Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

Dan hebben nu een flink aantal mensen weer eens tijd om iets leuks te gaan doen. Er is nog een leven naast geocachen. Ik vind het heerlijk. Voor mij mag het 14 dagen duren. Ongekende weelde. Ik denk dat ik vandaag eens lekker met de Fee ga winkelen of zo maar eens ga rondtoeren. Autowassen is ook een optie. Dat is al 3 jaar niet gebeurd (auto is 3 jaar oud :) ) Of gewoon eens lekker languit op de bank liggen of naar buiten naar de bewolking kijken. Ik heb het gevoel dat ik vakantie heb.

 

 

Ik zou er maar met volle teugen van genieten zolang het nog duurt...

laat geo even voor wat het is.. en lekker leuke dingen gaan doen...

 

 

een heeeel fijn weekend namens alle geocachende hollanders :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

mensen er is iets anders aan de hand dan onderhoud, kijk maar eens op de volgende link, http://twitter.com/locuslingua.

Jeremy is the President & CEO of Groundspeak,

hehehe, al bijna 24 uur berichten hier op het forum dat er een brand is geweest en dat de bluswater mede oorzaak is dat er geen stroom is en dan nu het bericht dat er iets anders aan de hand is dan een update :(

 

Ik vraag me wel af wat een President &amp is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen er is iets anders aan de hand dan onderhoud, kijk maar eens op de volgende link, http://twitter.com/locuslingua.

Jeremy is the President & CEO of Groundspeak,

hehehe, al bijna 24 uur berichten hier op het forum dat er een brand is geweest en dat de bluswater mede oorzaak is dat er geen stroom is en dan nu het bericht dat er iets anders aan de hand is dan een update :(

 

Ik vraag me wel af wat een President &amp is :)

 

 

whahahahaa idd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aiii...

Ga zo een weekendje weg en zou een paar caches doen in sneek....

Nu doet alleen de site het niet.. Heeft iemand toevallig een gpx filetje en kan daar de 5 of 6 caches in het centrum in sneek opzetten?

 

 

volgens mij gaat de vakantie van kruimeldief niet door

 

Machines now have power. Working to get the sites online now. #fisherfire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij gaat de vakantie van kruimeldief niet door

 

Machines now have power. Working to get the sites online now. #fisherfire

 

Volgens mij houdt Kruimeldief helemaal niet van vakantie :-)

Wel goed nieuws uit Seatlle inderdaad.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n vermoeden dat alle data wordt overgebracht naar een ander data-huis. Ik heb eerder gelezen dat er pas zaterdagavond een backupfaciliteit gaat draaien en neem aan dat de data voorlopig niet meer op fisher plaza wordt bewaard. Een maand geleden heeft er een soort gelijk ongeval in een data-huis plaatsgevonden en dat huis is ook nog niet online. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat er volledige backup is gemaakt en ergens anders weer wordt terug gezet - iemand enig hoeveel data gc, groundspeak, waymarking etc op haar servers heeft staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Offtopic: valt het jullie ook op hoeveel mensen die draadje nu wel niet zitten te lezen?? :(

 

ja want de meeste hebben geen backup van caches dus kunnen niet naar buiten :) Laat ik nu deze week al een trip hebben gepland en alle caches hebben klaar staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Offtopic: valt het jullie ook op hoeveel mensen die draadje nu wel niet zitten te lezen?? :(

Is dit een meerkeuzevraag? "nu, wel, niet"?

 

 

waarschijnlijk hoeveel mensen er wel dit draadje zitten te lezen

en hoeveel mensen er niet dit draadje zitten te lezen

 

waarschijnlijk Niet alle leden - lezers hieronder

hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...