Team Professor X Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 [[[[[[KLIK]]]]]] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 [[[[[[KLIK]]]]]] Lein werd door mij niet voor niets genomineerd bij de verkiezing ! Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 Echt genieten zo'n log, ik ben ook een fan van de verhalen (en foto's) van deze schrijfster. Wat een plezier heeft zij ook beleefd aan de wandeling naar deze cache. Dus ook een "Hier doe je het voor" als geocacher. Voor de cache-eigenaar kan hier m.i. geen ander waarderingssysteem tegen op. Een mooie win-win situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 7 november 2009 Share Geplaatst 7 november 2009 Prachtig De wedstrijd is nog niet begonnen of er is al een nominatie. Dat beloofd veel goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Deze is ook wel apart te noemen i.c.m. de foto's KLIK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Deze is ook wel apart te noemen i.c.m. de foto's KLIK Deze had ik nog niet eerder gezien, maar die is echt helemaal geweldig!!! Hoe bedenkt iemand het? Dit is absoluut, kan me namelijk niet voorstellen dat er nog betere komen, voor mij de winnaar van 2009!!!!!!!! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Deze is ook wel apart te noemen i.c.m. de foto's KLIK Geniaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Deze is ook wel apart te noemen i.c.m. de foto's KLIK Deze had ik nog niet eerder gezien, maar die is echt helemaal geweldig!!! Hoe bedenkt iemand het? Dit is absoluut, kan me namelijk niet voorstellen dat er nog betere komen, voor mij de winnaar van 2009!!!!!!!! groetjes GeoVlinder Zo zie je maar weer hoe 1 zin op verschillende manieren uitgelegd kan worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 (bewerkt) Ook deze twee logs maken dat je lol blijft houden in het maken van een leuke cache. De twee sluiten leuk op elkaar aan Aap (klik) Beer(klik) Humor is altijd leuk 9 november 2009 bewerkt door langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 (bewerkt) Ik vond deze log erg goed..helemaal in het dialect erg leuk gedaan en de foto's geven de sfeer van het event erg goed weer. log van walking spirit 9 november 2009 bewerkt door zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 Ik vond deze log erg goed..helemaal in het dialect erg leuk gedaan en de foto's geven de sfeer van het event erg goed weer. log van walking spirit k Zie hier in iene mien noam veurbie goan. Dank joe wal, Zwiepjes, veur dizze complimentn. k Heb t loggie ok met veul plezier schreem. Ok al ging t niet helemoal van een leien dakkie. Moar jullie hadn de boel ok barre mooi veur mekoar doar. Toppie heur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 Tja, wat moet je hier nu over zeggen. http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...3b-5decca5078d8 Lol hebben we in ieder geval wel gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Deze kreeg ik net binnen, en is ook zo eentje waarbij je denkt: 'daar doe ik het voor' link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Tja, wat moet je hier nu over zeggen. http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...3b-5decca5078d8 Lol hebben we in ieder geval wel gehad. Dat het alleen om de puntjes gaat Wel een beetje off-topic, dus snel ff een leuke log er bij pakken dan blijven we on-topic; logje Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Wie is die Joost die toestemming gaf eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden