internetwerk in het kader van duurzame ontwikkelingshulp. Dit is de site die hij heeft opgestart. De eerste cache is gevonden en daaraan hebben de bezoekende geocachers echt een heel bijzondere herinnering aan overgehouden. De tweede cache wordt een uitdaging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGraaffie Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 (bewerkt) Ik wil toch laten weten: De log op de parkeerplaats in Montfoort die wil ik briljant noemen. Zoiets dus. Een 10 met een griffel voor de log ((met de 5 foto's en hierboven onder de aandacht gebracht door Lepman) (tja, het blijft moeilijk om duidelijk te blijven... ) welke is geplaatst op de cache pagina MEPRC: Montfoorts Eerste P&R Cache." 22 november 2009 bewerkt door GeoGraaffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 De log op de parkeerplaats in Montfoort die wil ik briljant noemen. Welke van de 43 bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 Deze is gisteren geplaatst, vind ik ook bijzonder leuk en creatief KLIK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 Deze is gisteren geplaatst, vind ik ook bijzonder leuk en creatief KLIK als het maar over kroketten gaat he... Heb je een soort alarm dat afgaat als er iets over kroketten gezegd wordt? (Waar dan ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 als het maar over kroketten gaat he... Heb je een soort alarm dat afgaat als er iets over kroketten gezegd wordt? (Waar dan ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamKroket Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 KLIK als het maar over kroketten gaat he... Heb je een soort alarm dat afgaat als er iets over kroketten gezegd wordt? (Waar dan ook) Wij wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Deze log kan ik ook wel waarderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Deze log kan ik ook wel waarderen Die is inderdaad heel leuk, ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parreg Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Deze log kan ik ook wel waarderen Die is inderdaad heel leuk, ja! Afgezien van het gedeelte wat betreft de aan barrels gereden Volvo is het inderdaad een leuke log. De betreffende Volvo was de mijne nadat we een dagje zijn gaan cachen in Groningen. De betreffende carpool cache heb ik toen overigens wel gelogd. Enne .. twee maanden na dato is de fiets nog steeds in reparatie. De auto is inmiddels hersteld .. maar ik rij nooit meer een carpool plaats op zonder de doorrijhoogte te controleren. En het stond nog vermeld in de listing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert-Jan Geplaatst 30 december 2009 Share Geplaatst 30 december 2009 Doorrijdhoogte ongeveer 18 kroketten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 1 februari 2010 Share Geplaatst 1 februari 2010 Hier alvast eentje voor de nominatielijst voor beste log 2010. Via twitter op geattendeerd door dolfincacher. groetjes GeoVlinder ps Komt die wedstrijd ook nog, of blijft het bij nominaties, op zich ook al leuk voor de loggers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 1 februari 2010 Share Geplaatst 1 februari 2010 Hier alvast eentje voor de nominatielijst voor beste log 2010. Via twitter op geattendeerd door dolfincacher. groetjes GeoVlinder ps Komt die wedstrijd ook nog, of blijft het bij nominaties, op zich ook al leuk voor de loggers... Het zal wel leuk zijn z'n wedstrijd , maar dan moeten we denk ik eerst wat verder in 2010 zijn. En wie moet het gaan organiseren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 2 februari 2010 Share Geplaatst 2 februari 2010 Ikke deze wedstrijd niet, andere keer weer. Kei leuk, maar nu even andere dingen aan mijn hoofd. Maarre tot mijn nominatie waren het toch logjes van 2009? Daar kan dan vast een wedstrijd van komen, of ben ik nog niet goed wakker? groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 2 februari 2010 Share Geplaatst 2 februari 2010 (bewerkt) Dan moeten we die een keer orginaseren. Maar is er al niet een wedstrijd ''beste logger van 2009'' geweest? PS: Ik begrijp dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt. 2 februari 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden